Fitness Seller

StevenG's Natadrol log! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apart dat je alpha x benoemt, hype of niet vond het een zeer leuk product :P

Op zich is alpha-x geen slecht product. De meeste ingredienten zijn bewezen en kom je in wel meer testboosters tegen. Het enige bijzondere is dus het wonder-ingredient, Chlorophytum Borivillanum, dat volgens hun advertentie bijna even krachtig als test prop. is. Toen alpha-x pas op de markt kwam werd het verkocht voor 80euro en de marketing er rond was vrij indrukwekkend.
Ondertussen is wel duidelijk geworden dat Chlorophytum Borivillanum helemaal niet zo bijzonder is, dehype is over en de prijs is ook omlaag gegaan.
Ik wil helemaal niet zeggen dat alpha-x absolute rommel is en iedereen beslist zelf of een supplement voor het het geld waard is. Maar soms is het ook gewoon voldoende om naar het ingredienten-profiel te kijken of een product de moeite is of niet. Het loont om af en toe wat kritischer te zijn.

Btw sorry Steven voor deze off topic post in je log.
 
Op zich is alpha-x geen slecht product. De meeste ingredienten zijn bewezen en kom je in wel meer testboosters tegen. Het enige bijzondere is dus het wonder-ingredient, Chlorophytum Borivillanum, dat volgens hun advertentie bijna even krachtig als test prop. is. Toen alpha-x pas op de markt kwam werd het verkocht voor 80euro en de marketing er rond was vrij indrukwekkend.
Ondertussen is wel duidelijk geworden dat Chlorophytum Borivillanum helemaal niet zo bijzonder is, dehype is over en de prijs is ook omlaag gegaan.
Ik wil helemaal niet zeggen dat alpha-x absolute rommel is en iedereen beslist zelf of een supplement voor het het geld waard is. Maar soms is het ook gewoon voldoende om naar het ingredienten-profiel te kijken of een product de moeite is of niet. Het loont om af en toe wat kritischer te zijn.

Btw sorry Steven voor deze off topic post in je log.

no prob man, je wijsheid wordt gewaardeerd hier :cool:
 
mijn natadrol is gedaan (6weken , 6caps ED) ben nu 10 dagen bezig met formadrol merk geen reet ook geen krachtvermindering:) wat ik wel had laatse 2weken toen ik natadrol pakte dat ik bijna geen zin had in coïtus:s maar na 2dage formadrol is dit terug normaal geworden zijn er nog die dit voor hebben
 
mijn natadrol is gedaan (6weken , 6caps ED) ben nu 10 dagen bezig met formadrol merk geen reet ook geen krachtvermindering:) wat ik wel had laatse 2weken toen ik natadrol pakte dat ik bijna geen zin had in coïtus:s maar na 2dage formadrol is dit terug normaal geworden zijn er nog die dit voor hebben

had ik ook wel, natadrol gaf me in bezig stijging van libido maar in 4e week een terugval naar een lager niveau (normaal niveau)
merk je van de formadrol geen reet of heb je van de hele cycle geen reet gemerkt? :D
pas zei mn oude spotter wel :eek: tegen me en dat ik de laatste 2maande precies serieus had getraind.. geeft me toch weer gevoel van :cool:
 
merkte honger en dorst in het begin en ja libido verhoging in het begin die derna terug inzakte dat was het enige;)
 
merkte honger en dorst in het begin en ja libido verhoging in het begin die derna terug inzakte dat was het enige;)

Dus geen krachttoename of massawinst? Jammer
 
Dus geen krachttoename of massawinst? Jammer

idd jammer ??? helemaal nix? dat suckt wel.. heb toch indruk dat wel wat persoonsgebonden is wnt sommige gaan er echt goed op, andere weer totaal nix..
 
Een dikke 2 weken heb ik het gevoel gehad dat ik "iets" nam maar jammergenoeg ebde het ook meteen weer weg, jammer, was dit consequent gebleven dan was het een mooi stackje geweest

Die Ghenerate vind ik dan wel weer ok, ik merk het verschil bij het slapen als ik het wel of niet neem maar meestal vergeet ik het te nemen :roflol:
 
De androgene ingredienten in Natadrol:

Curculigo Orchioides - pSARM technologie! PSARM's (selective androgen response modifier), zijn plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron. Plantaardige androgenen zijn perfect om te gebruiken omdat ze hetzelfde spieropbouwende effect hebben als testosteron en pro-hormonen.
Zonder de bijwerkingen!

Curculigo Orchioides - laat je spiermassa sneller groeien! Dit ingredient wordt ondersteund door wetenschap, meerdere studies onderschrijven Curculigo Orchioides als een zeer krachtige pSARM en als sterk phyto-androgeen. Dit betekend dat Curculigo Orchioides krachtig testosteron gelijkende effecten heeft! De pSARM Curculigo Orchioides alleen al maakt het androgene spiermassa opbouwende effect van Natadrol enorm. Significant meer androgene hormonen bereiken elke spiercel.
Curculigo Orchioides is het PSARM ingredient voor spiermassa!

Hibiscus Rosa-Sinesis - Dit plantaardig extract met anabolische (spieropbouwende) eigenschappen versterkt de proteinsynthese en coïtusuele prestaties in de man. Hibiscus Rosa-Sinesis staat bekend als androgeen omdat de eigenschappen gelijkend zijn aan de werking van menselijke androgene hormonen in het lichaam.

Cissus Quadrangularis - niet alleen de bekende (blessure) herstellende werking van Cissus is krachtig. De spieropbouwende werking van Cissus Quadrangularis is zelfs zo sterk dat veel gebruikers na twee tot drie weken ervaren dat er een geleidelijke, doch zeer merkbare toename van de spiermassa plaats vindt. Dit is het directe resultaat van de anticatabolische eigenschappen waardoor er minder spierafbraak plaats vindt.

Tinospora Cordifolia - Ethanolic Extract: Dit is het ENIGE en ik herhaal het enige product dat de androgene receptor stimuleert, in wetenschappelijke literatuur net zo potent bevonden als Hydroxy-Testosterone.
 
Een dikke 2 weken heb ik het gevoel gehad dat ik "iets" nam maar jammergenoeg ebde het ook meteen weer weg, jammer, was dit consequent gebleven dan was het een mooi stackje geweest

Die Ghenerate vind ik dan wel weer ok, ik merk het verschil bij het slapen als ik het wel of niet neem maar meestal vergeet ik het te nemen :roflol:
same here
 
srr voor de laate post .

ik heb juist de combi bestelt natadron en formadrol extreme .
nu is de vraag past dat product inde bulkperiode ??
 
is goed spul hoor , wat ik juist merk , is dat ik veel sweet tijdens het trainen vroeger ook al maar nu 3 x zo veel ,
en wel een goeie pomp tijdens het trainen ,
maar ook gewoone dagen ben je toch voller .
neem het wel nog met een ander product
 
Why not vreten en pompen die handel


vreten doe ik hoor ,2jaar, maar train nu 1 jaar serieus ,
ben 12 kilo bijgekomen in dat 1 jaar serieus eten ( cleanbulk ) + trainen , en nu begint het wel iets trager te gaan ,
 
Laatst bewerkt:
Hajo jongens

Misschien een beetje een (domme) (overbodige) vraag...

Hoeveel weken nemen jullie Natadrol? En hoeveel caps/dag?
Wanneer starten jullie met de Formadrol?
En ook hier weer hoeveel weken en hoeveel caps/dag?
 
Hajo jongens

Misschien een beetje een (domme) (overbodige) vraag...

Hoeveel weken nemen jullie Natadrol? En hoeveel caps/dag?
Wanneer starten jullie met de Formadrol?
En ook hier weer hoeveel weken en hoeveel caps/dag?


ik heb nu enkele weken gedaan met nemen en ik heb 3 kilo kunnen winnen ermee en mijn vet % is het zelfde gebleven .

ik heb 8 weken natadrol ,
4 caps 4 weken
6 caps 4 weken
dan formadrol 3 daags potje leeg
 
ik heb nu enkele weken gedaan met nemen en ik heb 3 kilo kunnen winnen ermee en mijn vet % is het zelfde gebleven .

ik heb 8 weken natadrol ,
4 caps 4 weken
6 caps 4 weken
dan formadrol 3 daags potje leeg

Hoe heb je de caps over eigenlijk over de dag verdeeld?
 
Back
Naar boven