XXL Nutrition

Stinkdieren in de gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Teringgggggg kom net uit de gym, twee vrienden van mij en ik waren lekker aan het trainen, en op ons na waren er hooguit nog vijf man in de gym. Ik had al een verdachte lucht vernomen in de gym alof iemand uien aan het pellen was of scherp indisch eten aan het koken was. Maar nee het was een man die onopgemerkt in de buikspieren sectie zijn abs aan het trainen was. Toen hij opstond was het helemaal raak, hij ging lekker liggen benchen. O My God wat een ongeloofelijke t*ring geur kwam er van die vent af. Oke je kan zweten in de gym, maar verse zweet ruik je amper. Spuit dan deo op en doe een schoon shirt aan ofzo. Ik stond op het punt om die vent helemaal verrot te schelden. Hebben jullie ook wel eens last van dit soort stinkdieren in de Gym?
 
oud zweet is idd hinderlijk, als het vers is ruikt het een stuk minder erg (net als vis)

ik check voordat ik een shirt aantrek eerst of ie nog fris ruikt anders gaat ie meteen de was in en pak ik een schone
 
Niet om het 1 of ander maar ik woon in een flat met nogal veel buitenlanders (marokanen, turken) dat soort lui en als ik dan in die lift sta echt 4 van de 6 stinken een eind weg. Echt vies. En dan zweten ze nog geen eens.
 
Bij negers is dat ook altijd, die ruiken naar cocos-gel of zo... No offence negers onder ons :)

Maaruh, jah irritant als iemand extreem stinkt in de gym. Ik heb zelf ook wel ooit dat ik mezelf een beetje ruik. Ook al heb ik deo en een schoon shirt aan, heel af en toe heb je dat gewoon. Dat is nog erger als dat iemand anders stinkt!
 
Originally posted by Elmar
Niet om het 1 of ander maar ik woon in een flat met nogal veel buitenlanders (marokanen, turken) dat soort lui en als ik dan in die lift sta echt 4 van de 6 stinken een eind weg. Echt vies. En dan zweten ze nog geen eens.

ja ik ken het. en het gekke van dit is, dat hun zo ontzettend hygienisch zijn. en dan nog zon stank.
maar inderdaad, die zweetotters daar in de gym, verschrikkelijk. ik heb er zelf weinig last van maar wat me wel een keer is overkomen was toen ik aan t benchen was dat ik een ongelooflijk harde scheet liet. en meuren, niet normaal. voelde m gewoon niet aankomen omdat ik alleen aan die gewichten dacht.

t schijnt ook te zijn dat hoe langer je traint hoe minder je zweet. kunnen we de lol weer op als iedereen binnenkort weer uit zn winterholletje kruipt om maar eens een paar maanden te gaan trainen voor de zomer! :suicide:
 
Coco's gel is nix mis mee!! integendeel
ALleen hebben het over lichaamsgeuren
MAar ik snap wat je bedoelt ;)

Maar tja ik heb het af en toe ook wel alleen dat vind je zelf en niemand merkt het op. Zo wel dan lopen ze echt niet bi jje in de buurt. Maar schijt heb ik als ik cardio doe zweet ik me ook de pleuris en zal ik ook best wel stinken naar zweet maar schijt ik doe het voor mezelf en als ik dar op vooruit ga dan stink ik maar een eind weg. Daarna ff douche parfummetje en deo op doen en tis weg.
 
Originally posted by dandyman


ja ik ken het. en het gekke van dit is, dat hun zo ontzettend hygienisch zijn. en dan nog zon stank.
maar inderdaad, die zweetotters daar in de gym, verschrikkelijk. ik heb er zelf weinig last van maar wat me wel een keer is overkomen was toen ik aan t benchen was dat ik een ongelooflijk harde scheet liet. en meuren, niet normaal. voelde m gewoon niet aankomen omdat ik alleen aan die gewichten dacht.

t schijnt ook te zijn dat hoe langer je traint hoe minder je zweet. kunnen we de lol weer op als iedereen binnenkort weer uit zn winterholletje kruipt om maar eens een paar maanden te gaan trainen voor de zomer! :suicide:

Hahahaha, jah ik herken de situatie. Heb wel eens met squatten per ongeluk een luchtje laten ontsnappen. Gelukkig was r zo goed als geen mens in de gym en was het niet zo'n ongelofelijke gemische eiwitten lucht. Maar toch is dat klote! Als je net alles r uit gooid, letterlijk en figuurlijk!
 
Ik weet sterke lichaamsgeuren, maar deze vent bezette echt de halve gym met zijn heerlijk oost indische uien geur. Het was gewoon een nederlander
 
Maaruh, wat je zei van dat zweten, ik ben het daar niet echt mee eens. Volgens mij zweet ik hoe langer hoe sneller en hoe meer sinds ik fitness. Vroeger voor ik begon met fitnessen zweette ik echt nooit en nu moet ik in de zomer ALTIJD rekening houden met zweetvlekken onder mijn oksles. Kan geen strak zwart shirt aan omdat r dan mee 2 gore vlekken in zitten. Muf...
 
Je gaat ook eerder zweten naarmate je beter getraind bent
 
Originally posted by maniac
Je gaat ook eerder zweten naarmate je beter getraind bent

?? als je beter getrained, bent is je lichaam het gewend en za dan juist minder gaan zweten lijkt me
 
mijn oksels scheer ik altijd.nooit meer last van ongewenste luchtjes en/of zichtbare natte plekken echt een aanrader.en het ziet er ook een stuk beter uit.shoulderpress met een flinke bos onder je arm dat vind ik er echt smerig uitzien.
 
Originally posted by Juriaan
Teringgggggg kom net uit de gym, twee vrienden van mij en ik waren lekker aan het trainen, en op ons na waren er hooguit nog vijf man in de gym. Ik had al een verdachte lucht vernomen in de gym alof iemand uien aan het pellen was of scherp indisch eten aan het koken was. Maar nee het was een man die onopgemerkt in de buikspieren sectie zijn abs aan het trainen was. Toen hij opstond was het helemaal raak, hij ging lekker liggen benchen. O My God wat een ongeloofelijke t*ring geur kwam er van die vent af. Oke je kan zweten in de gym, maar verse zweet ruik je amper. Spuit dan deo op en doe een schoon shirt aan ofzo. Ik stond op het punt om die vent helemaal verrot te schelden. Hebben jullie ook wel eens last van dit soort stinkdieren in de Gym?

Wie weet.. zit hij ook op dit forum??
 
Originally posted by Rob G


Hahahaha, jah ik herken de situatie. Heb wel eens met squatten per ongeluk een luchtje laten ontsnappen. Gelukkig was r zo goed als geen mens in de gym en was het niet zo'n ongelofelijke gemische eiwitten lucht. Maar toch is dat klote! Als je net alles r uit gooid, letterlijk en figuurlijk!

'S avonds , wanneer het bij ons superdruk is... heeft ne gast hem gewoon bescheten... en geen klein beetje.

Hij bleef gewoon zitten en dacht dat niemand het zou zien, maar uiteindelijk begon iedereen het te ruiken.

Toen ze hem aanspraken durfde hij niet opstaan, ze hebben hem nog wc-papier gebracht enzo...

Lol, dieje gast hebben we nooit meer gezien.
 
:haha: :laugh:

die zal er flink de scheit inhebben gehad.
die heeft iedereen wel een poepie laten ruiken
die scheit er snel mee uit
zal wel een kakker zijn geweest
maar ik zweet niet!
 
Laatst bewerkt:
idd ! oksels scheren is erg fijn ! en je zweet blijft minder plakken (dus minder snel natte shirtjes onder je oksels).

verder ken ik t ja.. der was ook zon gast en die meurde niet normaal !! zon oude vent.. bah bah da was echt vies !
 
Bij ons loop er ook een jongen rond die stink al voor hij ga trainen :mad: maar volgens hem eet hij iedere dag een kilo kaas :eek: dus daar zal het wel door komen.



Groeten bigboy25.
 
Bij mij in de gym is het nog nooit opgevallen.. Geen stinkerds :D
Maar heb wel al es iets gortiger meegemaakt..

Er was eens een oude vrouw van in de 50 die op de loopband stonds te joggen. Ze droeg op dat moment een witte broek. Een vriend kwam toen naar mij en zei; "Bracke.. Je moet is naar die haar broek zien"..

Dat mens had gewoon een gortige rode bloederige plek recht tussen haar benen hangen.. :barf: Het beeld is op mn netvlies gebrand en zie het nog altijd voor me..
 
ik neem aan dat je die maat van je wel hebt bedankt.
 
Originally posted by dandyman
ik neem aan dat je die maat van je wel hebt bedankt.

hahaha... de KL**THUMMEL
 
Back
Naar boven