Fitness Seller

Stoere Dbol toeristen

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Ik ben net terug uit Spanje en ik kan je zeggen ik struikelde er over de toeristen, jongens in dit geval van een jaar of 20, die duidelijk hun eerste kuurtje Dbol hadden gehad; allemaal opgepompt (maar duidelijk van vochtretentie) hoopten ze wat meer in de picture te lopen bij de dames.

Helaas ziet het er niet echt imposant uit.
Geen aandacht voor definitie, cutten of afkuren, welnee, op naar de disco!

Vol trots lopen ze in daarvoor speciaal aangeschafte shirtjes rond (het zijn voornamelijk Nederlanders en Duitsers), ondertussen de ene alcoholische versnapering na de andere erin te gieten.
Lekker voor je herstel, zo'n dagelijkse extra stoot oestrogeen in je donder.

Eenmaal terug van vakantie merken ze dat ze water aan het verliezen zijn en die stoere plofkop kwijtraken en denken ze van hey, tijd voor een kuurtje..:(

Hoezo triest... :D :p :D

haha, tjah ik vind zo'n plofkop zowiezo geen gezicht. Kun je nog zo'n imposant lichaam hebben, het eerste wat je ziet is die dikke kop. Ken ook zo'n type. Maar ik stoor me er niet echt aan hoor, ieder z'n ding. :cool:

zeg als je er een plofkop van krijgt zullen ze er dan ook een plof..uhm.......l*l van krijgen want in dat geval hebben ze weinig aan de girlies :D

Ja dat soort jongens heb ik ook op mijn sportschool zitten dbc01, je komt ze overal tegen.
Er zit zelfs een jongen bij mij die gebruikt in 3 maanden (non stop) meer dan ik
in mijn hele leven. Hij loopt er groot en opgepompt bij en zit vol met vocht.
Hij heeft nog nooit van een nakuur gehoord en kent totaal de bijwerking van
de middelen die hij gebruikt niet.
Iedere keer als hij een terugval krijgt dan vangt hij dit weer op met nieuwe
steroïden, ik denk niet dat dit soort jongens oud worden en als er dan één overlijd dan staat er weer een heel groot stuk van in de krant hoe slecht het wel niet is.

Big Steve zei:
Ja dat soort jongens heb ik ook op mijn sportschool zitten dbc01, je komt ze overal tegen.
Er zit zelfs een jongen bij mij die gebruikt in 3 maanden (non stop) meer dan ik
in mijn hele leven. Hij loopt er groot en opgepompt bij en zit vol met vocht.
Hij heeft nog nooit van een nakuur gehoord en kent totaal de bijwerking van
de middelen die hij gebruikt niet.
Iedere keer als hij een terugval krijgt dan vangt hij dit weer op met nieuwe
steroïden, ik denk niet dat dit soort jongens oud worden en als er dan één overlijd dan staat er weer een heel groot stuk van in de krant hoe slecht het wel niet is.

haha idd. Maar ja slecht nieuws is altijd veel interessanter voor mensen. En door zulke mensen blijven de idioten tenminste uit de gym.

Kewl ik had het laatst met een gast over die ging kuren, toen ik hem vroeg hoeveel ie ging zetten keek ie me aan van ''He Facoulo waar heb je het over'' dus ik zeg van hoeveel mg ga je zetten van je test en deca. Geen idee zei hij ik krijg het van me dealer, hij dacht zelfs dat het kant en klaar in de spuit kwam. Toen ik vroeg of ie test enth of prop zette toen zag ik m eens heel diep fronsen waarop hij antwoordde ''Gewoon testo''. diepe zuch. Daarna vroeg ik of ie ook nakuurde, maar hij had geen idee wat nakuren was. Dus heb ik even in de gym samen met hem met een pen en papiertje een schema in elkaar gezet en uitgelegd wat het nut van nakuren was en dat het makkelijk is nolva bij de hand te houden ivm gyno. Verder had ie wel een goede basis was nog clean en wel al flink groot.

Oh mijn god wat triest Juriaan....wat sta je dan voor l*l als stoere man die aan de anabolen gaat en dan kom jij erbij om e.e.a. even fijntjes uit te leggen...hoe zal ie zich gevoeld hebben :)

In ieder geval mag ie wel dankbaar zijn...klere wat is dit erg hey...

dbc01 zei:
Oh mijn god wat triest Juriaan....wat sta je dan voor l*l als stoere man die aan de anabolen gaat en dan kom jij erbij om e.e.a. even fijntjes uit te leggen...hoe zal ie zich gevoeld hebben :)

In ieder geval mag ie wel dankbaar zijn...klere wat is dit erg hey...

hehe, coole avatar! dbco1.. :D

effe over die d-boll gasties, bij ons op de sporschool heb je ze ook..ze weten niks van voeding af, en van roids denken ze dat d-boll alleen genoeg is. om groter en gespierder te worden..

Na de kuur gaan ze op vakantie, en als ze weer terug zijn zijn ze alle hun massa kwijt ( nou massa :rolleyes: , beetje water , beetje vet ,beetje spier :D )

En als het fout gaat tijdens de kuur weten ze geen raad, dan gaan ze teleurstellend hun huisarts lastig vallen , met "wat moet ik nou doen"? :(

hahahhah, ik vind die gasten wel geinig :D

Groet

Levrone@

ja dat is inderdaad erg. Ik heb dat bij mij op de sportschool ook alleen zeg ik er niks over want de mensen die zo gebruiken zijn niet voor rede vatbaar. Kheb het een keer geprobeerd om zon gast aan het verstand te brengen dat hij een nakuur nodig had en en anti oestrogeen omdat hij duiudelijk beginnende gyno had. Omdat ik smal gebouwd ben en in de gym wijde kleding draag puur om het fijt dat je bewegingsvrijheid beter is zie je niet dat er flink aan gewerkt is. Ook deze gast (veel groter gebouwd dan mij) vond dat ik me er niet mee moest bemoeien dat ik eerst maar een speiren moest kweken en dat ik het hem dan nog een mocht komen zeggen. Hij had (vanzelfspreekend) een heel erg strak truitje aan waardoor zijn dikke tepels zichtbaar waren. Eenmaal aan het einde van de training was ik me aan het omkleden en kwam deze stoere bink binnen. toen ik mijn truitje uittrok keekie echt verbaasd maar zei verder niks. Ik ben er ook niet verder op ingegaan en hoop dat ie echte tieten krijgt dan koop ik hem over een maandje een BH.
Echt heel erg triest die mensen.T mooie is dat ze na de training bij de bar een sigaretje roken. Als dit het beeld van een BB weer moet geven dan snap ik erg goed dat mesne er een verkeerd beeld van krijgen al moet ik wel zeggen dat er ook meer jonge jongens zich er wel in verdiepen zo sprak ik laatst met een jongen die even oud als mij was maar pas begonnen met trainen. Hij had zich duidelijk verdiept in voeding en training maar was pas 3 maanden bezig. Dit vond ik wel leuk om te zien ZE ZIJN ER DUS NOG WEL

groetjes
C@RP

..."mooie is dat ze na de training bij de bar een
sigaretje roken..."

Ja inderdaad. Groot vet en opgeblazen en dikke gyno's maar uiteindelijk komen ze toch bij de plastische doc terecht :)

shit man, stel dat ik in zo'n situatie kom en hij luisterd niet,
zou ik gewoon lachend zeggen : "iz goed gozer, krijg jij dan maar lekker tieten, hahaha"

en dan zie je hem na een maandje of twee, en kan je nog harder lachen :D

ja eigenlijk zijn dat geen dingen om te lachen maargoed ALS hij dan advies krijgt wijst hij het op een asociale manier af. Khoop dattie over een tijdje smekend naar me toe komt om te vragen hoe hij die ''dingen'' wegkrijgt al krijgt hij dan een heeeel triest antwoord :)

Wat klinken deze verhalen bekend in de oren. Meestal bemoei ik niet met die gasten. Er loopt er bij ons een rond die noemen we 'appel'. Zijn hoofd is nu ook echt een appel en hij heeft punttietjes. Natuurlijk is ie wel aardig groot maar ja.

ik praat meestal ook niet met ze want ze zijn zo arrogant dat ze je niet zien staan maar kennis zit niet in ''het groot zijn''.Ze zijn wel groot daar niet van maar niet op de goede manier.Net als wat ik laats op tv zag bij de K1 kickboxen. Dr was een nederlander zijn naam weet ik niet...die gast was groot maar zoooon duidelijke echt lelijke gynotieten dan denk ik echt WTF EN DAT OP PRFESIONEEL NIVEAU. ze verraden zichzelf gewoon op internationaal niveau ik zou zo het podium nooit opstappen

Maar jongens luister, hoeveel mensen in de sportschool lopen zich daar in het zweet te werken omdat ze gewoon een dik vet complex hebben. Die hebben geen oog voor bijwerkingen als gyno & de rest. They only wanne become huge, that's it.

Ik blijf erbij dat ik op veel van die grote jongens bij ons in de gym poep. Arrogant, schreeuwen, gewichten niet terughangen (niet iedereen benched 150kg) en de moeite niet nemen om een ventje van 16 die voor de eerste keer komt te corrigeren als ie z'n ruggegraat probeert te breken bij wat oefeningen. Gewoon van dat stoere binkengedrag. En dan die gyno's die ze hebben, kerel, ik zou alleen nog maar dingen aantrekken dat het niet te zien zou zijn. Verminking van de eerste cat.

ach ja, 1 voordeel, zulke mensen rotten snel weg :D

btw, is een vergevorderde gyno permanent ?

gyno is permanent ja. Gevoelige tepelks is nog wat aan te doen maar zodra de 'schijven' rond je tepels komen ben je waarschinlijk te laat.

wat karper zegt is niet waar, in je puberteit krijg je vaak ook last van gyno en dan krijg je ook ''schijven'', dit heb ik ook en gaat meestal voor 100% weg..

op mijn sportschool heb je geen mensen die AS gebruiken, er zijn alleen maar boxers/kickboxers en andere atleten die daar geen behoefte aan hebben..

Ik denk dat je hier wel wat replies op gaat krijgen Demolish, want er zijn een hoop vechtsporters die wel degelijk prestatieverhogende middelen gebruiken, en dan hoeft het niet meteen Deca of EQ te zijn om aan te komen maar eerder om te cutten (Clen, primo in sommige gevallen) of om trainingsintensie te verhogen (ephedra).

Je ziet het niet snel aan ze maar om dan te zeggen dat ze er geen behoefte aan hebben...

Back
Naar boven