Fitness Seller

StevenJo real life trolling

Bezoekers in dit topic

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2010
Berichten
6.995
Waardering
1.345
Lengte
1m92
Massa
92kg
Wat een mafkees.
 
1e filmpje gekeken, nice :roflol:
Ga ze zeker allemaal nog ff checke
 
Waar zijn de stukjes waar die in elkaar wordt geslagen?:D
 
Lol funny shit.
 
Hmmz.

Wil niet de eikel uithangen, maar ik ben er vrij zeker van dat wanneer iemand die je niet kent naar jou vriendin komt en haar om een knuffel vraagt en zelfs bij een negatief antwoord het toch probeert, zo goed als iedereen op dit forum er even tussenkomt en het aan de persoon duidelijk maakt dat nee, nee is. Nu lijkt het 'grappig' door alle filmpjes er rond, maar ik ben er zeker van dat niet iedereen op dit forum zo vriendelijk was gebleven als de knul in het blauwe shirt.
 
Niet van hem, maar :o

 
wat een "humor" zeg....
 
Als ik die gast in het blauw was had ik hem een trap gegeven haha wat een debiel. Wel mooi vermaak zo.
 
kan de 'dont give a shit' mindset wel apprecieren, vind de filmpjes alleen niet grappig. 1x compleet gestoord doen is wel leuk, maar telkens 3-5 minuten meer van hetzelfde wordt saai.
Ben er zeker van dat hij zichzelf er wel mee entertained, maar om een heel publiek aan kijkers te entertainen heb je meer nodig. In goede humor kruipt wat meer werk dan gewoon de complete idioot uithangen:)

kerel dwarft de gasten van impractical jokers wel qua /care though:D
 
In deel 6 krijg hij bijna klappen zeggen ze snel dat hij online video maak :mad:
 
Mr kaka is coming for youuu haaahhaha MJAM MJA MJAAAAAAM
 
Back
Naar boven