MuscleMeat

Stim Free Pre Workout

Bezoekers in dit topic

Ik wil wel een potje stimulant vrije PWO maken voor je.
 
bak koffie
 
Waarom zou je een pre-workout willen zonder stimulerende middelen? Daarvoor neem je een pre-workout toch juist, voor de extra 'stimulatie'? Of ben ik nou gek?
 
Waarom zou je een pre-workout willen zonder stimulerende middelen? Daarvoor neem je een pre-workout toch juist, voor de extra 'stimulatie'? Of ben ik nou gek?
Sommige mensen trainen 's Avonds en hebben dan geen zin om na het trainen nog wakker te liggen van de cafeïne. Mij lijkt een non-stim pre zonde van het geld. Gewoon een banaantje naar binnen werken dan.
 
Full as fuck van Rich Piana of the pump van myprotein. Beide goed qua werking maar the pump is zo zuur dat je bijna over je nek gaat:o. Nog een bakje koffie erbij pakken of blikje energy zodat je hem ook als normale pwo kunt gebruiken
 
Waarom zou je een pre-workout willen zonder stimulerende middelen? Daarvoor neem je een pre-workout toch juist, voor de extra 'stimulatie'? Of ben ik nou gek?
Sommige mensen trainen 's Avonds en hebben dan geen zin om na het trainen nog wakker te liggen van de cafeïne. Mij lijkt een non-stim pre zonde van het geld. Gewoon een banaantje naar binnen werken dan.

Citrulaat voor de pomp. ALCAR kan helpen bij focus. Zo zijn er nog wat bestandsdelen die nuttig kunnen zijn.
 
Citrulaat voor de pomp. ALCAR kan helpen bij focus. Zo zijn er nog wat bestandsdelen die nuttig kunnen zijn.
Ja maar citruline malaat kun je ook apart kopen en in je mik stoppen, ookal is dat niet aan te raden (spreek uit eigen ervaring)
 
Heb nu Apeshit van Primeval Labs, geen stim free maar slaap er goed van vanwege harde crash, dan merk je niets meer van die caffeïne.
 
Ja maar citruline malaat kun je ook apart kopen en in je mik stoppen, ookal is dat niet aan te raden (spreek uit eigen ervaring)

Ik zeg ook niet dat je citruline niet apart kunt kopen. Dat is wat ik doe. Ik koop alle producten in bulk en maak mijn eigen PWO. Zo ben ik flexibel en kan ik de doseringen aanpassen waar nodig.
 
Heb nu Apeshit van Primeval Labs, geen stim free maar slaap er goed van vanwege harde crash, dan merk je niets meer van die caffeïne.

Onbewust heeft de cafeïne evengoed impact op de slaapkwaliteit.
 
Aangezien hij in slaap kan vallen, merkt hij waarschijnlijk al weinig meer van de cafeïne überhaupt: zombiemodus
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Aangezien hij in slaap kan vallen, merkt hij waarschijnlijk al weinig meer van de cafeïne überhaupt: zombiemodus

True. Tijd voor een detox waarschijnlijk.

 
True. Tijd voor een detox waarschijnlijk.

Deel anders ineens de BMI calculator, al die online calculators zijn onzin.

3.5 cups are safe
88.5 are lethal

Sterke variabelen wel.. :o
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
en ja ik ben een caffeïne junk :help:
 
Ik gebruik nu een tijdje Axe & Sledge Hydraulic & Ghost Pump. Beide tikkeltje prijzig maar zijn heerlijke pump producten zonder cafeïne.

Ghost Pump kun je letterlijk stacken met alles mocht je dat willen proberen.

Vooral fan van Ghost Pump
 
Pump'd up! van XXL doet het prima voor mij zonder stims
 
Back
Naar boven