Fitness Seller

Sterksteman strainigsplaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UltraX

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
2.985
Waardering
10
Ik zit nu al redelijk lang over na te denken om toch de sterkste man kant op te gaan. Waarom?. Het is veel uitdagender, leuker en ga zo maar door. Er zijn alleen 2 redenen geweest waarom ik hier toch van af zag om er aan te gaan beginnen, waar kan ik trainen en hoe stroom ik erin?

Ik zou ook graag wat info hierover willen hebben, ik kijk hier regelmatig en ik heb verder nog nooit een dergelijk topic gezien dus ik hoop dat dit wel een goede vraag is:D

Ik zoek uiteraard dan ergens waar ik kan trainen rondom Son (Eindhoven), zelf dingen maken/ kopen kan helaas niet vanwege ruimtegebrek etc.
 
Laatst bewerkt:
ik kan je aanraden om als je dat al niet doet,niet meer helemaal als een body builder te gaan trainen maar ook gaat deadliften,grip oefeningen gaat doen enz enz.trainen in of rond eindhoven weet ik niet,je kan er inrollen als jij denkt dat je er klaar voor bent als je sterk genoeg bent om je in te schrijven voor een c wedstrijd!mocht je vragen hebben hoor ik het graag!
 
Wat zijn de krachtstats van een gemiddelde persoon die meedoet aan een C wedstrijd? Kijk sig voor mijn stats, en ik kan er nog veel meer uithalen vooral omdat ik al die tijd op massa meer trainde en zonder enige schema etc train. Mijn doel ik ook niet binnen een half jaar een wedstrijd doen, eerst een jaar hard trainen en mijn stats opkrikken en kennis maken met alle oefeningen vandaag ook een trainingsplaats, daarna ga ik dan kijken of ik er klaar voor ben.

Hoppa, ik heb nu ene boodschappenlijstje al voor voedingsschemaaan mij moeder meegegeven:D
 
het is moeilijk om te zeggen dat je met een bepaalde trainings stats kan mee doen aan een c wedstrijd omdat het trainen met de onderdelen ook heel belangrijk is!anderzijds is het ook belangrijk om ervaring op te doen met wedstrijden!ik heb je stats gezien behalve je squat maar kan jij bv een 6 of acht maken met 140 a 150 kg en een 6 of 8 met 110 kg kan bankdrukken je heus wel mee kan doen!je deadlift moet wel omhoog,want bij sommige wedstrijden moet je op c niveau met 140 of 150 kg zoveel mogelijk reps maken!of bv een auto aan de achterzijde van 200 kg zo lang mogelijk vast houden!
 
ps,als je het echt wilt dan ga je er gewoon lekker voor trainen en dan kijk je begin volgend jaar bij de site van real dutch power bij de kalender en dan doe je gewoon een paar wedstrijden mee!!in het ergste geval kan je alleen maar laatste worden maar doe je wel veel ervaring op!
 
ps,als je het echt wilt dan ga je er gewoon lekker voor trainen en dan kijk je begin volgend jaar bij de site van real dutch power bij de kalender en dan doe je gewoon een paar wedstrijden mee!!in het ergste geval kan je alleen maar laatste worden maar doe je wel veel ervaring op!

Dat zowiezo, maar ik wil wel wat ervaring hebben met bepaalde oefeningen. Ik wil wel voordat ik ooit een wedstrijd doe regelmatig tireflip geoefend hebben. Want zonder enig techniek voor de eerste keer dat doen in een wedstrijd is toch ook niet aan te raden?

Die stats krijg ik wel in 1 jaar krachtraining opgekrikt denk ik, alleen de sqaut heb ik mijn twijvels over.
 
geloof me ik had bij me eerste wedstrijd ook nog nooit getraint op de onderdelen!misschien moet je ff een topic plaatsen of er nog meer jongens bij jou in de buurt ergens trainen op onderdelen?!
 
Squat Until Ya Drop... dan maar :)
 
geloof me ik had bij me eerste wedstrijd ook nog nooit getraint op de onderdelen!misschien moet je ff een topic plaatsen of er nog meer jongens bij jou in de buurt ergens trainen op onderdelen?!

Daar doelt dit topic ook voor, lees maar eens, de titel zegt het eigenlijk al en onder in de start post staat ook dat ik een plaats zoek waar ik eventueel zou kunnen trainen.
 
het is moeilijk om te zeggen dat je met een bepaalde trainings stats kan mee doen aan een c wedstrijd omdat het trainen met de onderdelen ook heel belangrijk is!anderzijds is het ook belangrijk om ervaring op te doen met wedstrijden!ik heb je stats gezien behalve je squat maar kan jij bv een 6 of acht maken met 140 a 150 kg en een 6 of 8 met 110 kg kan bankdrukken je heus wel mee kan doen!je deadlift moet wel omhoog,want bij sommige wedstrijden moet je op c niveau met 140 of 150 kg zoveel mogelijk reps maken!of bv een auto aan de achterzijde van 200 kg zo lang mogelijk vast houden!

zo weinig op een C ?
 
t is niet voor niks c kale :P

je stats maken niet bijzonder veel uit met sterkste man al is het natuurlijk altijd beter om zo sterk mogelijk te zijn!
ikzelf heb ook nog nooit op onderdelen getraind en wel gewoon wedstrijden gedraaid!
ben ook iemand op zo een wedstrijd tegengekomen die echt ongelooflijk lage stats had maar de onderdelen gewoon goed meedraaide omdat hij wel op de onderdelen trainde regelmatig!

dus zorgen dat je de onderdelen kan trainen en veel deadliften en squaten en alle malle oefeningen die je maar kan verzinnen die de onderdelen een beetje nabootsen ;)

succes
 
Dat zowiezo, maar ik wil wel wat ervaring hebben met bepaalde oefeningen. Ik wil wel voordat ik ooit een wedstrijd doe regelmatig tireflip geoefend hebben. Want zonder enig techniek voor de eerste keer dat doen in een wedstrijd is toch ook niet aan te raden?

Die stats krijg ik wel in 1 jaar krachtraining opgekrikt denk ik, alleen de sqaut heb ik mijn twijvels over.

Had ik wel :S Met elk onderdeel maar weer aanmodderen :P Maar ik heb er mensen ontmoet waarbij ik kan gaan trainen, dus volgend jaar moet het beter gaan.

Heb trouwens een 144kg 3x10 squat en deadlift gaat al helemaal k*t laatste tijd..... Gewoon met grof geweld aan zo'n oefening beginnen :)
 
Ik zit nu al redelijk lang over na te denken om toch de sterkste man kant op te gaan. Waarom?. Het is veel uitdagender, leuker en ga zo maar door. Er zijn alleen 2 redenen geweest waarom ik hier toch van af zag om er aan te gaan beginnen, waar kan ik trainen en hoe stroom ik erin?

Ik zou ook graag wat info hierover willen hebben, ik kijk hier regelmatig en ik heb verder nog nooit een dergelijk topic gezien dus ik hoop dat dit wel een goede vraag is:D

Ik zoek uiteraard dan ergens waar ik kan trainen rondom Son (Eindhoven), zelf dingen maken/ kopen kan helaas niet vanwege ruimtegebrek etc.

als je iets hebt gevonden doe ik met je mee! ik woon in best, ligt langs son ;)
ik zou ook graag wel eens onderdelen willen trainen.
 
als je iets hebt gevonden doe ik met je mee! ik woon in best, ligt langs son ;)
ik zou ook graag wel eens onderdelen willen trainen.

Is goed, ik weet al lang dat jij in Best woont, heb ik al meerdere malen gelezen:D Waar train jij ergens?

Maar het zoeken ervan is nog vrij lastig, ik ga denk effe google ofzo, want ik denk dat de kans gering is dat ik iets vindt.

Mensen, als je iemand kent die sterkte man doet en de de omgeving van Eindhoven woont, laat het me ook effe weten.
 
Back
Naar boven