XXL Nutrition

Steroiden en partner (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ergens vind ik het wel onzinning dat je vrouw zou bepalen of jij mag kuren of niet. Je eigen lichaam, als jij het wilt, gewoon doen.
 
GEwoon eerlijk zijn! dat is het beste hoor ze komen er altijd wel achter... Jaja die vrouwen... altijd nieuwsgierig!
 
Ergens vind ik het wel onzinning dat je vrouw zou bepalen of jij mag kuren of niet. Je eigen lichaam, als jij het wilt, gewoon doen.
wat is dat voor een opmerking. als jij last met je gezondheid krijgt door AS is zij en je gezin daar evenveel de dupe van.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:16 ----------

Waarom is je vrouw tegen anabolen? Trouwens vrouwen spelen ook vaak met hun hormonen (anticonceptiepil), dus ze moeten niet zeuren. Alleen bij aas word je gespierder ipv vetter :p
nog zo'n opmerking van mij kloten.
 
Ergens vind ik het wel onzinning dat je vrouw zou bepalen of jij mag kuren of niet. Je eigen lichaam, als jij het wilt, gewoon doen.
Als er iets fout gaat ben jij zelf niet alleen de dupe. Rokers zeggen dat ook vaak als goedmakertje maar vergeten dat jij ook in die k*trook zit.
 
Als er iets fout gaat ben jij zelf niet alleen de dupe. Rokers zeggen dat ook vaak als goedmakertje maar vergeten dat jij ook in die k*trook zit.

Goede vergelijking met roken inderdaad.:roflol:
 
Hoi,

Ik zit met een dillemma. Mijn vrouw is tegen anabolen, ik ben aan het denken om stiekem een klein kuurtje te pakken zonder dat ze het weet. Aan de andere kant voel ik me erg schuldig bij omdat ik dan niet helemaal eerlijk tegen haar ben.

Wat doen jullie? zijn al jullie vriendinnen en vrouwen akkoord met AAS gebruik?

Let wel: ik heb al jaren een vaste partner die me erg dierbaar is dus niet of een of ander los chickie die je niet serieus kunt nemen.

niet doen als je je relatie serieus neemt.
 
Goede vergelijking met roken inderdaad.:roflol:
Het gaat erom dat zij dezelfde k*tsmoes gebruiken maar dat anderen er ook wel degelijk last van hebben. Vergeet niet dat je met meer mensen op deze aardbol leeft.
 
Het gaat erom dat zij dezelfde k*tsmoes gebruiken maar dat anderen er ook wel degelijk last van hebben. Vergeet niet dat je met meer mensen op deze aardbol leeft.
Niet-rokers hebben er direct last van als jij bij hun in de buurt rookt. Als iemand naast je zit die AAS gebruikt heb jij er geen last van. Wel mentaal als er iets gebeurd natuurlijk. Het best is natuurlijk als het in overleg gaat, maar je iets laten verbieden vind ik onzin. Het is en blijft je eigen lichaam. Daar komt ook nog eens bij als je verstandig met AAS omgaat, dat de kans dat er iets mis gaat niet zo groot is.
 
Niet-rokers hebben er direct last van als jij bij hun in de buurt rookt. Als iemand naast je zit die AAS gebruikt heb jij er geen last van. Wel mentaal als er iets gebeurd natuurlijk. Het best is natuurlijk als het in overleg gaat, maar je iets laten verbieden vind ik onzin. Het is en blijft je eigen lichaam. Daar komt ook nog eens bij als je verstandig met AAS omgaat, dat de kans dat er iets mis gaat niet zo groot is.
Ja de kansen zijn een stuk kleiner als je verstandig met AAS om gaat, maar áls er iets fout gaat kan je gezin er alsnog de dupe van worden. Als je een gezin/relatie hebt kan je niet zomaar even beslissen even een kuur te nemen zonder ze hier van op de hoogte te stellen en het er met ze over te hebben. Ik vind dat je dan erg egoïstisch bezig bent, maar als jij daar een andere kijk op hebt dan heb ik daar natuurlijk niks op tegen.
 
Laatst bewerkt:
Daar verschillen de mening dan over, ik ga nu hosselen in amsterdam, we bespreken dit later nog wel Pinda.

Gegroet.
 
Als jij degene bent in je avatar, dan zou ik heel tevreden zijn met mijn lichaam..!
Een leuke vrouw erbij wat wil je nog meer?

Het zit allemaal tussen je oren!
Waar trek je de grens?
Is het zo belangrijk dat je je relatie er voor op het spel wilt zetten?

Tenzij je een pro wilt worden en er helemaal voor wilt gaan?
 
Ik zit zelf ook in zo'n schuitje en ben pas beginnende.
Heb haar kunnen overtuigen met een clen kuurtje...(geen aas)
Maar heb al wel plannen voor in de toekomst.
Ze keurt het allemaal af en zoals ik meerdere al heb zien zeggen, ze zijn bezorgt over jou..(gelukkig maar)

Ben al bezig haar stukje bij beetje meer in te lichten.

Hopenlijk toont ze begrip......maar als het op relatie problemen gaat eindigen dan pas ik ervoor.
 
Als jij degene bent in je avatar, dan zou ik heel tevreden zijn met mijn lichaam..!
Een leuke vrouw erbij wat wil je nog meer?

Het zit allemaal tussen je oren!
Waar trek je de grens?
Is het zo belangrijk dat je je relatie er voor op het spel wilt zetten?

Tenzij je een pro wilt worden en er helemaal voor wilt gaan?

Tenzij je pro...
Dam weer iemand die aas als wondermiddel ziet... Dat is het niet... Food+training en Lots of juice maken je geen pro... Alsje niet mag simpel doe eht dan niet of overtuig ze... PUNT
 
gelukkig heb ik wel een goed vrouwtje :P
 
Tenzij je pro...
Dam weer iemand die aas als wondermiddel ziet... Dat is het niet... Food+training en Lots of juice maken je geen pro... Alsje niet mag simpel doe eht dan niet of overtuig ze... PUNT

Dat bedoelt die helemaal niet. Hij bedoelt dat AAS helemaal niet nodig zijn als je toch geen wedstrijdambities hebt of pro wilt worden en dus je geld ermee wilt verdienen, en ergens heeft die nog gelijk ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat is dat voor een opmerking. als jij last met je gezondheid krijgt door AS is zij en je gezin daar evenveel de dupe van.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:16 ----------


nog zo'n opmerking van mij kloten.

+1
Vooral dat laatste. Anticonceptie met anabolen vergelijken :rolleyes:

Je kan maar liever eerlijk zijn dan dit te verzwijgen. Moet bespreekbaar kunnen zijn in een relatie.
 
In eerste instantie vragen waarom ze het niet wil hebben. Zeggen dat ik haar begrijp, maar dat ik graag wil kuren en blij word van bodybuilding.
Je moet eigenlijk een discussie voorkomen, want dat draait in dit geval nergens op uit.


+1

ik overtuigde haar door te zeggen dat ik wel continue geld kan uitgeven aan allerhande mooie producten maar dat is alleen maar duur. (met name import shizzle van muscletech enzo....)

DUS; met een kuur.. mijn gedroomd resultaat in een kortere tijd en voor minder geld (alles bij elkaar opgeteld.) je toch een BB toch?

Ik kon dus kuren, maar wel met de afspraak dat als zij iets aan mij merkte qua gedragsverandering dat ik zou stoppen..

Als je denkt dat je lontje wat korter is; je bent met een kuur bezig, realiseer je dat en tel tot 20 ipv tot 10. werkt perfect. ;)
 
Hoe wil je dat in godsnaam stiekem doen?
2 elangrijke dingen in een relatie zijn communicatie & vertrouwen.

Moeilijk ja.
Ik heb wel een goed idee denk ik: ik zeg dat ik een nieuw soort supplement gaat gebruiken creatine bijvoorbeeld en een nieuwe massa gainer die ik dan beide koop. als ze dan gaat merken dat ik groei zeg ik dat dit door die 2 supplementen komt:p:D
Het is een ideetje...

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:05 ----------

+1 bij mij zie je gewoon vaak waar in mijn bil ik geprikt heb. Dat stelt niks voor maar dat zou vriendin zeker zien. De extra spiermassa, het vocht vasthouden. Toch ook de libido problemen wat verder ik je kuur/nakuur, evt pukkels.....mijn vriendin zou het merken.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 09:04 ----------



We zijn niet allemaal Belgen, dat gaat niet zo bij ons :)

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 09:08 ----------



Waar ze gelijk in hebben, liegen is een trucje en een morele drempel. Als je die over bent dan kan je die drempel om meerdere motieven overbruggen. Relatie is de (illusie) van vertrouwen.

Klopt helemaal. Ik heb de oplossing: Als ik nu eerst een kuurtje met anavar doet en daarna een keer met dianabol dan valt dit misschien niet zo op bij haar.
Als er dan vragen komen geef ik de reden dat ik een nieuwe soort creatine en bijvoorbeeld tribules aan het gebruiken ben.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:07 ----------

Om de discussie met je vriendin aan te gaan is misschien juist wel nodig. Want waarom is ze er tegen? Ik zou bijvoorbeeld niet met de soms bijkomende agressie of vorm van asociaalheid kunnen leven. Haaruitval, gyno of acne is meer iets waar jezelf de verantwoordelijkheid voor kunt dragen.
Misschien moet je een compromis sluiten en haar de garantie geven dat je stopt met de kuur als de complicaties optreden waar zij niet mee overweg kan.


Dat is een idee ja. goed advies!

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:10 ----------

Vraag of ze uberhaubt wel weet wat het is. En wat het doet. Die van mij was er ook op tegen. Tot ik uit ging leggen wat wat is. Waarvoor het is. En dat je er keihard voor moet trainen om wat te bereiken. De meeste mensen denken dat als je aas gebruikt je vanzelf wel groot wordt. Nu zet ze zelfs me prikjes.


Het "probleem" is dat ze JUIST weet wat het is. Daar heb ik schuld aan want ik heb haar al jaren geleden gezegd dat AAS "slecht" is en omdat ik veel gasten ken, hoe ze eruit zien etc en de complicaties die ermee samen KUNNEN hangen heb ik zelf meegeholpen om haar een zwart beeld te geven over steroiden gebruik.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:12 ----------

Mijn vriendin is er ook op tegen. Haar argumenten zijn dat ze vind dat ik er al goed uit zie, dat ze het niet nodig vind, en dat het zonde van het geld is.

Ik heb haar gezegd dat ik geen toestemming vraag, maar dat ik eerlijk wil zijn.
Ze heeft er wel moeite mee ("je kwetst me er mee") maar laat het gewoon gebeuren.

Bij de eerste kuur hielp ze wel met spuiten. En stiekem vind ze het wel leuk als ik er beter en harder uitzie.

Mijn advies gewoon eerlijk zijn. Ze trekt vast wel weer bij.

Ik denk van niet:(
 
Ergens vind ik het wel onzinning dat je vrouw zou bepalen of jij mag kuren of niet. Je eigen lichaam, als jij het wilt, gewoon doen.

Ik vind het een goed teken juist dat ze erop tegen is eigenlijk want het zijn geen snoepjes natuurlijk.
Als ze tegen mij zou zeggen dat ze om af te vallen verschillende operaties of gevaarlijke medicijnen zou willen gaan slikken om 5-6 kg af te vallen zou ik daar ook op tegen zijn...Ik zou dan ook zeggen probeer het op eigen kracht en middelen voor je gezondheid enzo
 
+1

ik overtuigde haar door te zeggen dat ik wel continue geld kan uitgeven aan allerhande mooie producten maar dat is alleen maar duur. (met name import shizzle van muscletech enzo....)

DUS; met een kuur.. mijn gedroomd resultaat in een kortere tijd en voor minder geld (alles bij elkaar opgeteld.) je toch een BB toch?

Ik kon dus kuren, maar wel met de afspraak dat als zij iets aan mij merkte qua gedragsverandering dat ik zou stoppen..

Als je denkt dat je lontje wat korter is; je bent met een kuur bezig, realiseer je dat en tel tot 20 ipv tot 10. werkt perfect. ;)

Idd. Ik vond vooral tren ace erg therapeutisch werken :D
Tijdens kuren heb ik geleerd me zo goed in te houden dat ik daarna een stuk rustiger persoon geworden ben.
 
Back
Naar boven