XXL Nutrition

Stofwisseling na het stoppen met roken

Bezoekers in dit topic

6garuda9

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2007
Berichten
21
Waardering
0
Ik ben sinds 4 weken gestopt met roken. Nu merk ik dat mijn BF lichtjes is gestegen terwijl mijn voeding niet is veranderd. Ik hoor weleens dat je stofwisseling veranderd zodra je stopt met roken. Ik dacht altijd dat dat gold voor slappe mensen die snoep gaan vreten om maar niet te hoeven roken. Dit zou voor ons bb dus niet moegen gelden.

Maar weet iemand in hoeverre stofwisseling veranderd na het stoppen met roken?????
 
Roken versneld je stofwisseling een klein beetje.
Succes met het blijven stoppen!
 
Bij mij heeft de stofwisseling een half jaar overhoop gelegen.
Kon minder eten of meer eten en nog kwam ik aan.
Nu gaat het eindelijk weer een beetje beter en de eerste kilo's zijn er ook weer vanaf.
 
Ik heb geen hinder ondervonden, gewoon heel veel cardio + KT om de stofwisseling hoog te houden ;)
Probeer es 5x weeks een halfuurtje te hardlopen en 3/4x KT, en je Kcals niet te hoog, wedden dat je bf zakt!
 
ik ben sindskort ook gestopt met roken, nergens last van, schijt nog steeds 30 keer per dag..............
 
Roken verstoord een heleboel processen in je lichaam. En gewichtscontrole is er 1 van. Gewoon lekker cardio erbij en alles komt goed..
 
Ik heb geen hinder ondervonden, gewoon heel veel cardio + KT om de stofwisseling hoog te houden ;)
Probeer es 5x weeks een halfuurtje te hardlopen en 3/4x KT, en je Kcals niet te hoog, wedden dat je bf zakt!

5x per week cardio :eek:
 
5x per week cardio :eek:

Ja, laat dat bloed maar es lekker terug door je aderen knallen, die rook heeft dat al heel lang gestremd..
Tevens compensatie voor verlaagde stofwisseling + je hebt iets om handen wanneer je trek krijgt in een sigaret..
Hielp bij mij goed, verloor kilo's terwijl ik stopte..
 
ik ben vanaf gister ook gestopt met roken,

ben benieuwd wat voor lichamelijke reactie's er gaan volgen..
 
Om je stofwisseling goed hoog te krijgen zijn de compounds goed he, als ik op maandag 5x20 squats doe merk ik woensdag nog dat ik sneller honger heb!
 
Back
Naar boven