XXL Nutrition

Stijve leuter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik was vandaag om me stageplaats (marktingburo) lekker bezig achter me comp.Ik kijk effe op me horloge 12 uur, ah lekker een paar dikker botterhammen naar binnen werken, ik sta op opeens zie ik dat me leuter stijf was , kaarsrecht.


Ik zitten en wachten, en ik had best honger, 10 minuten later nog steeds een stijve leuter, tering ik zie al me collega;s naar beneden huppelen,ik flippen naar een kwartier was me leuter weer gaan slapen, gelukkig maar


Het grappige is ik dacht helemaal niet aan coïtus ofzo, en ik had amper in de gaten dat ik een stijve leuter had.
Ik ben nu wel in een kuur maar een cut niet zo zware :winny en clen meer niet, wel geinig vind ik zelf:D :D
 
Doet me denken aan mn middelbare schooltijd. De zgn. buslul en de klaslul. Altijd vervelend idd:D
En je kan er niets aan doen. Ik heb t wel eens gehad in t zwembad..."nee jongens gaan jullie maar, ik blijf nog ff zwemmen" en dan zag ik allemaal kleine kinderen al aankomen met hun duikbrillen:D
 
Originally posted by dandyman
Doet me denken aan mn middelbare schooltijd. De zgn. buslul en de klaslul. Altijd vervelend idd:D
En je kan er niets aan doen. Ik heb t wel eens gehad in t zwembad..."nee jongens gaan jullie maar, ik blijf nog ff zwemmen" en dan zag ik allemaal kleine kinderen al aankomen met hun duikbrillen:D


Hahaha, lol had ik ook zo vaak , vooral als er zo lekker wijf langs kwam. Je weet wel zo;n , "full options" type :dikke borsten, mooie benen,leuk koppie, string in haar reet.

In no time is ie omhoog:D
 
Stelletje pubers !!!!!!!!!!!!!
 
Originally posted by Levrone@
Ik was vandaag om me stageplaats (marktingburo) lekker bezig achter me comp.Ik kijk effe op me horloge 12 uur, ah lekker een paar dikker botterhammen naar binnen werken, ik sta op opeens zie ik dat me leuter stijf was , kaarsrecht.


Ik zitten en wachten, en ik had best honger, 10 minuten later nog steeds een stijve leuter, tering ik zie al me collega;s naar beneden huppelen,ik flippen naar een kwartier was me leuter weer gaan slapen, gelukkig maar


Het grappige is ik dacht helemaal niet aan coïtus ofzo, en ik had amper in de gaten dat ik een stijve leuter had.
Ik ben nu wel in een kuur maar een cut niet zo zware :winny en clen meer niet, wel geinig vind ik zelf:D :D

Amateurtjes daar zijn trucjes voor, heb je weer een stijve en wil je m weg hebben denk dan gewoon ff aan je moeder, oma e.d. moet jij eens kijken hoe snel ie weer zakt :eek:
 
Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by Juriaan


Amateurtjes daar zijn trucjes voor, heb je weer een stijve en wil je m weg hebben denk dan gewoon ff aan je moeder, oma e.d. moet jij eens kijken hoe snel ie weer zakt :eek:

Klopt, maar de truuk is om gebruik te maken van combo's..

Bv: Je bomma, met haar reet open en bloot met groene pielepap tussen, besmeurd met oude grijze haren met kronkelende maden die erin en eruit kruipen, "man wat een stank" denk je bij jezelf. Vervolgens bevind je bomma zich op de noordpool waar het uiterst koud is...

Dan gaat je lul pas tegen sneltempo omlaag..

;)
 
Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by Juriaan


Amateurtjes daar zijn trucjes voor, heb je weer een stijve en wil je m weg hebben denk dan gewoon ff aan je moeder, oma e.d. moet jij eens kijken hoe snel ie weer zakt :eek:

Ik weet niet of dit wel voor iedereen het gewenste effect geeft... sommige mensen hebben rare fantasien....


Ik kijk gewoon ff naar jurriaan zijn avatar en dan zakt hij spontaan in elkaar ;)
 
Hey maar levrone, je kan dus gewoon weer een stijve krijgen ondanks jouw artikel?

beter voor jou!

En rob idd, wat als je een lekkere ma hebt?:)
 
Originally posted by dandyman
Hey maar levrone, je kan dus gewoon weer een stijve krijgen ondanks jouw artikel?

beter voor jou!

En rob idd, wat als je een lekkere ma hebt?:)

Dan draag je gewoon haar boodschapen naar haar huis toe.. ;)
 
Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by Juriaan


Amateurtjes daar zijn trucjes voor, heb je weer een stijve en wil je m weg hebben denk dan gewoon ff aan je moeder, oma e.d. moet jij eens kijken hoe snel ie weer zakt :eek:

Gek genoeg helpt dat niet bij mij :D
 
Re: Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by KaLe


Gek genoeg helpt dat niet bij mij :D

Jij zult een GILF hebben zekers?? ???
 
Originally posted by Bracke


Dan draag je gewoon haar boodschapen naar haar huis toe.. ;)

Waar doel je op,:D getuigt van weinig respect;)
 
Originally posted by Levrone@
Ik was vandaag om me stageplaats (marktingburo) lekker bezig achter me comp.Ik kijk effe op me horloge 12 uur, ah lekker een paar dikker botterhammen naar binnen werken, ik sta op opeens zie ik dat me leuter stijf was , kaarsrecht.


Ik zitten en wachten, en ik had best honger, 10 minuten later nog steeds een stijve leuter, tering ik zie al me collega;s naar beneden huppelen,ik flippen naar een kwartier was me leuter weer gaan slapen, gelukkig maar


Het grappige is ik dacht helemaal niet aan coïtus ofzo, en ik had amper in de gaten dat ik een stijve leuter had.
Ik ben nu wel in een kuur maar een cut niet zo zware :winny en clen meer niet, wel geinig vind ik zelf:D :D

Strakke boxershorts helpen al een hoop :D
 
of ballenknijpers (van die opa onderbroeken) :D

gegarandeerd knellend.
 
Re: Re: Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by Bracke


Jij zult een GILF hebben zekers?? ???

GILF??? wasda?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by KaLe


GILF??? wasda?

GILF = Grandma I Like To ****...
MILF = Mom I Like To ****

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by Bracke


GILF = Grandma I Like To ****...
MILF = Mom I Like To ****

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en deze dan?

DILF = Daughter I Like To ****
BILF = Baby I Like To ****
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stijve leuter

Originally posted by Rob G


en deze dan?

DILF = Daughter I Like To ****
BILF = Baby I Like To ****

De DILF is ok, zolang ze maar van iemand anders is..
De BILF vind ik voor een volwassenen, ja, hoe zegt je dat, ziekelijk..
 
Back
Naar boven