MuscleMeat

steunzooltjes vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bassiej

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
1.100
Waardering
1
Gegroet allen:D


Ik heb steunzooltjes omdat de binnenkanten van me voeten naar binnenstaan waardoor ik ook anders loop.

Zou dit problemen geven als ik zonder steunzooltjes zou gaan squatten? Of zou ik alleen last van pijn hebben omdat ik een week met steunzooltjes loop en niet bij het sporten. Ik heb namelijk last dat aan de rechterkant van me been last heb van een spier (Heb er namelijk niet last van in alle standen van me been dus weet niet zeker of het me gewricht is.) Ik heb al een week niet gesport omdat ik er last van heb. Nu gaat ik vandeweek al kijken voor andere sportschoenen met een stevige zool. Zou ik me steunzooltjes in moeten leggen of?

Als men niet begrijpt wat ik bedoel type ik het opnieuw uit :o
 
Heb zelf ook steunzooltjes die ik altijd in elke schoen doe die ik draag. Vooral met sporten lijkt me het juist belangrijk dat je ze in doet dan, dus ook bij het squatten. Doe dat zelf ook altijd en heb er nooit problemen mee gehad.. Als je er pijn mee hebt, dan is het een ander verhaal. Het is echter wel een kwestie van wennen. Had voordat ik die steunzooltjes kreeg enorme last van mijn rechterknie, sindsdien heb ik er nooit meer last van gehad. Je lichaam moet wel even aan die zooltjes wennen uiteraard, dus het verbaast me niks dat je nu (na een week met zooltjes gelopen te hebben) daarvan last hebt!
 
DAcht ikdus al.. neem even een dagje apart schema en laat me benen rusten en pak daarna met steunzolen en nieuwe zolen alles opnieuw op!
 
Ik heb ook steunzolen maar squat zonder schoenen + zolen op blote voeten(home gym), weet alleen niet of ze er bij je sportschool daar zo blij mee zullen zijn.:)
 
Ik heb ze ook voor mn shin splints ( scheenvliesshizzle ). JUIST bij sporten inderdaad aandoen. Binnen 6-8 weken is je lichaam aangepast.

Ben blij als een kind met die dingen, weer lekker voetballen/rennen. Prima!
 
Nee me voeten staan zo k*t dat zelfs zonder schoenen niks deed (al geprobeerd) En in de sportschool altijd rustig dus wat niet weet :D
 
Je kan je vraag misschien ook even aan deze man stellen; Paul Fanher = Register-Podoloog A/B, Docent, Studiecoördinator www.loopfit.nl succes man!
 
Ik denk ook dat je ze juist bij sporten ook aan moet hebben. Ook omdat je houding dan beter is dan zonder die zooltjes.
 
Ik heb er ook last van, en vooral met squatten, dan zak ik een sort van door me voeten??? Waar krijg je die steunzolen
 
Gegroet allen:D


Ik heb steunzooltjes omdat de binnenkanten van me voeten naar binnenstaan waardoor ik ook anders loop.

Zou dit problemen geven als ik zonder steunzooltjes zou gaan squatten? Of zou ik alleen last van pijn hebben omdat ik een week met steunzooltjes loop en niet bij het sporten. Ik heb namelijk last dat aan de rechterkant van me been last heb van een spier (Heb er namelijk niet last van in alle standen van me been dus weet niet zeker of het me gewricht is.) Ik heb al een week niet gesport omdat ik er last van heb. Nu gaat ik vandeweek al kijken voor andere sportschoenen met een stevige zool. Zou ik me steunzooltjes in moeten leggen of?

Als men niet begrijpt wat ik bedoel type ik het opnieuw uit :o

draag ze gewoon altijd, overdag, als je gewichten traint, als je gaat lopen.
Is het beste voor je. Ik draag die dingen al heel mijn leven, en het is niet dat het pijn doet als je ze draagt ofzo dus...
 
Back
Naar boven