XXL Nutrition

Sth

Bezoekers in dit topic

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
20 jaar lid
Waardering
21
Het kan zijn dat hier al eens een Thread over geweest is maar ik heb hem zo snel niet zien staan. Ik wil graag weten of er mensen op het board zijn die al eens ervaring hebben gehad met het gebruik van STH. Ik weet er wel het een en ander vanaf maar heb het zelf nog nooit genomen (vind dat ik er nog niet aan toe ben). Aangezien ik toch wel serieus met de sport verder wil gaan kan het er toch ooit een keer van komen.

Ik heb er zelf totaal geen ervaring mee, maar wat zou je er nog van willen weten dan?

euh.. ik heb ervaring mee.. bij maten van me

• Topic Starter Topic Starter
matthieu zei:
Ik heb er zelf totaal geen ervaring mee, maar wat zou je er nog van willen weten dan?

Hoeveel je neemt,
waar je het zet,
hoe vaak
met insuline ?
hoeveel moet je omhoog in Cal
hoe zijn de resultaten
wat zijn goede merken
waar moet je op letten
I combi met welke andere as neem je het
Bijwerkingen

De beste combi is geloof ik slin, sth en as..

En je gebruikt de sth voor langere tijd, maand of 4.
Hoeveel je zet is niet zo van belang meen ik, aangezien het niet dosage dependent is.. 4iu of 8iu zou geen verschil uit moeten maken..
En de meeste doen 5 dagen op, 2 af.. Dus in het weekend niet, puur om het goedkoper te houden, en het schijnt dat het geen verschil uitmaakt.

Ik denk dat je zoiezo omhoog moet in kcal, want je bf zal er ook wel doorzakken, als je niet oppast zelfs teveel. Tenminste, dat is wat ik van anderen heb.. Gewoon megahoeveelheid eten met zelfs een hoop junk en nog zakken in bf.

Injecteren doe je overigens subcutaan, net als de slin.
En het T3 gebruik tijdens hgh etc is achterhaald.. dus niet nodig.

vet% gaat wel naar beneden, maar echt niet zo extreem als iedereen denkt..

Champ zei:
vet% gaat wel naar beneden, maar echt niet zo extreem als iedereen denkt..