MuscleMeat

Steroiden en gewoon functioneren..

Maurice

Cool Novice
Waardering
0
Ben benieuwd..

Hoe gaan de bijwerkingen van kuren en gewoon op 't werk zitten samen? Zijn er wel eens collega's die een vermoeden hebben, iets merken aan je gedrag of je lichaam (zweten) bijvoorbeeld? En is het dan bespreekbaar? Is er iemand die zelfs vrije dagen neemt voor de side-effects..

Ik stel me zo voor... roid rage hebben en als helpdeskmedewerker halvezolen afgaan die denken dat hun cd-speler een handig houdertje is voor het koffiebekertje...

dat je humeur soms heen en weer schommelt,ok kan best maar volgens mij hebben weinig gebruikers er zo erg last van dat je de hele dag opgefokt,scheldend en beukend bezig bent.
gr.

Vooral het zweten lijkt me een obstakel , aangezien ik van nature uit als fel zweet .. :)

Leuk onderwerp.

Het is heel persoonlijk. De één heeft er meer last van dan de ander en dan ligt het nog aan het beroep wat je uitoefent of iemand er wat van merkt.
Een bosbouwer kan z'n agressie beter kwijt dan een helpdeskmedewerker :D

Daarbij komt: AAS roepen vaak pas agressie op als réactie op een irriterende actie.
Trenbolone heeft het vervelende effect dat je uit jezélf al agressief gaat worden, maar dit ook bij tijd en wijle trouwens.

Ik zweette behoorlijk in de zomer maar voor de rest viel de agressie enorm mee. Als je in de horeca werkt heb je het makkelijker.

Misschien went mijn lichaam eraan want jaren eerder was het wel anders.
Ook vermijd ik alcohol want als iemand mij of mijn vriendin in een tent bejegend en ik eenmaal na wat Vodka-Redbulls aardig op weg ben dan...

Interessante topic idd , ik stel voor dat iedereen die al gekuurd heeft zen zegje eens doet !

Is inderdaat bij iedereen anders.Persoonlijk word ik niet aggresief,maar wel een beetje plaagerig.Op het werk ben ik minder serieus en loop ik meer te dollen.Op de 1 of andere manier heb ik het ook altijd over coïtus.

Och, de coïtus is een ondewerp apart....ik zie, ruik, hoor en proef alleen maar coïtus: op straat, in de trein, in de supermarkt, in de gym, overal. Hopeloos word je ervan maar ik vind het wel leuk eigenlijk. Vooral de eerste 4 weken is het schrikbarend te noemen, daarna valt het wel mee. Maar de coïtuslust zelf blijft gedurende die tijd en erna enorm hoog. En aan de deur...laat ik zeggen dat ik nèt iets eerder uit mijn slof schiet dan anders :D

Maurice zei:
Ben benieuwd..

Hoe gaan de bijwerkingen van kuren en gewoon op 't werk zitten samen? Zijn er wel eens collega's die een vermoeden hebben, iets merken aan je gedrag of je lichaam (zweten) bijvoorbeeld? En is het dan bespreekbaar? Is er iemand die zelfs vrije dagen neemt voor de side-effects..

Ik stel me zo voor... roid rage hebben en als helpdeskmedewerker halvezolen afgaan die denken dat hun cd-speler een handig houdertje is voor het koffiebekertje...

De bijwerkingen van de as die je neemt voor wat betreft aggresief zijn, zijn echt voor ieder persoon verschillend. De een kan er makkelijk mee omgaan terwijl de ander een domme gebruiker bijna doodslaat met zijn toetsenboard. Je zal het jezelf een beetje aan moeten leren om rustig te blijven en om alle kwaadheid op te sparen voor de training . Ik weet wel dat ik mezelf goed in de gaten moet houden zodat ik niet tegen iedereen begin te schelden. Maar ja mijn collega's boeien me niet echt veel. Het is minstens net zo belangrijk dat je jezelf thuis weet te gedragen.

zes weken sustenon: altijd bezig met coïtus. dat zeker. misschien niet echt aggressief maar zeker impulsiever. ik ben al redelijk impulsief als er iets gebeurt wat ik niet eerlijk vind. ik ben vooral aggresiever in het verkeer. ik vond de eerste maand na mijn kuur wel een beetje deprimerend. niet echt depressief, maar ja, de coïtus wordt wat minder, de goesting om te trainen ook. het valt wel mee maar je wil die goestingen van tijdens de kuur behouden en die worden gewoon minder.

nergens last van behalve dan die coïtus natuurlijk das echt wel erg maar ook wel leuk. Soms lastig dat wel maar de vrouwen zijn tegenwoordig wel wat gewend dus.....

Tja, je voelt je helemaal het mannetje als je 'on' bent dat wel. Geil als een bos uien...mmm,heerlijk!

Heb alleen de irritante neiging om vreemd te gaan tijdens me kuur... :finger: hoor ik hier nog weinig mensen over maar we zullen het maar houden bij "stille wateren, diepe gronden" .....

Wat betreft de aggressiviteit; enkel als de 'witte motor' uit Rusland in het spel is.

Laatst bewerkt:
...(schaam)...Ik begin zelfs op het oog minder mooie meisjes ineens erg interessant te vinden en ik kan in elke vrouw op straat wel iets opwindends zien als ik aan de kuur ben. Trek om gewoon álles te....:D

lekker :p

haha dbc dat is dus wat ik ook bedoel maar ik heb er niet zon last van k kan er met volle teugen van genieten. In mijn vorige kuur was het NET uit met mn vriendin (na 3 jaar) en daar zat ik geestelijk best wel mee natuurlijk hadden we nog af en toe coïtus dat hadden we ook afgesproken omdat ik in mn kuur zat en zowieso al een geil ventje ben dus dat was wel OK van dr. Maar dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan dus dat was alleen in het begin van mn kuur daarna werd het beetje afzien. Dit gedoe heeft topen trouwen ook mn kuur beinvloed ik kon niet eten als dat ik normaal zou kunnen door de stress en slapen zat er sosm ook niet bij de nakuur was helemaal klote toen viel de vakantie net. Toch nog genoeg overgehouden door goede nakuur en doortrainen eten maar twas niet wat het moest zijn zeg maar. Kdenk dat als ik normaal een kuur zou doen de geilheid de spuigaten uitloopt. Kben nu alweer een jaar naturel en ik moeten zeggen soms is de lijn tussen wel en geen kuur dun als het om coïtus gaat :)

zoals iedereen, denk ik, zo geil als boter tijdens de kuur, en met de coïtus ook een enorm stuk assertiever en egoistischer. Echt zin om ze dan compleet uit elkaar te trekken :)

Op het werk geen last, behalve het enorme zweten en wat hogere bloeddruk waardoor soms een beetje rooie kop.

Op de weg sneller geiiriteerd door anderen, zeker met tren!

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, bedankt voor de reacties! Interessant en funny (i have to admit..) om te lezen!

aggresief ben ik niet echt,wel veel beter uit te dagen...
ga dan echt overal op in,terwijl ik normaal denk...laat maar ik weet wel beter.
coïtus is echt niet normaal meer maar dat zie ik niet echt als minpunt...
er werd al eerder gezegt in het verkeer,daar moet ik mij echt wel op inhouden anders is mijn rijsT echt ronduit asociaal te noemen.
wel ongelovelijk veel zweten,heb al behoorlijk zwaar werk maar ik hoef maar iets te doen en mijn koppakking is al lek.
kortom niet echt veel agressie maar in de training word ik wel helemaal gek.
gr.....

Op een of andere manier meer problemen met een sust/deca kuur dan nu met de EQ/enanthaat kuur...
Voorheen ws ik echt niet te genieten!!! Te veel Pieken denk ik in mijn kuur...
Nu loop alles soepeltjes...

Terug
Naar boven