MuscleMeat

Steroiden maken je een echte vent

Bezoekers in dit topic

ontopic,


Een goed vriend van me, van vroeger was een paar jaar flink aant trainen niet groeien, mager manneke altyd slechte voeding denk ik, ook weinig zelfvertrouwen, en weinig succes bij de vrouwtjes.

Zie ik de beste man een 4 maandjes later weer echt 2 x zo groot vol zelfvertrouwen en ja succes bij de vrouwtjes, in zijn geval waren aas de juiste optie, en hebben hem een vent gemaakt vol zelfvertrouwen.
:rolleyes:

Hij heeft zelfvertrouwen gekregen door zijn spiermassa. Had hij die paar jaar flink getraind met goede voeding en supps dan had hij nu wsl hetzelfde zelfvertrouwen. (Ben je zeker dat hij roids heeft gebruikt????)

Je bent een vent als je karakter hebt en rechtuit bent ongeacht je roids gebruikt of niet imo.
 
Laatst bewerkt:
meeste gebruikers die ik ken vinden zichzelf vooral een echte vent jah...
 
Je bent een vent als je zelfvertrouwen niet afhankelijk is van je spiermassa of succes bij de vrouwtjes.
 
Ik dacht dat ik ook ooit iets gehoord had van borstklierontwikkeling, impotentie, kaalheid, onvruchtbaarheid en verschrompelde testikels. Niet meteen wat ik me voorstel bij een macho, mannelijke kerel dus.

Maar dat zal wel alleen bij verkeerd gebruik voorkomen zeker. ;)

Dude,
elke medicatie heeft ongelooflijk veel en harde bijwerkingen, ik zou eerder zeggen dat roids milde bijwerkingen geven tegen over sommige medicijnen.
Lees de bijsluiter van claritromycine anders eens, een medicijn tegen keelontstekingen, dat zijn pas bijwerkingen...:D
Allesinds, ik deed onlangs een test tren kuur, en had 0.0 bijwerking, ook geen libidocrash tijdens of na, niets, alleen meer spieren, een kilo of 8-9, je kan ook de natuurlijke weg kiezen, en een jaar trainen voor wat je op 2 maand met roids doet...:D
allesinds respect voor je naturel gekozen weg, je zal er hard voor moeten gewerkt hebben, en ik vind ook niet dat je door roids mannelijker wordt, als je roids moet nemen om je meer man te voelen, ben je zielig bezig, meer hoef ik niet te zeggen:D
 
Dit gaat toch een eeuwigdurende discussie blijven van users against not users
Wanneer iedereen er wel eens over nadenkt om het te doen
 
Kijk naar Spartacus of naar de film New Moon, iedereen met een mooi breed en mannelijk gezicht gebruik anabolen.
Laat ik het anders zeggen: anabolen maken het onderscheid tussen mannen en jongetjes.
 
Enkel tijdens de puberteit maakt testosteron een echte man van een jongen. Diegenen die in hun puberteit een hoog testosterongehalte hebben zullen meer zelfvertrouwen, een brede kaaklijn, grote handen en dito geslachtsdeel hebben. De rest zal levenslang "jongen" blijven. Ze kunnen wel testosteron gebruiken, maar de kaaklijn, de beenderen en de grootte van het geslacht zal niet meer veranderen. En na de kuur verdwijnt het zelfvertrouwen weer als sneeuw voor de zon.
Dus: steroïden maken tijdelijk een halve vent van je.
 
Enkel tijdens de puberteit maakt testosteron een echte man van een jongen. Diegenen die in hun puberteit een hoog testosterongehalte hebben zullen meer zelfvertrouwen, een brede kaaklijn, grote handen en dito geslachtsdeel hebben. De rest zal levenslang "jongen" blijven. Ze kunnen wel testosteron gebruiken, maar de kaaklijn, de beenderen en de grootte van het geslacht zal niet meer veranderen. En na de kuur verdwijnt het zelfvertrouwen weer als sneeuw voor de zon.
Dus: steroïden maken tijdelijk een halve vent van je.

Dan combineren met StH
 
geslachtsdeel zal niet groeien, maar uitzetting van beenderen etc..zal alleen voorkomen bij extreme hoge doseringen
 
geslachtsdeel zal niet groeien, maar uitzetting van beenderen etc..zal alleen voorkomen bij extreme hoge doseringen

Misschien. Kijk ook eens naar alle filmsterren die breed zijn (ook mannelijk) ze gebruiken allemaal anabolen. rest van supplementen is onzin, alleen steroiden tellen als je echt breed wil worden.
 
Kijk naar Spartacus of naar de film New Moon, iedereen met een mooi breed en mannelijk gezicht gebruik anabolen.
Laat ik het anders zeggen: anabolen maken het onderscheid tussen mannen en jongetjes.

Wat een onzin.

Brad pitt, Johny depp ?? Zullen er vast nog veel meer zijn, die zijn skinny en een stel goede kaken en gezicht hebben. Dat is gewoon genetisch bepaald.

Toch wel grappig dat je denkt dat je met een beetje AAS van je k*t gezicht afkomt. Ik doel er trouwens niet op dat jij die hebt ofzo, just saying. ;)
 
Laat ik het anders zeggen: anabolen maken het onderscheid tussen mannen en jongetjes.

Wat een enorme bullshit dit, zit je in een identiteitscrisis en twijfel je over je mannelijkheid? :D

In mijn ogen is dit het verschil tussen zijn en hebben. Je hebt spieren, je hebt een pik, je hebt mannelijke gelaatstrekken maar je bent een man. Het verschil tussen het wezenlijke en en de uiterlijkheden. Man zijn zit primair tussen je oren en als het tussen je oren wat dat betreft niet goed zit kan je om die reden AS pakken. Het vergroten van de uiterlijkheden, maar ben je dan meer man??? En een nog belangrijker vraag dan man/vrouw. Ben je dan meer jezelf?

In mijn ogen zou het zelfs een ongewenste side zijn als ik met AS mijn wezen, mijn identiteit zou veranderen. Ik wil graag veranderingen aan mijn fysiek maar meer mans ofzo, nou nee ik ben liever mezelf !
 
Volgens mij maken AAS je niet per definitie 'mannelijker' maar primitiever. De man van tegenwoordig ( lees laatste paar honderd jaar ) heeft niet veel lichamelijk werk te verichten in verhouding tot vroeger. Toen we nog met de primaten leefden. Ipv spieren is je hersen capaciteit belangerijk.
Je kan het ook terug zien aan de bevolkingen. zo zijn negers ( ligt eraan welk gebied in afrika maar,) vaak gespierd omdat de leefsT tot voorkort pas veranderde van jagers en verzamerlaars. in tegenstelling tot Europa.
Daarom denk ik dan Europese mannen minder gespierd zijn. Zij hadden sneller het paard en wagen. Ze lieten dus beesten het werk voor hun doen.

In Azië is de 'beschaving' veel nog eerder gekomen en zijn ze daarom ook verder geovolueerd als-het-waren. Jappaners bijv. kleinere spiermassa, minder beharing etc..

Dus i.p.v. mannelijker, word je door AAS 'primitiever'.

Dit is overigens een theorie die ik zelf bedacht hebt :D, het kan dus van alle kanten niet kloppen.
 
Wat een onzin.

Brad pitt, Johny depp ?? Zullen er vast nog veel meer zijn, die zijn skinny en een stel goede kaken en gezicht hebben. Dat is gewoon genetisch bepaald.

Toch wel grappig dat je denkt dat je met een beetje "anabole androgene steroïden">AAS van je k*t gezicht afkomt. Ik doel er trouwens niet op dat jij die hebt ofzo, just saying. ;)

Ik weet niet of je het weet, maar Brad Pitt heeft wel degelijk anabolen gebruikt voor de film Troy.
 
15 weken winstrol + anavar + nolvadex + clen, en ze verkopen het gelijk ook!
hehehehe Awesome..
 
Back
Naar boven