MuscleMeat

Verkocht Stevige verstelbare halterbank Apex SB 681

Bezoekers in dit topic

coltivatore

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
644
Waardering
13
Wegens stoppen met trainen verkoop ik al mijn trainings gear. Daarom bij deze een Apex SB 681 verstelbare halterbank. Het is een erg robuuste halterbank die ruim verstelbaar is. Hij heeft al die tijd niet gebruikt in mijn opslagkamer gestaan, en er stond een oude pc monitor bovenop :D Daarom zie je de ronde afdruk van die monitor nog een beetje in de stof staan. Hier staan foto's:

http://www.flickr.com/photos/48405960@N04/

Op de 3e foto heb ik een close up gemaakt van de ronde afdruk. Daarom hoef ik er niet de hoofdprijs voor te hebben. Afgezien van de afdruk (die er waarschijnlijk ook vanzelf uit zal trekken) is de bank in nieuwstaat, nauwelijks gebruikt. Een redelijk bod zal voldoende zijn. Nieuw heb ik er destijds 160 euro voor betaald. Wie 50 biedt, mag m meteen meenemen wat mij betreft. :)
 
Waar woon je?
 
Op te halen in Enschede :)
 
Fijn bankje! Geen geld 50,- euro. Maar goed, ik heb 'm al.. :-)
 
Is ie een beetje zwaar belastbaar? Ik heb er wel belangstelling voor, alleen heb ik de komende tijd nog niet echt de gelegenheid om een keer naar Enschede te rijden. Dat zal dan pas eind april zijn, weet niet of dat erg is?
 
Is ie een beetje zwaar belastbaar? Ik heb er wel belangstelling voor, alleen heb ik de komende tijd nog niet echt de gelegenheid om een keer naar Enschede te rijden. Dat zal dan pas eind april zijn, weet niet of dat erg is?

Hij is belastbaar tot 250 kg ;) Ik ga binnenkort verhuizen (22 april eindoplevering), dus liever verkoop ik hem voor die tijd :)
 
Laatst bewerkt:
Flat en incline mogelijk zie is, ook decline mogelijkheid?
 
gadverdamme moest je toevallig ergens in belgie komen (een familielied ofzo) dan zou ik hem daar direct komen kopen. Maar anders moet ik 3u rijden en das wat teveel.
 
gadverdamme moest je toevallig ergens in belgie komen (een familielied ofzo) dan zou ik hem daar direct komen kopen. Maar anders moet ik 3u rijden en das wat teveel.

Ik snap je volledig!
 
Hij is belastbaar tot 360 kg ;) Ik ga binnenkort verhuizen (22 april eindoplevering), dus liever verkoop ik hem voor die tijd :)

Ik denk dat ik die week nog wel in Enschede kan komen, mogelijk op de 22e nog wel.. Dus als jij er mee akkoord gaat kom ik hem dan ophalen? Die donderdag dus?
 
kom je toevallig komende tijd langs amsterdam? zo ja wil ik hem wel voor 60 hebben als je langs komt brenge

PS: zie net dat ie nieuw voor 95 te krijge is bij helisports en belastbaar is tot 250kg
 
Laatst bewerkt:
Super fijn bankje is dat. Zit nu zelf opgescheept met een barbarian multi bench, en zit er nog aan te twijfelen om hem voor dit bankje te vervangen. Maarja wie gaat er nu in Enschede wonen :roflol:?
 
Super fijn bankje is dat. Zit nu zelf opgescheept met een barbarian multi bench, en zit er nog aan te twijfelen om hem voor dit bankje te vervangen. Maarja wie gaat er nu in Enschede wonen :roflol:?
Wat is er mis aan de barbarian multi bench als ik vragen mag?
 
Super fijn bankje is dat. Zit nu zelf opgescheept met een barbarian multi bench, en zit er nog aan te twijfelen om hem voor dit bankje te vervangen. Maarja wie gaat er nu in Enschede wonen :roflol:?

als je je barbarian weg doet ,pm me maar
 
kom je toevallig komende tijd langs amsterdam? zo ja wil ik hem wel voor 60 hebben als je langs komt brenge

PS: zie net dat ie nieuw voor 95 te krijge is bij helisports en belastbaar is tot 250kg

Hey Patrick,

Langsbrengen is niet mogelijk omdat ik niet de beschikking heb over een auto en jammer genoeg zelfs niet over een rijbewijs :D

Ik moet zeggen dat hij voor een mooie prijs bij helisports staat dan, want toen ik hem kocht was hij wel degelijk een stuk duurder. Ik vind het ook een beetje vaag dat hij bij Helisports onder de naam Marcy staat. :) De belastbaarheid van 360 heb ik gebaseerd op een bank van Pivot die praktisch hetzelfde is. Maar dit model van Marcy is ook nagenoeg hetzelfde, dus als daar de belastbaarheid 250 van is, is het beter om dat voor deze bank ook aan te houden.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Ik denk dat ik die week nog wel in Enschede kan komen, mogelijk op de 22e nog wel.. Dus als jij er mee akkoord gaat kom ik hem dan ophalen? Die donderdag dus?

Hey Chiel,

De eindoplevering van mijn woning is op de 22e 's ochtends vroeg, en daarna heb ik de sleutels niet meer van de woning ;) Als je nog een mogelijkheid ziet om voor de 22e langs te komen, laat het dan weten, ik maak er wel tijd voor vrij. :)
 
Het bankje is inmiddels meeverhuisd naar mijn nieuwe woning dus de ophaaldatum is geen probleem meer. Wie een redelijk bod doet mag hem hebben want ik wil er vanaf omdat ik m toch niet gebruik ;)
 
Voor de duidelijkheid: ik hoef er dus niet eens meer 50 euro voor te hebben omdat ik ruimte tekort kom in mijn nieuwe huis :)
 
geen intresse meer heb al een bankje geregelt
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven