XXL Nutrition

stikstof? is dit wat?

Bezoekers in dit topic

Trouwens Animus, als je dan toch bij fitnessnet.nl kijkt (of uberhaupt in Nederland zoekt), check dan die Pump Juice van Revolutions. Dat ziet er niet slecht uit, zeker de 3 potten voor 115 euro.
Dit is een van de weinige NO produkten in Nederland met Arginine Ethyl ester en zelfs Ornithine EE.
Die 3 potten leveren 333 gr AEE en 180 gr OEE. Dat is voor nederlandse maatstaven zeker niet slecht en zeker het proberen waard.
 
Alessandro zei:
Trouwens Animus, als je dan toch bij fitnessnet.nl kijkt (of uberhaupt in Nederland zoekt), check dan die Pump Juice van Revolutions. Dat ziet er niet slecht uit, zeker de 3 potten voor 115 euro.
Dit is een van de weinige NO produkten in Nederland met Arginine Ethyl ester en zelfs Ornithine EE.
Die 3 potten leveren 333 gr AEE en 180 gr OEE. Dat is voor nederlandse maatstaven zeker niet slecht en zeker het proberen waard.

Ik begin net aan mijn tweede potje pump juice en de extra pomp die langer blijft is toch wel de moeite.
Als ik in de spiegel kijk lijkt alsof ik een 4-5 kg droog ben aangekomen maar de weegschaal geeft amper 1kg extra aan...
Als je wat ruimte hebt in je budget om eens iets extra te nemen dan zou ik zeker de pump juice aanraden.
 
Back
Naar boven