XXL Nutrition

Sterkste Vrouw van Nederland 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
694.jpeg


 
Rechts met de rode legging is de vriendin van RockOfAges toch?
 
Leuk hoor, al die sterke moppies! :cool:
 
Volgens mij zei hij dat ze 3e was geworden. Die links staat staat lager volgens mij.
Links voor ons is kleiner maar is wel 2e geworden. Trainde Jitse die niet?
 
Een vriendin heeft me ingeschreven voor een wedstrijd in Augustus:roflol: Leek me altijd wel gaaf maar moet verder reizen om wat specifieker te kunnen trainen.
RockOfAges jij nog tips? Weet AB sports, maar verder niets in de buurt van Assen zeker?
 
Rechts met de rode legging is de vriendin van RockOfAges toch?
klopt!
Volgens mij zei hij dat ze 3e was geworden. Die links staat staat lager volgens mij.

...of ze is gewoon kleiner
Derde ja. Links is inderdaad gewoon een stuk kleiner :p

Een vriendin heeft me ingeschreven voor een wedstrijd in Augustus:roflol: Leek me altijd wel gaaf maar moet verder reizen om wat specifieker te kunnen trainen.
RockOfAges jij nog tips? Weet AB sports, maar verder niets in de buurt van Assen zeker?

leuk, mijn vriendin doet die wedstrijd ook weer mee! Pure Power Gym in Meppel is ook een optie maar zal denk ik niet veel dichterbij zijn dan AB sports vanuit Assen. Scheelt wel dat je prima weg komt met één keer per week onderdelen trainen en je de rest gewoon in je vaste gym kunt doen.

Mijn vriendin en ik trainen ook wel eens bij ab sports dus als je eens samen wilt laat maar weten. Misschien ook wel leuk omdat jullie dezelfde wedstrijd en dus dezelfde onderdelen gaan doen.
 
Weet iemand waarom er met de farmers zo langzaam werd gelopen? Leek wel alsof het verboden was te rennen!
 
Omdat het geen farmer run heet.
True, maar daar heeft nog nooit iemand zich op een wedstrijd wat van aangetrokken. Iedereen gaat altijd zo snel mogelijk, laten we het snelwandelen noemen. Deze deelneemsters (m.u.v. dat donkere meisje, meen ik) liepen alsof ze aan het winkelen waren! Mijn vrouw liep naar het scherm te roepen dat ze door moesten lopen. :)

Trouwens ook wel erg licht, 50 kg per hand. Mijn vrouw is chronisch ziek, maar had zelfs nu op dat onderdeel nog wel okay gescoord.
 
True, maar daar heeft nog nooit iemand zich op een wedstrijd wat van aangetrokken. Iedereen gaat altijd zo snel mogelijk, laten we het snelwandelen noemen. Deze deelneemsters (m.u.v. dat donkere meisje, meen ik) liepen alsof ze aan het winkelen waren! Mijn vrouw liep naar het scherm te roepen dat ze door moesten lopen. :)

Trouwens ook wel erg licht, 50 kg per hand. Mijn vrouw is chronisch ziek, maar had zelfs nu op dat onderdeel nog wel okay gescoord.
Dan had ze mee moeten doen ;)
 
Dan had ze mee moeten doen ;)
Schijnbaar heb je over het "chronisch ziek" heengelezen. Sinds een week eindelijk een medicijn dat aan lijkt te slaan (fingers crossed), verder is 1 lichte training per week de max voor haar geweest dit jaar.

Ook is/was ze wel een beetje eenzijdig, farmers en yoke is ze goed in (lopen under load, dus), log is matig, deadlift vanaf de grond is matig. Dus gewonnen zou ze de wedstrijd zeker niet hebben. Plus ze wist niet dat er een wedstrijd was, we zijn beide vanwege de stress rondom haar ziekte offline geweest.
 
Back
Naar boven