XXL Nutrition

Sterkste PRO-Hormone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Surf naar :
www.bodybuilding.com of www.bulknutrition.com, daar is alles te verkrijgen wat je maar wil, al zou ik zeker aanraden eerst de websites eens door te nemen en de forums grondig te lezen. Al je vragen worden daar beantwoordt.


No pain, no gain
 
sow .........goed info

en ja daar is alles te verkrijgen..........alleen jammer dat je grote kans hebt dat het door de douane uit je pakket word gehaald als je het besteld ;)
 
wat zijn de beste prohormonen?, ik heb ook gehoord van schijven achter je tepels door DHEA e.d. bijwerkingen, welke zijn het veiligst? ???

en die op 1fast400.com te koop zijn, als je ze besteld worden ze dan onderschept door de douane :mad: of is het discreet verpakt? ???
 
Pumpin' zei:
@juriaan: hij plakt er egt geen ander etiket op hoor.

Dat zou best kunnen, toen de tijd was ik geintresseerd in one+ en hij zei dat dus nam ik dat van hem aan.
 
ik gebruikte 2 jaar geleden Met AD 17-Diol. Ik groeide met de week... er zat namelijk stiekem 40 mg dianabol in verstopt...
 
Juriaan zei:
Smeer je op de dunnere huidvlakken bij je spieren, dus biceps of borst bijv. trekt via de huid de spieren in. werkt veel sterker als een oral. onder de prohormonen zou je het zo kunnen zien dat een transdermal (gel) een inject is en dus simpelweg veel sterker werkt als een oral

Maar de uitwerking is wel gewoon op je hele lichaam? dus niet alleen op de plek waar je het insmeerd :o
 
de reden dat je het op die plekken moet smeren, is omdat daar de huid het dunst is, en het dus het beste in de bloedbaan kan worden opgenomen.
 
sanniejj zei:
Maar de uitwerking is wel gewoon op je hele lichaam? dus niet alleen op de plek waar je het insmeerd :o

Dat zeg ik ook niet, goed lezen voor je commentaar geeft, ik zeg de DUNNERE huidoppervlakken omdat het hier beter opgenomen wordt
 
JimmyH zei:
de reden dat je het op die plekken moet smeren, is omdat daar de huid het dunst is, en het dus het beste in de bloedbaan kan worden opgenomen.

Juist
 
Juriaan zei:
Dat zeg ik ook niet, goed lezen voor je commentaar geeft, ik zeg de DUNNERE huidoppervlakken omdat het hier beter opgenomen wordt

was een vraag.. geen commentaar :D ben PH noob dus :$
 
en waar haal je dit dan AD 17 Diol .
is dit ook niet verboden ? of sturen ze dit ook in een pakketje op zonder label ?
 
www.sledge-hammer.com

had bij me oma besteld want die had namelijk credit card:D anders kan je namelijk niet bestellen...

[Link niet meer beschikbaar]

hgier meer info
 
Patrickjuh21 zei:
www.sledge-hammer.com

had bij me oma besteld want die had namelijk credit card:D anders kan je namelijk niet bestellen...

[Link niet meer beschikbaar]

hgier meer info

wat zegt je oma wel niet van je PH gebruik? :D

of ze moet denken dat het speciale amerikaanse speciale snoepjes zijn :roflol:
 
heb gezegd kheb goede vitaminnen nodig, maar kan ze alleen hier bij bestellen:D :P
dus zodoende haha...
 
Patrickjuh21 zei:
heb gezegd kheb goede vitaminnen nodig, maar kan ze alleen hier bij bestellen:D :P
dus zodoende haha...

Muahhaha
 
heb jij iets gemerkt van dat product van sledge-hammer?
Iedereen verkondigt namelijk dat het scammers zijn...
zelf geen ervaring mee.
 
enrico zei:
heb jij iets gemerkt van dat product van sledge-hammer?
Iedereen verkondigt namelijk dat het scammers zijn...
zelf geen ervaring mee.

lees de topic door, kerel.
 
Back
Naar boven