XXL Nutrition

Stoffen pre workout

Bezoekers in dit topic

Mr TooMass

Novice
Lid geworden
30 jun 2015
Berichten
13
Waardering
2
Lengte
1m92
Massa
91kg
Ik overweeg om weer eens een pre workout aan te schaffen voor de dagen dat ik wat extra energie kan gebruiken. Ik vraag me alleen af op welke stoffen ik het meeste moet letten naast cafeïne.. iemand die hier iets meer kan uitleggen welke stof wat doet?
Heb overigens ooit de oude unstoppable gehad, die gaf een super effect maar ook een enorme crash waar ik niet echt op zit te wachten. Ik begrijp natuurlijk dat er geen pre workouts zijn die datzelfde effect gaan geven.
 
Probeer anders eens een pre workout zonder cafeïne? De crash die je omschrijft komt door de cafeïne dosering die je mist. Tuurlijk lijkt het allemaal helder met cafeïne en door gaan, energie boost etc. Alleen iedereen reageert er anders op.

Wat ik bijvoorbeeld de main stof uit me pre vind is beta alanine:
https//www.eigenkracht.nl/supplementen/specifieke-supplementen/beta-alanine
 
Welke kenmerken van een pre workout zijn voor jou belangrijk? Dit verschilt namelijk ook voor iedereen.. wil je vooral energie of juist een dikke pomp of meer uithoudingsvermogen.. Als je dat aangeeft, is het makkelijker om wat ingrediënten te benoemen waar je op moet letten. De uitgebreide info over de werking van deze ingrediënten kan je dan ff googlen.
 
Ik overweeg om weer eens een pre workout aan te schaffen voor de dagen dat ik wat extra energie kan gebruiken. Ik vraag me alleen af op welke stoffen ik het meeste moet letten naast cafeïne.. iemand die hier iets meer kan uitleggen welke stof wat doet?
Heb overigens ooit de oude unstoppable gehad, die gaf een super effect maar ook een enorme crash waar ik niet echt op zit te wachten. Ik begrijp natuurlijk dat er geen pre workouts zijn die datzelfde effect gaan geven.

Kijk is bij muscle-lab.de daar hebben ze de nieuwe versie van Unstoppable, wellicht iets om te proberen:
https://www.muscle-lab.de/supplemen...kout/1235/dedicated-nutrition-unstoppable-2.0
 
Back
Naar boven