AndroidHealthClinic

steroids vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb ik toch even genoten van dit topic zeg.

Ikzelf heb pas een klein kuurtje van 8 weken toen ik 85kg woog, gestegen naar 93 en gestopt => terug naar 85kg gezakt.
Paar jaar niets gepakt => gestegen naar 96kg
Terug een kuurtje gewicht naar 103kg
gestopt en nu terug op oude gewicht 97-98kg (dit is echt wel een plateau, maar wel makkelijk te onderhouden). Constant in de 100kg+ range krijg ik niet klaargespeeld zonder gear.

Om maar te zeggen je weegt 55kg en 1.76m, even groot als ik. Met de juiste motivatie en discipline geraak je (na een aantal jaar) ook wel aan een waardige fysiek.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er meer contra's dan pro's zijn.
1 kuurtje zal je niet helpen als je niet consistent bent met alles.

Hoeveel grote jongens dat ik hun fysiek heb zien crashen op een korte periode kan ik niet op twee handen tellen.
 
Hallo iedereen!
Ik ben 21 jaar, ben 175 cm en weeg 55 kilo, ik ben nu 1 maand bezig met “ bulken “ en ben 4 kilo aangekomen. ik eet 3 keer per dag een goed bord. sochtends eet ik 4 eieren en spek en wat bruin brood. en ik train 5 keer per week en na elke training drink ik een proteine shake. af en toe snak ik nog wat binnen tussendoor ik ben nu aan het opbouwen om meer en meer te eten.
Maar ik zat er aan te denken om steroids te gebruiken, welke raden jullie aan en waarom?

fijne dag!
Man man waar begin jij nu over je bent een maand aan het trainen en je zou al willen gebruiken.veeel eten moet je doen in plaats van te gebruiken je ziet nog groen achter u oren
 
Back
Naar boven