XXL Nutrition

Steve Reeves talks about steroids in bodybuilding

Bezoekers in dit topic

... triest dat ze het zo overdrijven
 
Je kan zeggen wat je wil, maar hij motiveert mensen wel om als naturel bb door het leven te gaan. Dat iemand AAS neemt is helemaal geen probleem als diegene dat wil, maar de essentie waar hij het over heeft is echt bodybuilden.

Ik vind het dan ook een uitdaging en strijd met jezelf, door er achter te komen wat voor jou werkt en hoe je dat het beste toe kan passen.

Het heeft me zeker gemotiveerd, thanks for the post! :)
 
Goh, meneer gaat natuurlijk zelf wel verdienen aan zijn ethische commitment om de domme kinderen eens wat te leren. Wat een gelul. Bodybuilding is mede zo geworden omdat de fysieken van Reeves niet de $$ in het laadje brachten die het moesten brengen.

Het hele gelul omtrent naturel, ik vind het maar grote shit. Alsof het 'naturel' is om je lichaam voortdurend vol te stouwen met eiwitten en koolhydraten. Als je 'natty' wilt blijven gooi je het puur op genetische aanleg en ga je ook niet de sportschool in. Die discussie kun je zover oprekken als jezelf wilt, ik vind dat je niet kunt volhouden dat het gebruik van hormonen 'onnatuurlijk' of 'cheaten' is. Bodybuilding is gefundeerd op de gedachte dat je met iets gegeven iets kunt creeren wat JUIST NIET natuurlijk is/ afstand kunt nemen van het beperkte lichaam wat de natuur je gegeven heeft. Daar draait elke topsport om, dat je iets neerzet wat niemand anders luk. En hoe fanatieker je daarin bent, hoe meer mogelijkheden je gebruikt om van dat natuurlijke beginpunt te komen, of dat nu op genetische aanleg, trainen, eten of spuiten aankomt.

Overigens deel ik zijn mening omtrent dat de huidige top offseason er echt afzichtelijk bij loopt. Dat pieken hoeft van mij niet zo, zie er het hele seizoen gewoon goed uit.
 
Well said, Steve!
 
Volledig eens met LucienH.
Nog even toevoeging van mezelf:
Ik bewonder elke tak van bodybuilden, maar vind dat op welk niveau dan ook het er wel esthetisch uit moet zien.
Dus een gut (zelfs een kleine) hoort niet in de sport wat mij betreft.
 
Back
Naar boven