MuscleMeat

Steroiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PETER ANDRE

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2003
Berichten
4
Waardering
0
He.Dit is mijn kuurschema die ik ga volgen.Ik had graag wat reacties gehad hierop.Ik ben 23 jaar en ben 58kg en ben 1m74 groot.
wk1-3 sustanon250 + deca (500mg+350mg)
wk4-8 250mg sustanon + 250mg deca
wk1-4 15a 20mg diananol per dag
wk11-13 clomid(50-100-50mg ed)of 10dagen 100mg en 10 dagen 50mg + evevntueel arimidex of nolvadex in geval van last
HCG?wel of niet???
Ik heb vroeger al eens getraind en weet waar ik aan moet beginnen.Dus ik ga 3 keer per week trainen
ma:borts-biceps
di:rust
woe:triceps-schouders
do:rust
vrij:benen+onderarmen+rug
za+zo rust.
Mijn voeding zal veel zijn waaronder (2 shakes per dag,kwark,brood + kipfileet,water,melk,banaan,tonijn,levertraanolie,kellogs,enz..)
Dit alles op een dag porberen te eten verdeeld in 5 a6 keer.
Het kan zijn dat ik van mijn training en mijn voeding tijdens de kuur afwijk maar dan is dat maar zo.Alles waar ik aan ga beginnen is mijn eerste keer dus ik probeer in die 2 maanden zoveel mogelijk te doen maar daarna zal ik minder eten en trainen en zien welke ervaringen ik heb opgedaan met dit alles en daaruit leren voor de volgende keer.Ik weet zelf ook dat als ik enkele jaren al bezig was dat dit mij veel meer resultaat gaf,maar ik ga voor deze stap wat er ook gezegd wordt.Dus ik had graag veel opmerkingen gehad en meningen en gedachtes over deze stap die ik ga doen .Opmerkingen en verbeteringen over de kuur of over de voeding of over de training zijn hartelijk welkom .
alvast bedankt en dank u wel
 
opmerking? JA, domme zet!!!!!!!!!!!!
 
je bent al 58 kg? ja dan zit je ook al aan je genetisch maximum he, ik zou er ook GH en insuline bijzetten als ik jouw was.
 
goed kuurtje, maar als je 58 kilo weegt, kan je makkelijk goed aankomen door 2 tot 3 keer meer te gaan eten.
 
dat bedoelde ik dus ook ja...
 
Als ik het goed begrijp heb je vroeger 'weleens getraind' en ga je nu weer trainen met die kuur erop...met andere woorden je hebt een tijd niet getraind en je gaat nu weer beginnen met trainen om er gelijk een kuur tegenaan te gooien...(zucht)....!

KUREN DOE JE PAS NA JAREN VAN TRAINEN EN NA GEBRUIK VAN DIVERSE SUPPLEMENTEN EN ZWAARDERE DIETEN, NIEUWE TRAININGS-GEBRUIKEN EN ERVARING!

Ik denk dat je met een ander dieet en bijvoorbeeld een beetje creatine al een enorm effect krijgt.
Mar goed, je gaat op vakantie over een paar weken en dan moet je er 'wat gespierder uitzien' begrijp ik...

Pijnlijk.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dbc01
Asl ik het goed begrijp heb je vroeger 'weleens getraind' en ga je nu weer trainen met die kuur erop...met andere woorden je hebt een tijd niet getraidn en je gaat nu weer beginnen met trainen om er gelijk een kuur tegenaan te gooien...(zucht)....leren ze het nou nooit!

KUREN DOE JE PAS NA JAREN VAN TRAINEN EN NA GEBRUIK VAN DIVERSE SUPPLEMENTEN EN ZWAAREDERE DIETEN, NIEUWE TRAININGSGEBRUIKEN EN ERVARING!

Ik denk dat je met een ander dieet en bijvoorbeeld een beetje creatine al een enorm effect krijgt.
Mar goed, je gaat op vakantioe over een paar weken en dan moet je er 'wat gespiereder uitzien' begrijp ik...

Pijnlijk.

Er was toch ook een topic voor boys die ff trainen voor de zomer? :D
 
Eerst een vraag: ga je nu weer beginnen met trainen of ben je alweer een tijdje bezig?? Want als je tijden niet getraind hebt en meteen gaat kuren krijg je geheid blessures. met name aanhechtingen, pezen, gewrichten zullen normaal trainen in de weg gaan staan. Tips mbt. tot je voedingsschema kan ik zo niet geven, plaats een normaal schema met hoeveelheden, aantal cals, hoeveel % eiwit, vet en kh. Hoeveel onverz. vetten?

Je trainingsschema zou ik ook veranderen, ga 4x trainen en zeker geen rug en benen op 1 dag..

dag 1: rug
dag 2: borst, schouders
dag 3: benen
dag 4: armen

zo ziet mijn schema eruit. met de kanttekening dat ik van nature goede schouders heb dus ik pak ze na mijn borst nog even flink aan. 3 oef. van 3 sets met 15 reps.

mbt. tot je kuur: ipv sus kan je beter kiezen voor enth. en dan een frontload met dboll , maar 15-20 mg. is te laag. ben zelf al geen voorstander van sus en al helemaal niet van deca.

als ik jouw was zou ik nog even flink rondneuzen hier, bv. de voorbeeldkuren en het voedingsgedeelte..

Owjah, wilde het niet als eerste noemen. je bent oerdom dat je met 58 kg. lichaamsgewicht gaat kuren.. lijkt me dat je amper kennis van zaken hebt en al je profijt uit as wil halen. wilde het toch effe kwijt
 
Laatst bewerkt:
Tja, er valt weinig meer aan toe te voegen aan bovenstaande reacties denk ik. :p

Toch nog 1 dingetje:
Vooropgesteld dat je je kuur doorzet; Minder eten na je kuur zoals jezelf aangeeft is wel het domste wat je kan doen!

Probeer dezelfde hoeveelheid vast te houden. Je lichaam heeft minder nodig, maar door wel dezelfde hoeveelheid continu aan te bieden forceer je weer extra groei in mijn ogen.
 
Je lichaam heeft meer nodig. Na de kuur moet je zoveel mogelijk massa proberen te houden. Alles zal net iets minder gaan en je wilt die massa houden. Doorvreten en keihard doortrainen. Maand of 2 later wanneer je eigen productie weer goed is kan je aan cutten gaan denken..
 
Hij gaat alleen kuren om straks met vakantie een lekker lijf te hebben, dat zijn pik het dan een paar weken niet doet maakt niet uit toch. Lachen joh ziet hij straks een lekker wijf en dan werkt het zaakje niet.

Ik zou als ik jou was kiezen voor zeker 1000 mg test met 800 mg deca. daarbij 50 mg dbol.

Weet je zeker dat je goed zal groeien en dat alle vrouwen je een lekker ding vinden ( moet je wel eerst alle puisten die je gaat krijgen van de clomid wegwerken met make-up)

een kuur doe je pas als alles goed is, verkeerde voeding in een kuur vergroot de kans op hartproblemen.

Train eerst een paar jaar en eet goed en kom dan een keer terug voor advies.
 
Originally posted by PETER ANDRE
He.Dit is mijn kuurschema die ik ga volgen.Ik had graag wat reacties gehad hierop.Ik ben 23 jaar en ben 58kg en ben 1m74 groot.
wk1-3 sustanon250 + deca (500mg+350mg)
wk4-8 250mg sustanon + 250mg deca
wk1-4 15a 20mg diananol per dag
wk11-13 clomid(50-100-50mg ed)of 10dagen 100mg en 10 dagen 50mg + evevntueel arimidex of nolvadex in geval van last
HCG?wel of niet???
Ik heb vroeger al eens getraind en weet waar ik aan moet beginnen.Dus ik ga 3 keer per week trainen
ma:borts-biceps
di:rust
woe:triceps-schouders
do:rust
vrij:benen+onderarmen+rug
za+zo rust.
Mijn voeding zal veel zijn waaronder (2 shakes per dag,kwark,brood + kipfileet,water,melk,banaan,tonijn,levertraanolie,kellogs,enz..)
Dit alles op een dag porberen te eten verdeeld in 5 a6 keer.
Het kan zijn dat ik van mijn training en mijn voeding tijdens de kuur afwijk maar dan is dat maar zo.Alles waar ik aan ga beginnen is mijn eerste keer dus ik probeer in die 2 maanden zoveel mogelijk te doen maar daarna zal ik minder eten en trainen en zien welke ervaringen ik heb opgedaan met dit alles en daaruit leren voor de volgende keer.Ik weet zelf ook dat als ik enkele jaren al bezig was dat dit mij veel meer resultaat gaf,maar ik ga voor deze stap wat er ook gezegd wordt.Dus ik had graag veel opmerkingen gehad en meningen en gedachtes over deze stap die ik ga doen .Opmerkingen en verbeteringen over de kuur of over de voeding of over de training zijn hartelijk welkom .
alvast bedankt en dank u wel


Hahaha :D Admin verplaats dit even naar het garehanenhok,
dit moet een grap wezen.

Wat heb je toch rare mensen op de wereld.
 
Originally posted by PETER ANDRE
He.Dit is mijn kuurschema die ik ga volgen.Ik had graag wat reacties gehad hierop.Ik ben 23 jaar en ben 58kg en ben 1m74 groot.
wk1-3 sustanon250 + deca (500mg+350mg)
wk4-8 250mg sustanon + 250mg deca
wk1-4 15a 20mg diananol per dag
wk11-13 clomid(50-100-50mg ed)of 10dagen 100mg en 10 dagen 50mg + evevntueel arimidex of nolvadex in geval van last
HCG?wel of niet???
Ik heb vroeger al eens getraind en weet waar ik aan moet beginnen.Dus ik ga 3 keer per week trainen
ma:borts-biceps
di:rust
woe:triceps-schouders
do:rust
vrij:benen+onderarmen+rug
za+zo rust.
Mijn voeding zal veel zijn waaronder (2 shakes per dag,kwark,brood + kipfileet,water,melk,banaan,tonijn,levertraanolie,kellogs,enz..)
Dit alles op een dag porberen te eten verdeeld in 5 a6 keer.
Het kan zijn dat ik van mijn training en mijn voeding tijdens de kuur afwijk maar dan is dat maar zo.Alles waar ik aan ga beginnen is mijn eerste keer dus ik probeer in die 2 maanden zoveel mogelijk te doen maar daarna zal ik minder eten en trainen en zien welke ervaringen ik heb opgedaan met dit alles en daaruit leren voor de volgende keer.Ik weet zelf ook dat als ik enkele jaren al bezig was dat dit mij veel meer resultaat gaf,maar ik ga voor deze stap wat er ook gezegd wordt.Dus ik had graag veel opmerkingen gehad en meningen en gedachtes over deze stap die ik ga doen .Opmerkingen en verbeteringen over de kuur of over de voeding of over de training zijn hartelijk welkom .
alvast bedankt en dank u wel


goh en dan vinden mensen het gek dat BB-ers niet serieus genomen worden en een slechte naam hebben....:rolleyes:
 
waaarom reageert hij nou neit meer? :D
 
Nou, dat bedoel ik nou met de mentaliteit van sommige 'atleten " tegenwordig:toilet:
 
Nee, niet weer zo één
 
LOL summer's coming ;)
 
Re: Re: Steroiden

Originally posted by patrick



goh en dan vinden mensen het gek dat BB-ers niet serieus genomen worden en een slechte naam hebben....:rolleyes:

Jij noemt dit bodybuilding?
 
peter andre, de naam doe me alleen al denken aan die gozer die geen situps wilde doen, maar ff via liposuctie zijn buikspieren naar voren heeft getrokken...
YO PETER, lekkere vent ben jij, krijg je reactie op al je vragen, knijp je hem er tussenuit....
 
De naam alleen al zegt mij genoeg! Denk je eindelijk van die vent verlost met zijn pleuris muziek......

Peter go home and EAT (shit)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven