Fitness Seller

StevenG's Natadrol log!

Bezoekers in dit topic

StevenG

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2006
Berichten
3.034
Waardering
123
StevenG begint aan zijn Natadrol log!
Op Amerikaanse fora heb ik veel gelezen over natadrol en het schijnt wel een knalproduct te zijn, toch zijn er vele sceptisch tegenover dit product.. maar ik geef het een kans!

Natadrol zie ik ook als een tussenstap tussen supplementen en PH's.
Natadrol is géén PH, legaal verkrijgbaar in Nederland, maar er wordt toch geadviseerd om een PCT te nemen, ik heb voor formadrol gekozen.

Stats:
1.89m,92kg,11%

Cylce:
2 - 2 4weken
pct formadrol xt + creatinemix met cordy in

supplementen:
opti-men multivit ON
whey blend concentraat, isolaat, hydrolisaat
whey hydrolisaat (peptides)
whey casein micellar
citrulline malate
misschien een creatine blend, pre-wo, herstelblend maar ik weet niet of dit een goede toevoeging zou zijn?
misschien een lichte gainer
BCAA zitten in opti-men
misschien visolie caps + knoflook caps

eetschema:
ik reken niet alles perfect uit tot op de kcal enzo
maar eet redelijk stabiel, gezond, grote porties probeer rond de 3300kcal's te zitten, ga af en toe wel de 4000 aantikken om goed te gainen
eiwitten zitten rond de 200-250 denk ik.. als er vraag achter is, zal ik wel eens een schema'tje uittypen, bestaat vooral uit, bruin brood, kipfilet, rijst, kwark, normale avondeten, soms brinta/havermout, .. regular stuff dus

ik verwacht geen sides, grootste sides die ik gelezen heb zijn: iets mindere slaap, lichte acne, .. that's it ;) moest ik last krijgen van backpumps schaf ik taurine aan maar ik denk dat dit niet nodig zal zijn

trainingsschema:

Ma. Benchpress
Incl. DB press
Decline cable flies
Dips (tot fail, max 12)
EZ barbell curl
Hammer curls
Buikspieroefeningen

Di. Pendlay rows
Power cleans
Hor. Cable rows V-bar
Lat pulldown wide grip
French press
Tricep cable pushdown

Do. Standing military press
Arnold press
Vertical rows
Front cable raises
Shrugs bb/db
Buikspieroefeningen

Vr. Squats
Deadlift
Lunges
Leg extensions
Glute ham raises

ik hou ervan om met stijgend gewicht te trainen 3x8reps, soms durf ik ook wel eens een 5x5 te doen om ff door een plateau te beuken

Mijn doel: LEAN GAINING, moest vet% dalen zou goed meegenomen zijn

Alvast bedankt om mij te steunen, helpen, volgen :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik ga je volgen :)
 
Sorry kerel, een pct voor natadrol :D lol. Succes ermee!
 
Sorry kerel, een pct voor natadrol :D lol. Succes ermee!

Let op:
Het merk LG Sciences raadt gebruikers van Natadrol wel aan een PCT product te nemen.
(Formadrol Xtreme is het meest aan te raden product.)

inderdaad misschien niet nodig, maar het wordt aangeraden en heb over formadrol ook al veel goede dingen gelezen maar eveneens ook al mindere dingen hoor..
sommige mensen pakken het apart en verwachten giga gains, die reviewen het slecht.. andere pakken het PCT en hopen hun gains te behouden, die reviewen het merendeel positief.. ik behoor tot de tweede groep, wil gewoon mijn gains van natadrol behouden dus hopelijk ben ik ook positief :)
prijs was maar iets van 30euro (zat in combo met natadrol) dus voor die 30euro wil ik ook niet gevoel hebben van "shit had ik toch maar..." vandaar ;)
 
Geldklopperij want natadrol legt 100% zeker je testosteron aanmaak niet plat. Kortom het zekere voor het onzekere nemen gaat niet op. Jij denkt toch niet als het je testosteron plat legt ze het in NL/BE gaan verkopen in legit winkels...
 
Geldklopperij want natadrol legt 100% zeker je testosteron aanmaak niet plat. Kortom het zekere voor het onzekere nemen gaat niet op. Jij denkt toch niet als het je testosteron plat legt ze het in NL/BE gaan verkopen in legit winkels...

nee, ik wil voor de moment ook mijn test niet plat leggen.. ik zie het als een stap tussen supps en ph's. toch bedankt voor je uitleg.
 
maatje van mij heeft 6weken 6capsules ED genomen en PCT formadrol en heeft 2kg VMW gemaakt.
dus ik ben benieuwd hij heeft toen wel ook crea tijdens de ''kuur'' zelf genomen
 
nee, ik wil voor de moment ook mijn test niet plat leggen.. ik zie het als een stap tussen "supplementen">supps en ph's. toch bedankt voor je uitleg.

Succes, ik volg het.
 
LG Sciences? Sterk opkomend merk..

Ben benieuwd ik ga je volgen! Succes ;)
 
Volgens mij is dit zo'n supje dat weer snel verboden gaat worden in NL :o
 
maatje van mij heeft 6weken 6capsules ED genomen en PCT formadrol en heeft 2kg VMW gemaakt.
dus ik ben benieuwd hij heeft toen wel ook crea tijdens de ''kuur'' zelf genomen

ED?
2 kg vvm zou ik blij mee zijn!
2 kg vmw ken ik niet?

Succes, ik volg het.

thx

LG Sciences? Sterk opkomend merk..

Ben benieuwd ik ga je volgen! Succes ;)

indeed, ze zijn goed bezig, staan normaal voor no-nonsens supps, vraag me af of dit daarbij hoort.. hope so ;)


thx

Volgens mij is dit zo'n supje dat weer snel verboden gaat worden in NL :o

hopelijk niet.. of mss toch weer wel :rolleyes:

log dag 2: deze ochtend om 7u opgestaan en bij mn ontbijt twee caps binnen, daarnet bij middagmaal ook twee caps binnen

meer gedetailleerd: (dit ga ik niet altijd doen)
ontbijt: magere melk + brinta + 2xmultivit
tussendoor: whey shake
middagmaal: 8boterhammen, 2eitjes

morgen trainen borst/bi, zien wat het geeft :D ik verwacht niet veel van de eerste week aangezien het wsl tijd nodig heeft om in te slaan!
 
ED?
2 kg vvm zou ik blij mee zijn!
2 kg vmw ken ik niet?
haha ja sry typfout:D(
maar als ik het goed begrijp neem jij 4caps per dag??(ED=elke dag)
mischien kun je zma toevoegen als je slechte slaap krijgt;)
veel suc6
 
suc6, ik ga je volgen kerel.
 
haha ja sry typfout:D(
maar als ik het goed begrijp neem jij 4caps per dag??(ED=elke dag)
mischien kun je zma toevoegen als je slechte slaap krijgt;)
veel suc6

hehe dacht ik :)
kan zijn dat ik verhoog naar 6, hangt beetje van het effect af en hoe ik me erbij voel.
zma ben ik niet van plan, heel mss lean dreams maar de meeste klachten waren eerder naar 'heftig' dromen gericht, eentje had gedroomd dat hij met Rihanna in bed lag ofiets, nu ja, zo een dromen vind ik geen probleem hoor ;)

suc6, ik ga je volgen kerel.

thx :)
 
hehe dacht ik :)
kan zijn dat ik verhoog naar 6, hangt beetje van het effect af en hoe ik me erbij voel.
zma ben ik niet van plan, heel mss lean dreams maar de meeste klachten waren eerder naar 'heftig' dromen gericht, eentje had gedroomd dat hij met Rihanna in bed lag ofiets, nu ja, zo een dromen vind ik geen probleem hoor ;)
haha:wanker:ja had ook zoiets gelezen van die dromen
nog een bijwerking die ik gelezen had zijn droge gewrichten mss kun je tog vis olie caps in je dieet smijten
 
tenzij je die criss brown bent. dan kan zo'n droom wel blesures opleveren.
 
welk is de werkzame stof in deze supp?
Deze ga ik ook volgen.
 
Back
Naar boven