Fitness Seller

Stoere mannen, weng weng

Bezoekers in dit topic

Brander

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2006
Berichten
160
Waardering
0
Laatst maar een abonnementje genomen bij een goeiekope fitnessclub.
Ik dacht 100 kilo is overal 100 kilo.

Enige nadeel van dit soort ijzerhandel is dat iedereen de abonnement kan betalen.


Je hebt van die lui en die komen altijd in groepjes van 5.
Het enige wat ze aan vocabulair hebben is; weng weng (dat betekent zoiets als wat je bij batman ziet als hij iemand op zijn kop hengst.) en ik schla je op je bek..

Ze bewegen als Mohammet Ali want ze willen constant laten zien dat ze ook een abonnement hebben bij thaiboxingclub juzzuf.

Kunnen ze voor deze gasten niet gewoon een speciale sportschool maken ofzo? Want nog zoiets. Iedere keer als er een "Batman Ali" komt binnenwandelen zijn ze een uur bezig met elkaar een handje te geven en te vertellen dat ze respect voor elkaar hebben en houden ze de toestellen bezet.
Ik heb zelf shaolin boxen gedaan en nooit de behoefte gehad om mijn vrienden steeds een voet voor de neus te werpen.

Ik moest het even kwijt. En ik ben het kwijt.

Respect, weng weng, trap naar hoofd
 
Tenenenenenenene Batman!
 
Haha mooi verhaal en ik snap je frustratie!

Alleen wat is nou dat weng weng? Zeggen ze dat?
 
Niet haten weng weng!

In de sportschool waar ik zit komen er ook steeds meer, helaas:(
 
Herkenbaar . Maar dat is ook niet moeilijk want onze gym levert Belgisch kampioen lightweight Thaiboxing .
 
Misschien kun je vragen of ze er mee op houden, succes!
 
hahaha herkenbaar :yes:
 
gewoon weng weng monster front double biceps tegen hun neus en ze zwijgen wel
 
geen last van en anders zou ik er bij eentje zijn keel dichtknijpen.. zijn ze ook weer afgericht:D
 
geen last van en anders zou ik er bij eentje zijn keel dichtknijpen.. zijn ze ook weer afgericht:D

wat zeg je dan na het keelknijpen ? : "grapje hahahaha"
 
MohammeD Ali met een D en geen t :clap:
 
MohammeD Ali met een D en geen t :clap:

Koffie is ook niet met een Thee, who cares?

Ik heb niks tegen homo's ofzo. Maar heb wel een allergie tegen types die overal taalvouten uit gaan lopen filteren. Ik heb dan zoiets van; lees jij de bootschab wel??

NOU?

Mohammet is met een d... vuile racist
 
Laatst maar een abonnementje genomen bij een goeiekope fitnessclub.
Ik dacht 100 kilo is overal 100 kilo.

Enige nadeel van dit soort ijzerhandel is dat iedereen de abonnement kan betalen.


Je hebt van die lui en die komen altijd in groepjes van 5.
Het enige wat ze aan vocabulair hebben is; weng weng (dat betekent zoiets als wat je bij batman ziet als hij iemand op zijn kop hengst.) en ik schla je op je bek..

Ze bewegen als Mohammet Ali want ze willen constant laten zien dat ze ook een abonnement hebben bij thaiboxingclub juzzuf.

Kunnen ze voor deze gasten niet gewoon een speciale sportschool maken ofzo? Want nog zoiets. Iedere keer als er een "Batman Ali" komt binnenwandelen zijn ze een uur bezig met elkaar een handje te geven en te vertellen dat ze respect voor elkaar hebben en houden ze de toestellen bezet.
Ik heb zelf shaolin boxen gedaan en nooit de behoefte gehad om mijn vrienden steeds een voet voor de neus te werpen.

Ik moest het even kwijt. En ik ben het kwijt.

Respect, weng weng, trap naar hoofd
zeker marokkanen ofniet?
 
Er loopt tegenwoordig overal zo'n gespuis rond, probeer je er niet aan te ergeren.
De passage fitness loopt wel vol met homo's en geloof me als je daarbij traint voel je je toch ook niet veilig. Als je zo squat of deadlift zie je in de spiegel dan al die hoofden draaien en rare opmerkingen.
Er vroeg eens een oudere man aan me of ik even bij hem wou blijven in de kleedkamer omdat hij zich niet veilig voelde :D
 
Back
Naar boven