XXL Nutrition

Stijve onderdarmen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ddf

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
857
Waardering
3
Lengte
1m66
Massa
63kg
Als ik m'n biceps train krijg ik altijd superstijve onderarmen en die worden dan ook keihard. Ik heb er geen last van ofzo en heb me er ook nooit druk over gemaakt, maar ik vraag me gewoon af of meer mensen dat hebben en of het normaal is?
 
onder darmen ??? :D

hebben veel mensen last van. kan zijn dat ze achter lopen op je biceps. ze raken eerder vermoeid. je krijgt eerder pomp er in die soms pijnlijk kan worden ook.
 
onderdarmen ???

ontopic: Ik heb ook altijd bij bicepstraining super opgepompte onderarmen, i love it !:heart:
 
idem hier, ook wel bij bent-over rows of deadlifts.. leuk gevoel toch.
 
Onderdarmen :rolleyes: foutje.. Maaruhm ja het is idd wel een lekker gevoel daarom maak ik me d'r ook niet druk om :p vroeg het me gewoon af, tnx!
 
nou ik vind het niet altijd zo relaxed. m.n bij zware biceps setjes branden ze soms flink.
 
Moest even twee keer nadenken bij de topictitel ;)

Het is vrij normaal dat je onderarmen verzuren, maar je zou ze harder kunnen trainen, om de achterstand zo klein mogelijk te maken.
Zelf heb ik het wanneer ik rug heb getraind, als ik daarna nog biceps wil doen, kan ik amper wat tillen vanwege de verzuring.
 
welke oefening doe je voor "biceps"?
 
Als ik m'n biceps train krijg ik altijd superstijve onderarmen en die worden dan ook keihard. Ik heb er geen last van ofzo en heb me er ook nooit druk over gemaakt, maar ik vraag me gewoon af of meer mensen dat hebben en of het normaal is?

heb het vaak na het rukken .:D
 
Moest even twee keer nadenken bij de topictitel ;)

Het is vrij normaal dat je onderarmen verzuren, maar je zou ze harder kunnen trainen, om de achterstand zo klein mogelijk te maken.
Zelf heb ik het wanneer ik rug heb getraind, als ik daarna nog biceps wil doen, kan ik amper wat tillen vanwege de verzuring.

Re: Stijve onderdarmen

idd lastig!!


bovenhandse barbelcurls zijn prima voor je onderarmen.....zelf gebruik ik een EZ-stang voor de betere grip!
;)
 
Ik en vind het niet leuk. Je kan je biceps niet volledig onder spanning brengen als je poseert.
 
ruk alleen als me vrouw tevreden is , of ik in geilehanenhok weer filmpje kijk.:D

hahahha portie!!
als jij klaar bent met likken is je vrouwtje tevreden en mag je de rest zelf doen zeker!!!! WAHAHAHAHA!!! :laugh:
 
het is geen squat, deadlift is benen/onderrug (en nog veel meer)

DUH! Maar in feite maak je ongeveer dezelfde beweging bij squat en deadlift, ze noemen deadlift niet voor niks poor-mans-squat.

Dus jij deadlift vanuit je rug ?
 
Back
Naar boven