MuscleMeat

Stijve en verdikte spier na injectie..

Bezoekers in dit topic

Stonymontana

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hallo,

ik ben bezig met een sus/bol kuur 500mg/wk maar heb dit jaar nogal wat last van stijfheid en verdikking op de plaats van injectie..
Zou dit misschien bij de producten zelf kunnen te maken hebben ofzo want is de eerste keer dat ik deze producten neem. Mijn broer daartegen heeft er dan weer helemaal geen last van.
Iemand enig idee of ervaring hiermee?

grts

Kan zeker aan de gear liggen heb daar ervaring mee, bij het ene merk nergens last van en van het andere weer wel .irritant is dat!

Je zegt dat je alleen dit jaar last van hebt, dus je hebt al vaker gekuurd? Geen virgin muscle?

per ongeluk in de spier aan het roeren geweest miss?
kleine beweging kan al flinke scheuren in je spier veroorzaken

kan zijn dat je een allergische reactie hebt op een van de componenten.

Nou de keren dat ik door een verpleegster een injectie heb gehad, had ik altijd dagen pijn :o
Als ik het zelf gedaan heb en ik heb pijn dan ligt het of aan de solvents in de gear (verhoudingen), of gewoonweg omdat ik aan het k*tten ben geweest..

Nou de keren dat ik door een verpleegster een injectie heb gehad, had ik altijd dagen pijn :o
Als ik het zelf gedaan heb en ik heb pijn dan ligt het of aan de solvents in de gear (verhoudingen), of gewoonweg omdat ik aan het k*tten ben geweest..

oei :-) en had je dan ook een verdikking van de aangeprikte spier?
Maar als ik het hier zo allemaal op een rijtje zet denk ik ook wel dat het aan de gear zal liggen,wat ook al mijn eigen gedacht was..

Eerder een blauwe plek die groen werd daarna geel en daarna weg ging.
De meeste verplegers zuigen gewoon in het zetten van IM injects. Zelf doe je het vaak met veel meer gevoel en rust is mijn ervaring..!

zelf voel je ook wanneer je in een zenuw zit, dit kan iemand anders niet.

verder geloof ik wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn alleen goed is goed, zodra er geaspireerd wordt en in de spier geïnjecteerd wordt vindt de verpleegster het wel goed.

Eerder een blauwe plek die groen werd daarna geel en daarna weg ging.
De meeste verplegers zuigen gewoon in het zetten van IM injects. Zelf doe je het vaak met veel meer gevoel en rust is mijn ervaring..!

Dat is bij mij wel het geval niet,je ziet er niets aan buiten de verdikking..
Maar om ze zelf te zetten lijkt me meer onrustig te maken dan het te laten doen.
Allesinds bedankt voor jullie mening en ervaringen met me te delen.

Ik had ook last bij sust.ben overgestapt op test-e,en nergens meer last van

Was idd de gear,heb de sus vervangen door tes-e en dat gaat vlotjes..
Bedankt allemaal! ;-)

Terug
Naar boven