AndroidHealthClinic

Steve Reeves

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Behoort tot de hall of fame en wordt geprezen als een god. Naar het schijnt vonden er soms auto ongelukken plaats wanneer Steve Reeves in de buurt even voorbijslefferde. Mensen begonnen hem spontaan te volgen..
Z'n uiterlijk en bovenal z'n bovennatuurlijk charisma liet niemand koud en veroverde menig harten.
Leek me eerst niet zo'n bodybuilder. Maar blijkbaar had ik de verkeerde foto's bekeken. Mooi streefdoel iig, ook al is hij onnavolgbaar..
sr52.jpg

sr105.jpg

sr202.jpg

sr17.jpg

sr116.jpg

Hier lijkt zijn taille een beetje te nauw...
sr115.jpg
 
Die laatste foto is ie wel extreem dun!
 
wtf leuke taille :d
 
Schitterende bodybuilder. En nog een mooiboy ook. Perfect voorbeeld voor mij :cool:

s-reeves.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wpe4D.jpg


z035e016.jpg


^^ Masterlijke pic ^^


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Schitterend! Er mogen wel meer classicbodybuilder foto's gepost worden.
 
Aardig slechte verhoudingen, doet me eerlijk gezegd vrij weinig
 
Hij was de grote naam in zijn tijd en tevens was hij ook het idiool van big Lou !!!
 
Schitterend.
 
een mooie bodybuilder van de oude school met heel veel charisma
 
relaxed stelt het denk ik niet zoveel voor :)

btje James Dean van de bodybuilding, lijkt het wel
 
teddybeerke zei:
Hij was de grote naam in zijn tijd en tevens was hij ook het idiool van big Lou !!!


:scratch: Het is ideaal of idool, maar niet idiool.. :D
 
Bracke zei:
Behoort tot de hall of fame en wordt geprezen als een god. Naar het schijnt vonden er soms auto ongelukken plaats wanneer Steve Reeves in de buurt even voorbijslefferde. Mensen begonnen hem spontaan te volgen..
Z'n uiterlijk en bovenal z'n bovennatuurlijk charisma liet niemand koud en veroverde menig harten.
Leek me eerst niet zo'n bodybuilder. Maar blijkbaar had ik de verkeerde foto's bekeken. Mooi streefdoel iig, ook al is hij onnavolgbaar..
Denk dat er genoeg BB-ers hier zijn, die qua massa en shape Reeves voorbij zijn! En hoe bedoel je onnavolgbaar? Als je doelt op uniek, dan is iedere BB-er uniek en onnavolgbaar, maar qua massa en fysiek is Reeves zeker volgbaar en zelfs bereikbaar..ook natural!!
 
RubenSossa zei:
Denk dat er genoeg BB-ers hier zijn, die qua massa en shape Reeves voorbij zijn! En hoe bedoel je onnavolgbaar? Als je doelt op uniek, dan is iedere BB-er uniek en onnavolgbaar, maar qua massa en fysiek is Reeves zeker volgbaar en zelfs bereikbaar..ook natural!!

Ik heb het over het totaalpakket ;)
 
Bedankt voor de verbetering van mijn spellingsfout,RubenSossa.
 
lol taille op die laatste foto :D
 
ik denk niet dat die taile voor iedereen navolgbaar is! dat is ook deels genetisch naar mijn mening. Wel mooie foto's ;)

Greetz Juniormob
 
Al die naaktfoto's altijd :eek:
 
Moen zei:
Al die naaktfoto's altijd :eek:

Ja ik ben ook nogal geschokt. :(

Die laatste foto is trouwens echt freaky, kzou bijna zeggen dat hij die extreem dunne taille aan photoshop te danken heeft.
 
bump aan dit topic:D

Steve heeft een geweldig fysiek imo wat ook nog eens haalbaar is:)

hier nog een fototje van um...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
boogie zei:
relaxed stelt het denk ik niet zoveel voor

btje James Dean van de bodybuilding, lijkt het wel

RubenSossa zei:
Denk dat er genoeg BB-ers hier zijn, die qua massa en shape Reeves voorbij zijn! En hoe bedoel je onnavolgbaar? Als je doelt op uniek, dan is iedere BB-er uniek en onnavolgbaar, maar qua massa en fysiek is Reeves zeker volgbaar en zelfs bereikbaar..ook natural!!


Hij is geboren in 1926. Bodybuilding stond toen nog in de kinderschoenen. Dit valt niet meer te vergelijken met de huidige kennis die we nu hebben van AAS, voeding en training. De mensheid leert alles met vallen en opstaan. Jullie hebben toch ook je eerste stapje gezet voordat je kon voetballen toch?

Veel te weinig respect altijd.. jammer
 
Back
Naar boven