Fitness Seller

Stof om eens over na te denken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat vinden jullie nou van deze gozer?? Ik heb net zijn site gevonden en hij heeft dezelfde ideeën als ik en probeert er geld uit te slaan. Ik vind zulke dingen niet kunnen.......
Dat zou ik nooit doen!

http://home.planet.nl/~meder/map13/rael.html
 
Ieder z'n overtuiging, zolang ze er geen mensen met lastigvallen, vind ik het ok.. Geld uitslaan.. Tja, dat is ook niet zo smerig, als je weet hoe men tegenwoordig al geld uit je zakken slaat.. Bv: TVShopping, Pop-ups op'tnet, REclame, e.d. Vind ik veel irritanter..
 
Zonder reclame ook geen programma's en forums... Geld moet ergens vandaan komen...:( Ik weet dat het irritant is maarja, je moet r wat voor over hebben....
 
Originally posted by Rob G
Zonder reclame ook geen programma's en forums... Geld moet ergens vandaan komen...:( Ik weet dat het irritant is maarja, je moet r wat voor over hebben....

Idd, maar waar zijn we eigelijk over bezig :p Van een bende gekken naar reclamediscussies ;)
 
kerel heeft een hele grote duim vind ik. het is gewoon een secte man met een mens als leider die alles wat hij verzint op zijn "volgelingen" kan loslaten... gewoon de volgende bagwan.
en zo leuk dat ze weer zoveel leuke nieuwe dingen kunnen vinden in het boek de bijbel. Waarom verzinnen ze niet iets nieuws?
 
Back
Naar boven