Fitness Seller

Sterkste Team v. Biest-Houtakker ‏ 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Ik zag dat hier nog geen topic over was (alleen 1 van vorig jaar). Dus hierbij:

Op zondag 21 juni wordt in Biest-Houtakker (bij Tilburg) het Sterkste Team van Biest-Houakker georganiseerd. Het betreft een gecombineerde wedstrijd voor zowel B-atleten als C-atleten. Voor de duidelijkheid, het is een teamwedstrijd voor teams van twee personen.

1) Boomstam tillen (herhalingen)
B-klasse: 90 kg
C-klasse: 65 kg

2) Wheel flip
B-klasse: 350 kg
C-klasse: 250 kg

4) Powerstairs
B-klasse: 175-200-225 kg
C-klasse: 150-175 kg

5) Farmers walk 4 x 10 meter met telkens zwaarder gewicht.
B-klasse: 90-100-110-120 kg per hand
C-klasse: 70-80-90-100 kg per hand

3) Fusten met oplopend gewicht op een verhoging plaatsen
B-klasse: 65-75-85-95-105-115-125-135 kg
C-klasse: 65-75-85-95-105-115 kg

http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2009/biest-houtakker.htm

Ik heb verder nog aanvullende informatie gekregen van Paul (organisator):

Bij de boomstam mag je elkaar 90 seconden afwisselen. Dus je mag blijven wisselen.
Bij de wheelflip mag je ook wisselen.
Bij de powerstairs en de farmerswalk mag niet gewisseld worden. Dus de persoon die aan een gewicht begint moet het ook afwerken.
Bij de fusten moet je om en om werken maar je mag wel aftikken en wisselen.

Inschrijvingen heb ik niet echt info (misschien dat iemand me die kan geven?..).

Ik sta met Sander (SanderG) inschreven voor de C-klasse.
Wie van DBB doet hier nog meer aan mee en welke klasse?
 
Leuke wedstrijd.
 
ik ga me waarschijnlijk (als volgende week maandag men teen weer door de APK komt) inschrijven met trainingsmaatje voor de c-klasse... zou men eerste wedstrijd zijn... denk dat ik hier kwa gewichten niet echt probs mee ga hebben maar dood ga op conditie tegen beesten als jij en sander ;)

als het goed is gaat max ook met een neefje ofzo
 
Ik en Enzo Tauro staan ook ingeschreven C ! Good luck everyone.... ik ga vanaf nu weer aan conditie werken

@frank:

weet jij of de loglift vanaf de borst is of dat je hem de heletijd moet cleanen ?
 
Laatst bewerkt:
MIsschien een leuke wedstrijd om de B klasse mee te doen. Eens kijken of het uitkomt met werk en prive..
 
Ik en Enzo Tauro staan ook ingeschreven C ! Good luck everyone.... ik ga vanaf nu weer aan conditie werken

@frank:

weet jij of de loglift vanaf de borst is of dat je hem de heletijd moet cleanen ?

Loglift telkens vanaf de grond. Succes met trainen.
 
ty ! morgen meteen oefenen dan .... het is dus 90 seconden voor het hele team... dus niet 90 seconde per persoon als ik het goed begrijp
 
duidelijk ! thnx

Wederom nog één vraag ghehe... effe voor de duidelijkheid.. zijn de timbers nu 40 meter per stuk of 10 meter per stuk ?
 
Laatst bewerkt:
Thnx... net op tijd gehoren gekregen
 
men trainingsmaatje heeft ons ingeschreven via de mail. zin om eindelijk is tegen je te competen max ;)

maar ik zeg eerlijk: I fear frank
 
fear frank maar :d dat brengt ons in de underdog positie ;;o
 
ik wil me ook inschrijven voor de B klasse. Aleen morgen even op de sportschool een team maat vragen.
 
men trainingsmaatje heeft ons ingeschreven via de mail. zin om eindelijk is tegen je te competen max ;)

maar ik zeg eerlijk: I fear frank

Fear of the frank, fear of the frank
I have a constant fear that frank is always near
Fear of the frank, fear of the frank
I have a phobia that frank is allways there
 
jeff ga je met maurice? beloofd een mooi dagje te worden voor de titans dan
 
Fear of the frank, fear of the frank
I have a constant fear that frank is always near
Fear of the frank, fear of the frank
I have a phobia that frank is allways there

donnie darko? dat k'nijn heet toch ook frank?
 
mailtje van max door gekregen:

Hoi allemaal,

Over ruim 3 weken is het zover. We hebben in totaal 16 teams, 5 in de B-wedstrijd en 11 in de C-wedstrijd. Hieronder staan de B-teams.

- Arjan Voorburg ( 27 jaar en 130 kg ) en Patrick van de Kraan ( 28 jaar en 110 kg ) uit Vlaardingen
- Ivo Wesselink ( 27 jaar en 125 kg ) en Benjamin Boes ( 38 Jaar en 105 kg ) uit Neede en Borculo
- Bert de Weerdt ( 33 jaar 102 kg ) en Laurens Rorije ( 35 jaar en 106 kg ) uit Heerde
- Niels Lubach ( 21 jaar en 125 kg ) en Marcel de Munnik ( 20 jaar en 109 kg ) uit Klazinaveen
- Dennis Beusekom ( 34 jaar en 115 kg ) en Berry Verhey ( 36 jaar en 128 kg ) uit Lopik


En dit zijn de C-teams:

- Yuri van Tilborg ( 22 jaar en 81 kg ) en Teun van Dal ( 21 jaar en 106 kg ) uit Hilvarenbeek
- Ad Ansems ( 42 jaar en 105 kg ) en Henk Hoozemans ( 49 jaar en 90 kg ) uit Hilvarenbeek
- Lion Soetens ( 42 jaar en 96 kg ) en Hein Hermans ( 37 jaar en 130 kg ) uit Biest-Houtakker en Bladel
- Michel Koekoek ( 34 jaar en 108 kg ) en Wiel van Boekel ( 29 jaar en 142 kg ) uit Heerlen
- Teun Tielemans ( 24 jaar en 96 kg ) en Kenneth Schins ( 23 jaar en 105 kg ) uit Gilze en Maastricht
- Max Blezer ( 18 jaar en 100 kg ) en Enzo Tauro ( 18 jaar en 112 kg ) uit Brunssum
- Hamza Farhaoui ( 22 jaar en 98 kg ) en Kalid Yahya ( 26 jaar en 115 kg ) uit Helmond
- Katrinus Posthimus ( 25 jaar en 122 kg ) en Mischa Dekker ( 26 jaar en 110 kg ) uit Oosterwolde
- Sander de Graaff ( 17 jaar en 101 kg ) en Frank Peters ( 24 jaar en 82 kg ) uit Ridderkerk en Eindhoven
- Martijn Flach ( 22 jaar en 85 kg ) en Erwin Nijs ( 23 jaar en 87 kg ) uit Hendrik-Ido Ambacht
- Bas van de Hart ( 22 jaar ) en Bastiaan van de Vorst ( 23 jaar ) uit Gouda

ben benieuwd wat die oude garde in de c klasse gaat brengen... veel namen zeggen me niks
 
Back
Naar boven