MuscleMeat

stil staan?

Bezoekers in dit topic

Denniz

Cool Novice
Lid geworden
3 sep 2019
Berichten
70
Waardering
26
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
25%
Hey builderssss, ik heb een vraagje waar jullie misschien wel wat mee kunnen.

ik merk dat ik op alle fronten vooruit ga. sommige wat harder dan andere.
heb verschillende manieren, schema's, oefeningen geprobeert.
t enige wat me irriteert is dat ik al n tijdje stil sta met benchen ( niet vooruit maar ook niet achteruit)

ik deed eerst
12x 20 kg (opwarmen)

12x 40 kg
12x 60kg
8x 80kg
4x 90kg
1x 100kg max

daar zat ik n tijdje mee vast toen ging ik over op minder sets minder reps meer gewicht ging wel ietsje vooruit

8x 40kg (opwarmen
8x 60kg
8x 80kg
6-8x 90kg
2x 100kg

maar nu zit ik hier weer n tijdje op vast (10 weken)
wel opmerkelijk dat ik dan wel weer met incline best hard vooruit ga eerst was mn max 4x60kg dat is nu 5x80kg

iemand tips? ps. lichaamgewicht:90KG
 
herstart, straight sets maken, linear verhogen.

evt voeding omhoog en vaker benchen.
 
ik bench sowieso 2x per week en ik train 4x per week dus dat lijkt me wel in orde.
ik merk ook wel dat in mn lichaam alles ook groeit ( vooral lat dorsi en rug ) verder alles wel, maar enkelt borst lijkt kwa dat ook wel stil te staan ? heb je daar tips voor ? dankje
 
Neeman
 
Niet meer benchen hoef je jezelf ook niet druk te maken.
 
herstart, straight sets maken, linear verhogen.

evt voeding omhoog en vaker benchen.
 
Nee ff serieus zonder dollen gasten bedankt voor deze aanwijzingen, ga er zeker wat mee doen! En ik train nu iets langer dan 1 jaar, gebruik geen supps wil dat nu wel overwegen om toch even dat stapje verder te gaan. Ook daar heb ik echt 0,0 ervaring mee wie kan mij wat aanraden ? Bijvoorbeeld van traingenoten van mij die zijn heel positief over whey maar dan wel weer van n bepaald soort merk omdat zei dan volgends gevoel bij n ander merk minder vooruitgang zien/voelen na gevoel. Wie heeft goede ervaringen en kan mij wat aanraden ? Alvast bedankt
 
Ik zeg altijd; doe je research voordat je iets in gaat nemen, als zijn het "vitamines".
Weet je wat whey inhoudt? Het is een aanvulling voor je eiwitten die je per dag moet binnen krijgen.
Per dag moet je proberen 2x/2.2x je BW in eiwitten binnen te krijgen, dus laten we zeggen jij weegt 90 kg, probeer dan minimaal 180gram eiwitten binnen te krijgen (lees; minimaal), dit kan heel goed uit voeding gehaald worden, alleen als je er niet aan komt door je voeding, dan kan je whey gebruiken om je eiwitten aan te vullen
 
Nee ff serieus zonder dollen gasten bedankt voor deze aanwijzingen, ga er zeker wat mee doen! En ik train nu iets langer dan 1 jaar, gebruik geen supps wil dat nu wel overwegen om toch even dat stapje verder te gaan. Ook daar heb ik echt 0,0 ervaring mee wie kan mij wat aanraden ? Bijvoorbeeld van traingenoten van mij die zijn heel positief over whey maar dan wel weer van n bepaald soort merk omdat zei dan volgends gevoel bij n ander merk minder vooruitgang zien/voelen na gevoel. Wie heeft goede ervaringen en kan mij wat aanraden ? Alvast bedankt

Als je dit soort vragen gaat stellen dan zal je voeding ook beter kunnen.
 
Dank je wel andro, ik had inderdaad al wat ingelezen op het forum hier over. Ik kom er zelf net niet aan. Maar mijn vraag was meer over welke jullie uit eigen ervaring kunnen aanraden van welk soort merk/uitgever ? Want ik las/hoor dus ook dat sommige gewoon kwalitatief beter zijn dan andere
 
Dank je wel andro, ik had inderdaad al wat ingelezen op het forum hier over. Ik kom er zelf net niet aan. Maar mijn vraag was meer over welke jullie uit eigen ervaring kunnen aanraden van welk soort merk/uitgever ? Want ik las/hoor dus ook dat sommige gewoon kwalitatief beter zijn dan andere
Dat verschil ga je minimaal merken, probeer meerdere en blijf bij diegene die je lekker vindt
 
Zelf gebruik ik Whey Gold Standard extreme milk chocolate, enorm lekker met melk en mixt goed.

Drop is je voedingsschema/trainingsschema, ben wel benieuwd.
 
Ik ga je eerlijk zeggen, Tot nu toe heb ik niet echt een voeding schema. Ik probeer door de week gewoon zo “clean“ mogelijk te eten/drinken. En 1x per week in het weekend een cheatday.

dat doe ik nu dus n jaar en voelt goed aan, ik blijf groeien en ben vanaf de zomer 20kg afgevallen dus dat werkte tot zo ver goed. Alleen nu wil ik inderdaad wel n stapje verder gaan

training schema

borst/bicep
Rust
Vleugels/schouders/traps
Kickbox
Rust
Rug/tricep

1 keer per week intensief Kickbox op een van de rust dagen

sinds deze week schema ietsje omgedraaid
Normaal deed ik borst/bicep en rug/Tricep
Nu borst/Tricep en rug/bicep ff kijken hoe dat uitpakt
 
Als je het serieus wilt gaan aanpakken moet je écht je voeding en je trainingen gaan bijhouden, waar ben je nu mee bezig, cutten of bulken?
Hoeveel macros krijg je binnen per dag?
 
Ik ga je eerlijk zeggen, Tot nu toe heb ik niet echt een voeding schema. Ik probeer door de week gewoon zo “clean“ mogelijk te eten/drinken. En 1x per week in het weekend een cheatday.

dat doe ik nu dus n jaar en voelt goed aan, ik blijf groeien en ben vanaf de zomer 20kg afgevallen dus dat werkte tot zo ver goed. Alleen nu wil ik inderdaad wel n stapje verder gaan

training schema

borst/bicep
Rust
Vleugels/schouders/traps
Kickbox
Rust
Rug/tricep

1 keer per week intensief Kickbox op een van de rust dagen

sinds deze week schema ietsje omgedraaid
Normaal deed ik borst/bicep en rug/Tricep
Nu borst/Tricep en rug/bicep ff kijken hoe dat uitpakt
Je benen zijn boven de knie geamputeerd of?
 
Nu train ik op onderhoud hoe jullie dat noemen volgends mij ? Zit al tijdje op dit zelfde gewicht maar kwa oefeningen ga ik nog steeds wel ietsje ietsje vooruit. Macro’s zou ik niet weten ga ik vanmiddag kijken kom ik later op terug
 
Benen train ik bij Kickbox er naast vergeten er bij te zetten
 
Haha wat een dom advies!!!!
1582886212873.png
:pressing::heart:
 
Back
Naar boven