AndroidHealthClinic

Steroiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zowiezo geen as
zoals al werd gezegt
begin al je oefening met de linkerkant en probeer daar wat meer reps bij te doen
dan zou het goed moeten komen
 
Ik zou eerst maar die operatie laten doen.
Als je ene kant al minder reageerd op impulsen als je andere kant
hebben al deze adviezen weinig zin imo.
 
spiertje16 zei:
zowiezo geen as
zoals al werd gezegt
begin al je oefening met de linkerkant en probeer daar wat meer reps bij te doen
dan zou het goed moeten komen

Ik denk niet dat het dan goed komt. Zoals hij zelf zegt heeft het trainen met links geen zin omdat die kant geen prikkels kan verwerken..
Is zwaar k*t voor je man! Bij de eerste pic zag ik ook geen verschil, maar vooral bij die laatste van je benen, d8 ik ect..WTF :eek:
Suc6 ermee kerel!
 
Balboa18 zei:
Ik denk niet dat het dan goed komt. Zoals hij zelf zegt heeft het trainen met links geen zin omdat die kant geen prikkels kan verwerken..
Is zwaar k*t voor je man! Bij de eerste pic zag ik ook geen verschil, maar vooral bij die laatste van je benen, d8 ik ect..WTF :eek:
Suc6 ermee kerel!

Yep tof he, en bij mij thuis vinden ze dat ik overdrijf en dat er eigenlijk niets aan de hand is ... dat ik me dit verschil zomaar inbeeld ... duidelijk ni dus :mad:

Ook als de operatie achter de rug is kan het zijn dat dit verschil niet kan weggewerkt worden ... daarom dat ik erachter vroeg of steroiden of dergelijke zouden kunnen helpen, denk wel dat je dat snapt nu, want echt leuk rondlopen is het ni :(
 
Ik heb no ggeen duidelijke pic kunnen zien. wat zijn de verschillen in maten bij de verschillende lichaamsdelen?? Als je je benen vergelijkt ga dan recht voor de camera staan want het is logisch dat dan het been wat dichtbij de camera staat enorm veel groter lijkt. En ja ik heb gelezen wat ze hebben geconstateerd maar met die pics van jou kan ik echt niets zien geef anders gewoon al je maten door.
 
Ik ben nu geopereerd en volgens het chirurgisch team was de operatie succesvol ..

Ik moet nu enkele weken rusten en daarna kan ik de linkerkant van mijn lichaam beginnen te trainen ..

Maar nu had ik een vraagje ... de linkergezichtsspieren zijn mee verkleind en versmalt en deze kan ik onmogelijk trainen ..

Weten jullie iets (een middeltje ofzo mss) waarmee ik deze een beetje in massa kan vergroten, want de linkerkant van men gezicht geeft een ingevallen uitzicht door de geatrofieerde spieren

Thx ;)
 
nu krijgen die gezichtspieren dus normale prikkels dus die zullen dan vanzelf wel bijtrekken neem ik aan. Ik zie trouwens op die fotos van je echt helemaal geen enkel verschil:S maar dat zal wel aan mij liggen :\ Succes met het bijbikkelen van je linkerhelft.
 
veel lachen plus knipogen naar meisjes en ze daarna bffen :thumbs:
 
hahaha wat een opmerkingen ook weer :roflol:

@Svekke, mooi dat de operatie geslaagd is! Strx maar rustig aan beginnen met trainen en dan gaat het volgens mij helemaal goedkomen... laat ons maar weten hoe het je verloopt.
 
Svekke zei:
Ik ben nu geopereerd en volgens het chirurgisch team was de operatie succesvol ..

Ik moet nu enkele weken rusten en daarna kan ik de linkerkant van mijn lichaam beginnen te trainen ..

Maar nu had ik een vraagje ... de linkergezichtsspieren zijn mee verkleind en versmalt en deze kan ik onmogelijk trainen ..

Weten jullie iets (een middeltje ofzo mss) waarmee ik deze een beetje in massa kan vergroten, want de linkerkant van men gezicht geeft een ingevallen uitzicht door de geatrofieerde spieren

Thx ;)

synthol. Botox kan ook, prima spul om je gezicht mee vol te sauzen.
 
D. zei:
synthol. Botox kan ook, prima spul om je gezicht mee vol te sauzen.


Haha, alrighty then, sarcastisch neem'k aan :rolleyes: :D

Aloewel 't geen zicht is ma kom ... dus beter gewoon afblijven en afwachten get the picture ...


en BTW volgens mij is Botox ni om massa te vergroten mor om spieren te ontspanne ivm rimpels of zoiet ???
 
ded.cop zei:
Ik heb no ggeen duidelijke pic kunnen zien. wat zijn de verschillen in maten bij de verschillende lichaamsdelen?? Als je je benen vergelijkt ga dan recht voor de camera staan want het is logisch dat dan het been wat dichtbij de camera staat enorm veel groter lijkt. En ja ik heb gelezen wat ze hebben geconstateerd maar met die pics van jou kan ik echt niets zien geef anders gewoon al je maten door.

lees nu eens de gehele post.....
 
Wouw , ik heb deze post met echt alle aandacht gelezen.
Ik weet precies wat je bedoeld met dit !
Want ik heb het ook !
Alles aan de linkerkant gaat veel minder.
Mijn borst aan de linkerkant is echt schikbarend minder.
Als ik mijn borst train blijft de linker kant leeg ( niet opgepompt)
Terwijl de rechterkant ontzettend groot is en super sterk , het verschil in dikte alleen in mijn borst is alleen al 3 cm.
Als ik triceps train dan doe ik rechts fluitend en als ik dan met dezelfde dumbbell de andere kant doe , moet ik echt heel veel moeite doen om er een paar reps uit te krijgen.
Ik heb alles al geprobeerd , ik train al jaren niet meer met halters , alleen nog maar dumbels, ik heb zelfs een tijd alleen de linker kant alleen nog maar getraint en de rechterkant gelaten voor wat het is.
Het hielp echt niks.
Ik heb jaren geleden een kuurtje geprobeerd en toen werd het beter.
Maar door die kuur kreeg ik gynecomastia aan mijn linker kant , terwijl mijn rechterkant normaal bleef .
Ik ben sinds kort naar het ziekenhuis geweest om het te laten onderzoeken (gynecomastia) de arts keek me aan en hij merkte direct het verschil op en vond het ook abnormaal , hij dacht ook aan iets van mijn zenuwen , en beloofde het te gaan onderzoeken zodra ik aan mijn gynecomastia geopereerd was.
Dit is 2 dagen geleden gebeurt en moet 5 okt. weer terug.

Ik wil graag contact met jou opnemen , dit scheelt veel onderzoek.

p.s het is niet voor te stellen hoe klote het is om dit te hebben.
Je leeft gezond , zuipt niet , rookt niet en traint je suf .
Om vervolgens er maar niet er op voor uit te gaan, ja alleen aan 1 kant dan
 
Ja wat ongelofelijk klote voor jullie zeg, sterkte ik hoop dat ze kunnen ontdekken wat het is.
 
Svekke zei:
Ik doe 3 a 4 keer per week aan fitness en thuis heb ik enkele halters waarmee ik telkens 's morgens en 's avonds train.

Maar het is voor mij niet de bedoeling om zoals jullie een echt gespierd lichaam te verkrijgen, maar wel om het in evenwicht te brengen.

Ik vind het gewoon erg raar, ik ben er al mee naar de neuroloog geweest + elektrotherapie en het schijnt niet te helpen.

Het eigenaardige is dat blijkbaar elke spier in de linkerkant van mijn lichaam is "aangetast". Van gezichtsspieren tot voetspieren. Ik voel dat er een verschil in kracht aanwezig isn maar hetgene wat me stoort is de ongelijkheid tussen beide lichaamszijden ...

Ik heb al enkele malen geprobeerd fotos te plaatsen maar het aantal Kb is te groot. Het is niet dat ik hier depressief of zoiets van wordt, maar ik zou dit graag opgelost krijgen ... maar steroiden blijken dus niet de oplossing :(


Ik heb eens op internet gezocht en dit gevonden ... [Link niet meer beschikbaar]

Heeft er iemand ervaring met zulke toestellen ?

Bedankt
hey je kan ook je fotos in paint openen en kleiner maken ik geloof dat dat moet bij rekken en hellen en dan zet je ze in plaats van 100% naar 25% en dan opslaan dan gaat het wel
 
Madmel zei:
Wouw , ik heb deze post met echt alle aandacht gelezen.
Ik weet precies wat je bedoeld met dit !
Want ik heb het ook !
Alles aan de linkerkant gaat veel minder.
Mijn borst aan de linkerkant is echt schikbarend minder.
Als ik mijn borst train blijft de linker kant leeg ( niet opgepompt)
Terwijl de rechterkant ontzettend groot is en super sterk , het verschil in dikte alleen in mijn borst is alleen al 3 cm.
Als ik triceps train dan doe ik rechts fluitend en als ik dan met dezelfde dumbbell de andere kant doe , moet ik echt heel veel moeite doen om er een paar reps uit te krijgen.
Ik heb alles al geprobeerd , ik train al jaren niet meer met halters , alleen nog maar dumbels, ik heb zelfs een tijd alleen de linker kant alleen nog maar getraint en de rechterkant gelaten voor wat het is.
Het hielp echt niks.
Ik heb jaren geleden een kuurtje geprobeerd en toen werd het beter.
Maar door die kuur kreeg ik gynecomastia aan mijn linker kant , terwijl mijn rechterkant normaal bleef .
Ik ben sinds kort naar het ziekenhuis geweest om het te laten onderzoeken (gynecomastia) de arts keek me aan en hij merkte direct het verschil op en vond het ook abnormaal , hij dacht ook aan iets van mijn zenuwen , en beloofde het te gaan onderzoeken zodra ik aan mijn gynecomastia geopereerd was.
Dit is 2 dagen geleden gebeurt en moet 5 okt. weer terug.

Ik wil graag contact met jou opnemen , dit scheelt veel onderzoek.

p.s het is niet voor te stellen hoe klote het is om dit te hebben.
Je leeft gezond , zuipt niet , rookt niet en traint je suf .
Om vervolgens er maar niet er op voor uit te gaan, ja alleen aan 1 kant dan


Hmm, wat ik heb is het feit dat er aan de linkerkant weinig of bijna geen spierweefsel aanwezig is, waardoor(k heel snel vermoeid geraak daar en kheb de gehele tijd zo een "verlamd" gevoel in men armen en benen ( aloewel ik totaal ni verlamd ben maar door die spierzwakte .. ) . Iets zwaarder vastnemen met de linkerhand voelt echt veel moeizamer aan dan met de rechterhand ... en krijg heel snel een brandend gevoel en krampen bij het trainen van de linkerkant ... om dan nog maar te zwijgen van men linkergezichtshelft, die er gwn 10 jaar ouder ofzo uitziet door de verslapte spieren :mad:


Ik weet niet of jij hetzelfde voelt ...
 
Hmm ik neem niet aan dat ik hier last van heb. Ik heb ook dat rechts veel minder is als links. Bij armen scheelt het maar een halve cm zoiets. Mn rechterkuit is wel veel meer ontwikkeld als links dus dan tog weer anders. En mn borst bij rechts is wel weer kleiner. Denk dat ik moet oefenen met rechts te rukken :p
 
Back
Naar boven