XXL Nutrition

Steroïden in relatie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tattedgirlll

Novice
Lid geworden
14 sep 2016
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m64
Massa
65kg
Ik weet niet of ik hier met deze vragen goed zit maar dacht kan altijd proberen. ik vroeg mij af hoe het zit met mensen die steroïden gebruiken en die helemaal doordraaien in relaties gewelddadig worden extreem en om de kleinere dingen. Hoe kan dit en als iemand hierover liegt bestaan er testen dat je kunt kopen en kunt kijken of iemand anabolen gebruikt
 
Heeft je vent last van roidrage?
 
Roidrage is een verzonnen iets.
 


Ja dat zal t zijn maar ik vroeg me af of iedereen zo debiel ervan word of dat het te maken heeft met iemand z'n persoonlijkheid. Als het probleem alleen in de relatie is en verder met niemand of die persoon heen is het heel makkelijk om de relatie de schuld te geven
 
Ik vind dat steroïden je eigen persoonlijkheid kunnen versterken. Ken ook mensen die er heel knuffelig van worden

Ja dat zal t zijn maar ik vroeg me af of iedereen zo debiel ervan word of dat het te maken heeft met iemand z'n persoonlijkheid. Als het probleem alleen in de relatie is enverder met niemand of die persoonheen is het heel makkelijk om de relatie de schuld te geven
 
Ja dat zal t zijn maar ik vroeg me af of iedereen zo debiel ervan word of dat het te maken heeft met iemand z'n persoonlijkheid. Als het probleem alleen in de relatie is enverder met niemand of die persoonheen is het heel makkelijk om de relatie de schuld te geven
Alle anabolen gebruikers worden wilde gorillas
 
Ja dat zal t zijn maar ik vroeg me af of iedereen zo debiel ervan word of dat het te maken heeft met iemand z'n persoonlijkheid.
Heeft OOK te maken met zijn persoonlijkheid, zeker niet iedereen wordt gewelddadig. Daar zal hij al een zekere aanleg voor hebben. Tip: vind een fatsoenlijke vent.
 
Ik snap het gewoon niet dat iemand zo psychisch gestoord ken worden om kleine dingen ik vraag me af wat gebruikt je dan bijna rijp voor het gekkenhuis gewoon niet normaal
 
Heeft OOK te maken met zijn persoonlijkheid, zeker niet iedereen wordt gewelddadig. Daar zal hij al een zekere aanleg voor hebben. Tip: vind een fatsoenlijke vent.


Maar is het normaal bij anabolen dat mensen gewoon zich gedragen alsof ze psyschies labiel zijn drama maken om niks en overtrokken reageren
 
Maar is het normaal bij anabolen dat mensen gewoon zich gedragen alsof ze psyschies labiel zijn drama maken om niks en overtrokken reageren


Tip:

Hij was al labiel voor ie iets slikte of prikte....
 
Ik vind dat steroïden je eigen persoonlijkheid kunnen versterken. Ken ook mensen die er heel knuffelig van worden

Klopt :) dus roidrage is onzin. Sommige zijn van nature al ontvlambaar, aas versterkt dit een beetje.
 
Het versterkt alles.

Ben je een lul dan word je een nog grotere lol

Ben je onzeker dan word je nog onzekerder

Ben je pussy dan word je nog pussy-der
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven