AndroidHealthClinic

Sterksteteam van Nederland op 25 mei! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice filmpjes maxie :D
 
Knappe filmpjes ;)
 
ik ben hees haha.. ik kijk vanavond of ik de medley nog kan oploaden.. die failde steeds ? het hand over hand trekken heb ik ook maar daar is niks op te zien jammer genoeg..
 
super fiolmpjes/foto's
 
Sarko Alberts & Jan Haaring:

Shovel trekken hand over hand (één van de slechts drie teams die hem over de finishlijn wisten te trekken!)

 
mooi jan... je had ook een hele mooie wedstrijd gevraagt als je het mij vraagt. super :thumbs:
 
Sarko Alberts & Jan Haaring:

Shovel trekken hand over hand (één van de slechts drie teams die hem over de finishlijn wisten te trekken!)


Jullie gingen een stuk sychroner dan anderen, ik denk dat dat veel verschil heeft gemaakt.

Maar hele goede prestatie. Trouwens zonder shirt zag je er trouwens best buff uit Jan!
 
Ik weet niet of dat hek bestand was geweest tegen 20 boze strongmannen hoor maar ja we zullen er zijn!
 
Het enige waar ik echt van baalde is dat ik die 160 kg steen er niet op kreeg. Nu ik het terugzie op het filmpje was ik wel erg laks, ik deed niet eens moeite om hem nog iets hoger op te tillen. :mad:

Voor de rest zijn we best tevreden. Car circle is allebei ons ding niet echt, maar het ging bij ons ook nog eens fout. Sarko zijn buitenste arm gleed direkt al onder de stang vandaan en ik probeerde m'n rug iets naar achter te gooien maar deze carcircle slingerde zo erg dat ik gelijk door dat ding helemaal naar achteren werd getrokken en corrigeren daarop was niet mogelijk.

Petje af voor Alex, wat loopt die een end met dat ding. Super voor zo'n jonge gast!
 
Sarko Alberts & Jan Haaring

Rock lift (of te wel de 'rot' lift)

 
Komen de uitslagen per onderdeel nog op rdp te staan.
Die rock lift ziet er inderdaad vrij k*t uit.
 
Zieke conan's wheel man. Maar wat is dat met die stones? Vermoeidheid?
 
respect jongens :D
 
Gefeliciteerd iedereen met hun eigen prestatie!!

Nice job!
 
Back
Naar boven