MuscleMeat

sterrenbeelden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bolopower

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
102
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
120kg
Vetpercentage
15%
Leeuw


U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van coïtus met een partner.


Lang leve arrogantie!! :P
 
Weegschaal


U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.


hahahhahahahahaha:D
 
Leeuw en mijn Chinees sterrenbeeld is een tijger, twee koningen van katachtigen muahaha ik voel me sterk:D
 
Kreeft
U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.

Ik herken me hier zo in !!!
In die sterrenbeelden shit zit nog waarheid ook. :D
 
Ram​
U bent een voorttrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een LUL!​

Zit wel wat waarheid in :D. Heb eigenlijk nog nooit deze versie gehoord:rolleyes: .
Bron?
 
Ram
U bent een voorttrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een LUL!

Zit wel wat waarheid in :D. Heb eigenlijk nog nooit deze versie gehoord:rolleyes: .
Bron?
 
Tweeling


U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueelbent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent. Tweelingen staan erom bekend dat ze goed zijn in incest.


That's me:)
 
Sterrenbeelden en hun betekenis!


----------------------------------------------------
Waterman​
U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten en u bent dom. U houdt van ppen.​
----------------------------------------------------
Vissen​
U hebt een levendige fantasie en u denkt regelmatig dat u achtervolgd wordt door de politie of de BVD. U hebt maar weinig invloed op uw vrienden en men neemt het u kwalijk dat u ten onrechte pronkt met wat u als macht beschouwt. U hebt een gebrek aan vertrouwen en eigenlijk bent u gewoon een klootzak.​
----------------------------------------------------
Ram​
U bent een voorttrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een LUL!​
----------------------------------------------------
Stier​
U bent praktisch en vasthoudend. U bezit een koppige vastberadenheid waardoor u nooit iets in één keer goed doet. De meeste mensen denken dat u koppig en dom bent. U bent niets meer dan een domme klootzak.​
----------------------------------------------------
Tweeling​
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueelbent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent. Tweelingen staan erom bekend dat ze goed zijn in incest.​
----------------------------------------------------
Kreeft​
U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.​
----------------------------------------------------
Leeuw​
U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van coïtus met een partner.​
----------------------------------------------------
Maagd​
U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.​
----------------------------------------------------
Weegschaal​
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.​
----------------------------------------------------
Schorpioen​
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet te vertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.​
----------------------------------------------------
Boogschutter​
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.​
----------------------------------------------------
Steenbok​
U bent conservatief en bang om risico's te nemen. In feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigzins belangrijk was. U zou zelfmoord moeten plegen.​
 
Wtf alle posts staan door elkaar ???
 
Steenbok​
U bent conservatief en bang om risico's te nemen. In feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigzins belangrijk was. U zou zelfmoord moeten plegen.​
[/b]


Ik kan mezelf der helemaal in vinden :roflol:
 
Kreeft

U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.

Herken ik me wel in ja :D
 
Sterrenbeelden en hun betekenis!

----------------------------------------------------
Waterman​
U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten en u bent dom. U houdt van ppen.​
----------------------------------------------------
[

VERDOMME!

Leugens..
 
U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.
ik ruim nooit op.... maar de rest klopt wel een beetje.
 
whaha
Ik heb dagen dat dit helemaal klopt

Leeuw


U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van coïtus met een partner.
 
Boogschutter


U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.

ze hebben me gespot hoor..:eek!:
 
Boogschutter


U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.

:mad: :D
 
Back
Naar boven