- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 78kg
Je doet dus ook geen squats?
Als je de bar goed positioneert, doet het geen pijn. Je legt die bar natuurlijk niet recht op 'n nekwervel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is bij de SLDL juist de bedoeling zo diep mogelijk te komen door de onderrug te bollen
Waarom denk je dat er zelf aangeraden wordt de oefening vanaf een verhoging te doen.
![]()
Benen net niet op slot en kont naar achter is de houden is een RDL variant, RDL komt uit de heup waarbij je je kont naar achter steekt (oude benaming van RDL daarom ook de Keystone deadlift)
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Even heeeeel simpel (en nee, de plaatjes zijn niet van mij zelf)
SLDL - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - RDL
- - http://cerin.files.wordpress.com/2010/06/rdl.jpeg
Je kan bij de goodmorning de stang gewoon op dezelfde plaats leggen als bij de squat.
Hmm oke, dan zit ik te denken om de hyperextentions misschien te vervangen voor de goodmornings !
---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 21:17 ----------
Word doordat je de stang in je nek legt niet een grote hefboom en ook een betere ROM?
Klopt het wel dat ik best wel pijn in mijn onder rug heb? Of doe ik het dan helemaal verkeerd?
Dat je de SLDL in je onderrug voelt is gezien de beweging die gemaakt wordt normaal (zou eerder vreemd zijn waneer je het niet zou voelen) maar pijn is meestal een teken dat er iets niet goed gaat.