XXL Nutrition

Sterkste Team v. Biest-Houtakker ‏ 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op de voorronde's is het 100kg... dit is er dus 65% van.. Lijkt me niet erg vreemd op een C-wedstrijd.

Ik had vorig jaar bij groningen 80 op reps op een c. Denk dat 100 een mooi gewicht is voor een b wedstrijd.
Al vind ik het zoiezo jammer al die onderdelen op reps. Het heeft nog weinig van sterkste man weg, tis meer de man met de meeste reps.
 
Ik had vorig jaar bij groningen 80 op reps op een c. Denk dat 100 een mooi gewicht is voor een b wedstrijd.
Al vind ik het zoiezo jammer al die onderdelen op reps. Het heeft nog weinig van sterkste man weg, tis meer de man met de meeste reps.

Ik vind 100 voor de voorrondes en 80 oid voor een C wedstrijd idd ook mooie getallen. IMO zou het gewicht in de finale 120 voor reps moeten zijn.
 
wie weet max.. als sander ook persee C wil doen kunnen wij teamen en zij teamen voor C :)

Ik vind B ook wel goed, maar je moet dan niet teveel van mij verwachten op de log. ;)

Max en Sander: Wat zouden jullie e van het volgende vinden:
Max & Frank (ik dus): B
Sander & maat van Max: C

ja stelletje homo's beter blijven jullie gewoon in C.... ik wil tegen jullie competen, dat gaat lastig als jullie opeens B draaien.. sowieso B = te zwaar, check die fusten enne 90kilo log op reps?

maare we kunnen toch gewoon met zen 6en eventueel daar nog met het bestuur bespreken of bijvoorbeeld die log niet naar 75-80 kan en misschien tire op zoveel mogelijk flips in 90secs? misschien dat er nog wel meer mensen die meedoen er zo tegen aankijken...

de farmers, powerstairs en fusten zijn opzich al netjes lijkt me? sowieso zijn de farmers op het einde pas... dus dan zal 100 ook niet meer zo soepel gaan als normaal
 
ja stelletje homo's beter blijven jullie gewoon in C.... ik wil tegen jullie competen, dat gaat lastig als jullie opeens B draaien.. sowieso B = te zwaar, check die fusten enne 90kilo log op reps?

maare we kunnen toch gewoon met zen 6en eventueel daar nog met het bestuur bespreken of bijvoorbeeld die log niet naar 75-80 kan en misschien tire op zoveel mogelijk flips in 90secs? misschien dat er nog wel meer mensen die meedoen er zo tegen aankijken...

de farmers, powerstairs en fusten zijn opzich al netjes lijkt me? sowieso zijn de farmers op het einde pas... dus dan zal 100 ook niet meer zo soepel gaan als normaal

Kijk wat ik daarna zei ;) Ik dacht eerst dat B wel leuk zou zijn, maar niet in het deelnemersveld wat er nu komt te staan. C is goed, zal genoeg strijd geleverd worden in ieder geval.
 
Kijk wat ik daarna zei ;) Ik dacht eerst dat B wel leuk zou zijn, maar niet in het deelnemersveld wat er nu komt te staan. C is goed, zal genoeg strijd geleverd worden in ieder geval.

:heart:
 
homo flips op reps... nog moor conditie :p maarja eigelijk hebben jullie wel gelijk... ik denk dat het ( helaas frank :( maar ik vind wel dat we ooit nog een team wedstrijd moeten doen ) c word
 
ok het blijft C :) miss kunnen we het bestuur nog overhalen om de 380 tyre te pakken en de log te verhogen naar 80 kg.
 
lijkt me wel een mooi plan !
 
Ik kom hoogstwaarschijnlijk kijken, is in de buurt.

Had graag meegedaan maar helaas.
 
lijkt me wel een mooi plan !

Helaas gaat er niets meer gewijzigd worden. Er zijn een aantal atleten die voor het eerst mee gaan doen en die dus waarschijnlijk al zwaar genoeg hebben met deze gewichten. Wel begrijpelijk natuurlijk :)

Dus..het zal een interessante wedstrijd worden sowieso :)
 
Ik was ook gevraagd om de B te doen maar dat zie ik niet meteen zitten, misschien volgend jaar :o
 
Ik kom ook kijken als ik me nest uit kan komen, wat belachelijk vroeg die wedstrijd.....
 
sander, max, frank, nogmaals bedankt! twas echt tof... voelde echt als een onderlinge strijd... telkens zo dicht op elkaar!! zie jullie graag nog een keer tegenover me staan!

voor de mensen hier:

3e sander en frank
5e max + maatje
6e ik + trainingsmaat
 
insgelijks Erwin :) goed gedaan !
 
ja is altijd mooi om met jullie te strijden...erg spannend tot het laatste onderdeel ! ik type zo een verslagje ;) en filmpje... kheb nu al zin in krachtsporters ghehe :fire:

jullie ook bedankt voor de mooie dag :D
 
Proficiat allen!

Ik vond helaas sommige dingen niet zo geweldig georganiseerd en niet echt duidelijk voor de deelnemers... Verder was het wel leuk :)
 
Proficiat allen!

Ik vond helaas sommige dingen niet zo geweldig georganiseerd en niet echt duidelijk voor de deelnemers... Verder was het wel leuk :)

ach ja!

trouwens, funny fact: als je op youtube op powerstairs zoekt krijgen we jou als eerste hit :D
 
Sterkste team van Biest-Houtakker 2009

Samen met mijn maat/broer Enzo Tauro

Om kwart over 9 vanmorgen vertrokken naar Biestoutakker( Tilburg ) ik voelde me best wel fit en in orde... tot een kwartiertje voor aankomst, ik had behoorlijke zenuwen en heb tot 2x toe moeten overgeven ??? eenmaal daar aangekomen even gechillt met sander frank erwin van dbb en was alles relaxt. Super tof met die gasten daar ! Het weer zat gelukkig mee en er waren 9 teams die zich in de strijd gingen begeven.

het eerste onderdeel was de loglift :

Loglift 65kg 90sec:
ik wilde voor 20 + gaan maar dit zat er helaas nog niet in. Ik voelde me best slap en moest nog wakker worden.. ik deed de eerste 9 reps in +-40.sec daarna deed enzo er nog 6 en ik vervolgens nog 2 waarvan de 3e buiten de tijd helaas. een totaal van 17 dus, een gedeeld 3e plek hierop en ik was eindelijk wakker vol adrenaline en no zenuwen meer.

Wheelflip 250kg :
250kg 12x.. ik begon maar ik was aan het kloten op techniek en grip-plekken.verdoor hier kostbare tijd... ik deed er 6 in 40 seconden en enzo 6 in 32 sec... een 5e of 6e plek hierop. jammer kwam op secondes aan

Powerstairs :
125 kg 150kg 175kg... we hadden afgesproken dat ik de 125 en de 175 zou doen. wij deden dit in een tijd die ik vergeten ben :P iig een 5e tijd hierop... slechte uitslag maar kwam powerstairs was ik zeker tevreden. vind dit echt een k*t onderdeel

Fusten laden :
Best opgefokt aan begonnen want wilde we nog een top 3 haalden moesten we nu echt presteren. 65kg en 75kg op 1.65 schat ik.. 85 en 95 op 1.55 en 105 en 115 op 1.45.. Ik deed de 75 95 en 115... we gingen best rap en hadden hierop een 2e plaats.. tevreden dus en we waren nu 3e in het klassement. nice want het volgende onderdeel was onze favoriet : ''de timberwalk''

Timberwalk :
alles moest 10 meter gelopen werden .. 75kg 85kg 95kg en 105kg... enzo is op trainingen altijd sneller op mij dus afgesproken dat ik 75 en de 95 deed en hij de overige... we gingen er met een goed gevoel op af en het ging ook erg goed ! ... we gingen als een speer... alleen de 85kg van enzo schoof niet door en bleef op de lijn staan :S WTF !! doordat enzo meteen doorrende en weer terug moest scheelde dit 7 seconden... we liepen de timbers wel nog easy uit maar dat tijd moest hiermee baten...

einduitslag :
helaas de top 3 plek verspilt en uiteindelijk 5e geworden. erg jammer natuurlijk maar overal een hele nette teamwedstrijd gedraaid... gelukkig boven erwin kunnen eindigen !
was iig een mooie dag met een zonnetje in ons gezicht en de strongmandbbers hebben toch weer effe kunnen lachen met elkaar... ik zie jullie 19 juli in Limburg !!!! :D
 
Ja was zeker een mooie wedstrijd. Een aantal kleine dingetjes hadden beter gekund, maar die zal ik wel naar Paul doormailen, aangezien hij van plan is de wedstrijd volgend jaar weer te organiseren. De basis was in ieder geval goed.
 
Back
Naar boven