MuscleMeat

Stevie from Gaspari

Bezoekers in dit topic

echt duizend maal respect voor deze jongen!!
 
maar wat is dat dingen onder ze buik? :eek: en wat heeft hij voor ziekte eigenlijk?
 
ok, dit geeft wel meer motivatie dan eendert welk coleman filmpje !
respect
 
Niets meer dan respect voor die kerel (en degene die zoveel voor hem doen), echt super!
 
krijg ik ook nog karma of hoe zit dat
 
Respect !!! echt man dit laat zien hoe sterk een mens kan zijn . iedereen kan wat leren van deze kerel ! en van de mensen die hem helpen !
 
Duizend maal respect voor hem en de mensen die hem helpen, Zeker weten.

Zo zie je maar, de dingen waar wij mee kunnen zitten:
Geld, spieren die achter lopen, Uiterlijk, werkproblemen, stress

Allemaal niks vergeleken met wat deze man heeft moeten doorstaan en wat deze man bereikt heeft...

hij wil zo graag maar alleen zijn lichaam werkt tegen, dat lijkt me pas erg. Niks of weinig wat je eraan kan doen en denkend waarom ik, waarom ben ik niet zoals elk ander geboren.

Nogmaals Duizend maal respect voor wat deze man desondanks heeft bereikt
 
Erg motiverend dit.

Een tijdje terug heb ik een artikel uitgeprint over een jongen die ondanks een erge huidziekte toch meedoet met zwemwedstrijden.

Hier het artikel: [Link niet meer beschikbaar]

Ook erg inspirerend, vooral als je jezelf eens zielig vind.
 
Respect voor deze jonge!!!!
 
Kwa revalidatie zie ik regelmatig dit soort patienten, zeker respect voor ze, maar dan voor wat ze tijdens de revalidatie voor werk verzetten. Snap er alleen geen reet van waarom hij het podium op gaat. Ja het is zijn droom etc, maar sommige dingen blijven een droom. Ik zou ook wel model willen zijn, maar met mijn lelijke harses gaat dat niet lukken om maar een voorbeeld te geven. :D
 
Kwa revalidatie zie ik regelmatig dit soort patienten, zeker respect voor ze, maar dan voor wat ze tijdens de revalidatie voor werk verzetten. Snap er alleen geen reet van waarom hij het podium op gaat. Ja het is zijn droom etc, maar sommige dingen blijven een droom. Ik zou ook wel model willen zijn, maar met mijn lelijke harses gaat dat niet lukken om maar een voorbeeld te geven. :D

vind dit ook zo... respect OK, maar iedereen moet leven met beperkingen.. er tegen vechten OK, maar binnen limieten..
 
gewoon fantastische hoe die man zich inzet voor zijn sport onlang zijn gebrekeken :eek:

wa mogen wij toch blij zijn dat wij die gebreken niet hebben !

zwaar RESPECKT ;)
 
Ik vind het erg knap dat hij zich zo ergens voor kan inzetten op de manier hoe hij dat doet, ik weet niet of ik dat zou kunnen mocht ik in zijn situatie zitten...
 
respect, enkel het word weer lekker zielig gemaakt etc. Hij heeft beperkingen maar hij gaat er goed mee om, hij kan zijn sport beoefenen etc. Prima dus. imo niet iets wat zo zielig gemaakt moet worden.

+ punten voor de mensen die zich voor hem zo inzetten. respect
 
Bij mij in de gym traint er ook zo iemand, maar ik zie hem nog niet op het podium staan. Hij rijdt namelijk ook in zo'n invalidewagentje, en kan eigenlijk helemaal niet lopen, maar ik beide gevallen dik respect naar deze jongens toe! Die jongen bij mij in de gym probeert dan ook op de lopende band te lopen terwijl hij eigenlijk haast niet kan lopen... Maar toch blijven doorzetten en blijven proberen, dat verdient echt mijn respect!
 
Laatst bewerkt:
Respect inderdaad, dat noemt men nu doorzettingsvermogen.
 
respect, en wij maar altijd klagen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven