XXL Nutrition

sth+insuline+as

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
ik was net weer van alles over groei hormoon sth aan het lezen en wat ik uit alles kan samen vatten is dat als je dit zou combineren met a.s en insuline moet je groeien als een gek maar wie kan me hier iets meer over vertellen en wat voor gains kun je hier mee verw8ten in plaats van gewone a.s

een leuk shema'tje zou er volgens mij zo uit zien:

week 1+2 frontloaden met 1.000mg sustanon
week 3 t/m 10 * 500mg sustanon per week
* 2-4 I.E. somatropine/dag
* 5 iu humulin per dag en iedere dag verhogen
met 1 iu tot 10iu

hier van zou je toch echt een beest moeten worden??? of niet dan!!
 
HGH is geen wondermiddel. dat als eerste. Ten tweede sapt men meestal pas over op HGH als AS niet veel meer doet, een combo van HGH+slin+AS kan dan weer voor een nieuwe groeispurt zorgen.

Ten derde is zo`n kuur nogal prijzig, simpelweg omdat je HGH minimaal 3 maanden moet nemen wil je er goed resultaat van hebben, laten we uitgaan van de chinese HGH dan kom je uit op(met 4iu per dag) op 20 euro per dag uit, meesten doen een 5/2 schema(5 op en 2 af) is 100 euro per week. dat minimaal 12 weken lang en je zit al gauw op 1200 euro alleen voor de HGH, en dan hebben we de goedkoopste variant gehad. En ook nog de minimale tijd. als ik de stap ga maken doe ik een kuur van een half jaar.

Dan komen de kosten voor AS er nog bij, je frontload meestal met prop de weken voordat je met HGH begint, daarna stap je over op enthanate ofzo. Die kosten kunnen ook nogal oplopen.

Insuline is de goedkoopste dus daar ben je net veel geld aan kwijt.

Al met al denk ik dat je toch moet gaan denken aan minimaal 2000+euro. EN dan te bedenken dat je dieet wel strak moet zijn en training ook om het maximale eruit te kunnen halen.

Dan heb je nog het probleem dat je HGH en slin in de koelkast moet bewaren, iets wat ook niet voor iedereen is weggelegd.


Al met al genoeg redenen om het nog ff uit te stellen...........
 
ik begin binnekort met een iets sterker kuurtje.. maar ik zal je op de hoogte houden.. :D
 
als je insuline en sth bovenop je as pakt... dan zou je mintens

750mg testosterone en 400mg deca zetten.
hgh: 8iu
 
Re: Re: sth+insuline+as

Originally posted by Geoffke
als je insuline en sth bovenop je as pakt... dan zou je mintens

750mg testosterone en 400mg deca zetten.
hgh: 8iu

wrom 8iu? nergens voor nodig. 4iu is meer dan zat.
 
Re: Re: Re: sth+insuline+as

Originally posted by patrick


wrom 8iu? nergens voor nodig. 4iu is meer dan zat.

Je sprak van 2iu.
2iu is wat je zelf aanmaakt, dat is te weinig
4iu is wel voldoende denk ik.
 
miscommunicatie dus :D ik schreef in mn post 4iu. Maar goed maakt niet uit.
 
Als je 20 jaar jong bent en al over dat soort middelen praat (of nadenkt te gaan gebruiken) is het eind ver zoek denk ik, je maakt mij toch niet wijs dat je op jou leeftijd geen progresssie meer kunt maken met een net deca test kuurtje of iets dergelijks!!!!!!!!!!
 
maar uhh een half jaar kuren is dat niet een beetje erg lang??? en dan zou je ook gedurende dat half jaar ook nog een as en insuline moeten spuiten dan krijgt je lichaam het toch helemaal niet meer geregeld om hierna zelf weer op gang te komen

en eigenlijk is zo'n kuur toch ook een stuk beter dan een gewone as kuur omdat je vrijwel alle factoren die bij spiergroei komt kijken beinvloed
 
Originally posted by patser928
maar uhh een half jaar kuren is dat niet een beetje erg lang??? en dan zou je ook gedurende dat half jaar ook nog een as en insuline moeten spuiten dan krijgt je lichaam het toch helemaal niet meer geregeld om hierna zelf weer op gang te komen

en eigenlijk is zo'n kuur toch ook een stuk beter dan een gewone as kuur omdat je vrijwel alle factoren die bij spiergroei komt kijken beinvloed

Ik had het over een half jaar HGH. daarin kan je 2 korte cycles doen van 8 weken bijv.
 
Originally posted by patrick


Ik had het over een half jaar HGH. daarin kan je 2 korte cycles doen van 8 weken bijv.

ohhh op die manier ik vroeg het me al af
 
Back
Naar boven