XXL Nutrition

Sth? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
Insuline behoord tot STH maar kan iemand me uitleggen wat STH is want via de search kan ik geen info vinden. Van Insuline heb ik al gelezen dat het puur vergif is waar je maar gek moet voor zijn om er aan te komen.
 
sth is groeihormoon bro...
 
Oké
 
Insuline ligt gewoon bij de apotheek hoor kerel. Het is geen vergif.

Het is een hormoon waar je meer dan basiskennis voor nodig hebt om het verantwoordelijk te kunnen gebruiken, dat wel.

En STH = HGH = Human Growth Hormone = GH = Groei Hormoon = etc.

Suc6 met Googlen.
 
MrJ zei:

Thx MrJ! Hopelijk kan ik hier binnen 7000-tal posts ook het correcte antwoord geven als Newbies vragen stellen over deze materie :cool:

En dan liefst nog naturel zijnde ;)
 
MrJ zei:
Insuline ligt gewoon bij de apotheek hoor kerel. Het is geen vergif.

Het is een hormoon waar je meer dan basiskennis voor nodig hebt om het verantwoordelijk te kunnen gebruiken, dat wel.

En STH = HGH = Human Growth Hormone = GH = Groei Hormoon = etc.

Suc6 met Googlen.

= Somatotrope hormone, om het af te maken :P
 
Thx MightyDuck! Ik stelde de vraag trouwens omdat ik gelezen had dat natural BB'ers zonder insuline geen resultaten zouden boeken in de wedstrijden.
 
anak zei:
Insuline behoord tot STH maar kan iemand me uitleggen wat STH is want via de search kan ik geen info vinden. Van Insuline heb ik al gelezen dat het puur vergif is waar je maar gek moet voor zijn om er aan te komen.

sorry maar dit is echt de grootste crap post die ik tot nu toe gelezen heb... slotje?
 
anak zei:
Thx MrJ! Hopelijk kan ik hier binnen 7000-tal posts ook het correcte antwoord geven als Newbies vragen stellen over deze materie :cool:

En dan liefst nog naturel zijnde ;)

Dit forum is om elkaar te helpen, true. Maar als iemand overduidelijk vragen stelt die makkelijk zelf gevonden hadden kunnen worden mag dat best gemeld worden.

Eigenlijk zou er hier zelfs een slotje op moeten komen, aangezien deze topics het algeheel niveau onderuit halen en zodoende deze sectie niet meer aantrekkelijk houden voor de die hards. :)


(Of was je post niet sarcastisch bedoeld? :) )
 
MrJ zei:
(Of was je post niet sarcastisch bedoeld? :) )

Juist wel. Ik stel een vraag waarop ik het antwoord niet kan vinden. Ik lees oude topics en vergelijk de antwoorden met andere topics over een bepaald onderwerp. Wanneer ik tegenstrijdigheden tegenkom begin ik te zoeken. Meestal via Google. In dit geval kon ik alleen maar vinden dat het echt wel gevaarlijk spul is. Ik stel dan een vraag om "meer en duidelijkere" info te bekomen van ervaren mensen zoals jullie. Ik weet niet op voorhand of mijn vraag dom zal overkomen. Ervaring krijgen kan alleen maar door ook te leren uit je eigen fouten. Ik ben nog steeds niets wijzer geworden uit de antwoorden hier maar wat ik wel weet is dat het blijkbaar een achterlijke vraag was.
 
anak zei:
Juist wel. Ik stel een vraag waarop ik het antwoord niet kan vinden. Ik lees oude topics en vergelijk de antwoorden met andere topics over een bepaald onderwerp. Wanneer ik tegenstrijdigheden tegenkom begin ik te zoeken. Meestal via Google. In dit geval kon ik alleen maar vinden dat het echt wel gevaarlijk spul is. Ik stel dan een vraag om "meer en duidelijkere" info te bekomen van ervaren mensen zoals jullie. Ik weet niet op voorhand of mijn vraag dom zal overkomen. Ervaring krijgen kan alleen maar door ook te leren uit je eigen fouten. Ik ben nog steeds niets wijzer geworden uit de antwoorden hier maar wat ik wel weet is dat het blijkbaar een achterlijke vraag was.

Dan moet je eerst eens gaan werken aan hoe je uberhaupt een search functie gebruikt op een forum.

Jij opent een topic dat je niet weet wat STH is en dat insuline vergif is. Dat getuigt van bar slechte search capaciteiten en heeft helemaal niets te maken met het feit dat je "meer en duidelijkere" info wilt hebben. Je wilt gewoon basisinfo hebben in hapklare brokken.

Dit forum is niet bedoeld om deze basisvragen helemaal voor je uit te kauwen. Als je dat al niet zelf kan vinden houd het op.

Hierover verder discusseren mag via PM, maar dit topic gaat dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven