MuscleMeat

Steroiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze foto is veelste slecht om ergens over te oordelen. Ik zou gewoon naar een sportschool gaan waar veel BB's trainen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto rechterkant gezicht en nek


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto linkerkant gezicht en nek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto rechterkant gezicht en nek


Ik ben nu al een tijdje bezig met elektrotherapie ( heb mezelf een toestelletje aangeschaft), en het blijkt wel te helpen, vooral bij men beenspieren, maar ik blijf het eigenaardig vinden dat ook mijn nekspieren en gezichtsspieren ( ik voel het als ik deze opspan) minder ontwikkeld zijn. Mijn linkergezichtskant is gewoon ingevallen doordat hij minder gespierd is, ook het verschil aan men nek is duidelijk merkbaar.

Enige tips om men nek te trainen ? (Uiteraard zal ik men gezichtsspieren niet kunnen trainen :rolleyes: ??? )
 
Volgens mij zie je spoken...wat betreft nekspieren.....gewoon veel headbangen dan komt het helemaal goed!
 
Svekke zei:
Hier een foto waarop het duidelijk merkbaar is dat men linkerarm sterker ontwikkeld is ... in feite blijkt men linkerarm gewoon niet ontwikkeld ... dit is hetzelfde geval bij mijn dij en kuitspieren, en ook in de nekspieren is dit verschil merkbaar ???


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie niet echt een verschil op deze foto, kun je niet een pose foto plaatsen dan kunnen we het beter beoordelen. Maar sterioden gebruiken lijkt me niet de oplossing bro, omdat het niet aan 1 kant werkt, maar ook omdat ik niet denk dat je daar al aan toe bent. Ga liever eens naar een sport fysio therapeut en train eventueel aangepast.
 
Azrael zei:
Volgens mij zie je spoken...wat betreft nekspieren.....gewoon veel headbangen dan komt het helemaal goed!

Euhm wel das pas een antwoord :rolleyes: :D

En 't kan idd wel zijn dat ik me er te hard op fixeer, maar toch blijf ik 't eigenaardig vinden ... het verschil is er want het is gemeten bij de sportarts :rolleyes:

Maar ik ga me er ni druk in ligge make want't haalt toch niks uit :o ... ik wou gewoon ff vragen welke de beste manieren ( of oefeningen ) zijn om de nek te trainen ...

Thx
 
Svekke zei:
Enige tips om men nek te trainen ? (Uiteraard zal ik men gezichtsspieren niet kunnen trainen :rolleyes: ??? )


veel ppen :D
 
Je ziet misschien een klein beetje verschil maar het zal niemand opvallen als jij het ze niet zegt.

gewoon veel me dumbbells trainen en het komt wel goed.
 
Heb dus bij de neuroloog een EMG en een CAT-scan laten doen ... wat blijkt nu dat ik een zenuwletsel heb in men onderrug ( van ooit eens zwaar op mijn rug te vallen in één of andere speeltuin) ...

Door deze beschadigde zenuw ( die aan de linkerkant ligt van men ruggegraat) krijgen alle spieren aan de linkzerzijde van mijn lichaam minder prikkels te verwerken vanuit het ruggemerg ... en nu moet'k wss binnekort een operatie ondergaan om deze zenuw (gedeeltelijk) te herstellen. :eek:

Alles wat ik nu doe van training is volledig nutteloos want de getroffen zenuwbanen geleiden de prikkels toch niet ... dit was de uitleg van de neuroloog ... ???

Resultaat: Assymetrisch uitziend lichaam :(

Iemand hier al ooit van gehoord ? (wss ni, te raar om waar te zijn maar kom :p )
 
nog nooit van gehoord, maar lijkt me erg om te hebben bro, VEEL STERKTE ! :thumbs:
 
hoe zwaar ben je, hoe lang en hoelang train je want op de foto's te zien ben je behoorlijk mager en dus nog lang niet toe aan AAS (steroids)
 
Svekke zei:
Hmm, das raar, het verschil is er nochtans, misschien fixeer ik me er toch te veel op ... :rolleyes:

Bij de kinesist heb ik de omtrekken van beide kanten laten meten, en het resultaat was dat zowel mijn linkerdij, linkerbovenarm, linkerkuit 1.5 cm minder van omvang zijn dan aan de rechterkant ...

Het is niet iets om me zorgen over te maken ( denk ik toch ) maar ik zou dit verschil graag geleidelijk aan wegwerken.

Jonge, dat heb ik ook, het is normaal dat 1 kant zich sneller of beter ontwikkeld als de andere kant. Zie het als het feit dat je met rechts (als je rechts bent dan) lekkerder gooit. En met je rechterbeen lekkerder een bal schopt. De motoriek aan deze kant is beter ontwikkeld en hierdoor train je hier waarschijnlijk intensiever mee... Wat zelfs ook kan is dat je met rechts meer gewend bent (kwa kracht) zodat links eigenlijk sneller ontwikkeld... dit heb ik.

Niets om je zorgen over te maken volgens mij. Als het zo diep zit is het eerder een psychisch- dan een lichaamelijkprobleem
 
kerel, ga gewoon eerst eens goed eten en trainen in een sportschool. Zorg dat je veel oefeningen doet met dumbbells, en neem je zogenaamde achterlopende linkerkant als basis: dus als je 8 reps kan met je linkerbiceps, ga dan niet 10 reps doen met je rechter. Zo trekt het vanzelf bij na verloop van tijd.

succes.
 
bro's lees eerst alle posts voordat je wat gaat roepen, hij krijgt een operatie
omdat uit een scan blijkt dat zijn zenuw in ze rug verdoet is
 
LangeMan zei:
bro's lees eerst alle posts voordat je wat gaat roepen, hij krijgt een operatie
omdat uit een scan blijkt dat zijn zenuw in ze rug verdoet is
Valt me ook vaak op dat mensen niet de moeite doen een topic eens volledig te lezen.
 
Klote man voor je! Wens je veel sterkte met je operatie! En laat wat van je horen (ook als je niet traint).Wil graag weten hoe dit af loopt.
 
boogie zei:
kerel, ga gewoon eerst eens goed eten en trainen in een sportschool. Zorg dat je veel oefeningen doet met dumbbells, en neem je zogenaamde achterlopende linkerkant als basis: dus als je 8 reps kan met je linkerbiceps, ga dan niet 10 reps doen met je rechter. Zo trekt het vanzelf bij na verloop van tijd.

succes.
ik blijf bij mijn post
 
boogie zei:
ik blijf bij mijn post


Hmm door dit zenuwletsel kan ik gewoon niet trainen met mijn linkerkant, want dit geeft meteen krampen en dergelijke ... en de kracht (heb totaal geen kracht in linkerarm -en been) is er gewoon niet om er nog maar aan te denke om met dumbbells te trainen ofzo :(
 
dat is k*t idd. maar moet je gaan beginnen als dat over is, je rechterkant alleen maar sterker maken heeft niet veel zin denk ik.
 
Back
Naar boven