AndroidHealthClinic

Steroiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Svekke

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
27
Waardering
0
Ik heb op dit forum al enkele keren gepost ivm het feit dat mijn linkerkant onderontwikkeld is.

Nu vroeg ik me af of het zinnig zou zijn om te proberen met een steroidenkuur het verschil gedeeltelijk weg te werken.

Ik heb hierbij enkele vraagjes ... :

Als je met steroiden werkt aan één lichaamszijde ( met injecties ), wordt de betrokken lichaamszijde dan meer gestimuleerd dan de rechterzijde ( klinkt logisch maar is niet correct volgens mijn kinesist ) ?

En moeten steroidenkuren jaarlijks herhaald worden om een goed zichtbaar effect te verkrijgen, of zijn enkele kuren voldoende om een blijvend resultaat te verkrijgen ?


Ik zou normaal nooit gebruik maken van steroiden, maar ik denk dat dit nu misschien een oplossing biedt.

Hartelijk bedankt
 
hoelang train je al?
 
- Nee, ze bevorderen geen plaatselijke groei
- Alles wat boven je natuurlijke grens licht zal je op den duur verliezen als je stopt met AS. De meeste gebruikers houden het daarom niet op een of twee kuurtjes.
 
Ik doe 3 a 4 keer per week aan fitness en thuis heb ik enkele halters waarmee ik telkens 's morgens en 's avonds train.

Maar het is voor mij niet de bedoeling om zoals jullie een echt gespierd lichaam te verkrijgen, maar wel om het in evenwicht te brengen.

Ik vind het gewoon erg raar, ik ben er al mee naar de neuroloog geweest + elektrotherapie en het schijnt niet te helpen.

Het eigenaardige is dat blijkbaar elke spier in de linkerkant van mijn lichaam is "aangetast". Van gezichtsspieren tot voetspieren. Ik voel dat er een verschil in kracht aanwezig isn maar hetgene wat me stoort is de ongelijkheid tussen beide lichaamszijden ...

Ik heb al enkele malen geprobeerd fotos te plaatsen maar het aantal Kb is te groot. Het is niet dat ik hier depressief of zoiets van wordt, maar ik zou dit graag opgelost krijgen ... maar steroiden blijken dus niet de oplossing :(


Ik heb eens op internet gezocht en dit gevonden ... [Link niet meer beschikbaar]

Heeft er iemand ervaring met zulke toestellen ?

Bedankt
 
axestream zei:
- Alles wat boven je natuurlijke grens licht zal je op den duur verliezen als je stopt met AS. De meeste gebruikers houden het daarom niet op een of twee kuurtjes.

Ben ik toch niet met je eens..
 
Nee idd, waarom houdt bv Shawn Ray nog aardig wat massa vast nu hij gestopt is?
 
Mars zei:
Nee idd, waarom houdt bv Shawn Ray nog aardig wat massa vast nu hij gestopt is?

Ik heb geen recente foto's gezien, maar het is toch gewoon een feit dat als je niet genoeg test hebt om die massa te onderhouden je het gewoon verliest? Heeft Shawn Ray gezegd dat hij helemaal niet meer kuurt? Veel massa hebben als naturel is trouwens gewoon mogelijk. 3XL anyone? :)
 
Boven je natuurlijke grens zul je het geheid op den duur verliezen, voor sommige is die natuurlijke grens alleen erg hoog.
 
Hier een foto waarop het duidelijk merkbaar is dat men linkerarm sterker ontwikkeld is ... in feite blijkt men linkerarm gewoon niet ontwikkeld ... dit is hetzelfde geval bij mijn dij en kuitspieren, en ook in de nekspieren is dit verschil merkbaar ???


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zie eigenlijk geen verschil?
 
Svekke zei:
Hier een foto waarop het duidelijk merkbaar is dat men linkerarm sterker ontwikkeld is ... in feite blijkt men linkerarm gewoon niet ontwikkeld ... dit is hetzelfde geval bij mijn dij en kuitspieren, en ook in de nekspieren is dit verschil merkbaar ???


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


ik heb er eens wat meer over nagedacht en het lijkt mij een nogal heftige methode om dit ''probleem'' aan te gaan.

steroiden zijn serieuze medicijnen, en ik zou dit probleem gaan bespreken met een erkende ervaren sportfysiotherapeut ;)
 
Hmm, das raar, het verschil is er nochtans, misschien fixeer ik me er toch te veel op ... :rolleyes:

Bij de kinesist heb ik de omtrekken van beide kanten laten meten, en het resultaat was dat zowel mijn linkerdij, linkerbovenarm, linkerkuit 1.5 cm minder van omvang zijn dan aan de rechterkant ...

Het is niet iets om me zorgen over te maken ( denk ik toch ) maar ik zou dit verschil graag geleidelijk aan wegwerken.
 
tswhey zei:
ik heb er eens wat meer over nagedacht en het lijkt mij een nogal heftige methode om dit ''probleem'' aan te gaan.

steroiden zijn serieuze medicijnen, en ik zou dit probleem gaan bespreken met een erkende ervaren sportfysiotherapeut ;)


Hmm, dit heb ik inderdaad al gedaan, en deze zeggen dan van: " Dit is toch niets om je zorgen over te maken, er is altijd een verschil tss beide lichaamshelften" .

Ik ga hiermee akkoord dat er een verschil is, maar niet van de "grootte" als bij mij ... Mss is het best dat ik me gewoon een toestelletje aanschaf om de spieren elektronisch te stimuleren.

Ik heb over elektrostimulatie een artikel gevonden op internet en het lijkt te werke na langdurige toepassing ...

http://pointcarre.vub.ac.be/CMS/Members/Sofie/Elektrotherapie/OPDRACHT werkboek elektro.doc
 
Svekke zei:
Hier een foto waarop het duidelijk merkbaar is dat men linkerarm sterker ontwikkeld is ... in feite blijkt men linkerarm gewoon niet ontwikkeld ... dit is hetzelfde geval bij mijn dij en kuitspieren, en ook in de nekspieren is dit verschil merkbaar ???


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen heeft wel iets wat niet symetrisch is. Ik zelf vind ook dat mijn linkerarm er veel beter uit ziet dan mijn rechter, terwijl het reeele verschil maar een halve centimeter is (gemeten).

Je kijkt altijd anders naar jezelf, maar ik denk dat je eigenbeeld niet overeenkomt met de werkelijkheid. Let niet teveel op de verschillen, maar op de progressie die je maakt! Hoe positiever je naar jezelf kijkt, hoe meer je dit uitstraalt!!

Steroids zijn geen oplossing voor lichamelijke ongelijkheden of problemen! Het is een toevoeging aan je training/dieet om het maximale uit je lichaam te kunnen halen binnen zeer korte tijd.

Succes!
 
ik zou zeggen train je rechter kant zwaarder :)
 
Geen AAS gaan gebruiken iniedergeval. Je weet duidelijk niet wat het is en bent er niet aan toe.
Wat je hebt is volkomen normaal. Ieder mens heeft verschil tussen links en rechts over het algemeen. Train gewoon goed dan gaat dit vanzelf gelijk lopen. Net zoals kracht tussen links en rechts altijd bijtrekt na een tijd.
 
Back
Naar boven