1. Ontzet Notitie

Stoffen pre workout

Discussie in 'Supplementen' gestart door Mr TooMass, 10 dec 2018.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Mr TooMass

Mr TooMass Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    91kg
    Ik overweeg om weer eens een pre workout aan te schaffen voor de dagen dat ik wat extra energie kan gebruiken. Ik vraag me alleen af op welke stoffen ik het meeste moet letten naast cafeïne.. iemand die hier iets meer kan uitleggen welke stof wat doet?
    Heb overigens ooit de oude unstoppable gehad, die gaf een super effect maar ook een enorme crash waar ik niet echt op zit te wachten. Ik begrijp natuurlijk dat er geen pre workouts zijn die datzelfde effect gaan geven.

2. D_Kaag

D_Kaag Novice

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    98kg
    Vetpercentage:
    16%
    Probeer anders eens een pre workout zonder cafeïne? De crash die je omschrijft komt door de cafeïne dosering die je mist. Tuurlijk lijkt het allemaal helder met cafeïne en door gaan, energie boost etc. Alleen iedereen reageert er anders op.

Wat ik bijvoorbeeld de main stof uit me pre vind is beta alanine:
    https//www.eigenkracht.nl/supplementen/specifieke-supplementen/beta-alanine

3. ROVA

ROVA Advanced Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    133
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    90kg
    Welke kenmerken van een pre workout zijn voor jou belangrijk? Dit verschilt namelijk ook voor iedereen.. wil je vooral energie of juist een dikke pomp of meer uithoudingsvermogen.. Als je dat aangeeft, is het makkelijker om wat ingrediënten te benoemen waar je op moet letten. De uitgebreide info over de werking van deze ingrediënten kan je dan ff googlen.

4. guidovbrakel

guidovbrakel Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    63
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    2m
    Massa:
    98kg
    Kijk is bij muscle-lab.de daar hebben ze de nieuwe versie van Unstoppable, wellicht iets om te proberen:
    https://www.muscle-lab.de/supplemen...kout/1235/dedicated-nutrition-unstoppable-2.0

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie