AndroidHealthClinic

Stokstaartje 1jaar transformatie

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit. Al gedacht aan een beginners schema, en door gaan met groeien. Cutten is volgens mij niet nodig, tenzij je dit zelf wil. Minder ontwikkelde lichaamsdelen zie je pas als je groter wordt.
 
Ziet er goed uit. Al gedacht aan een beginners schema, en door gaan met groeien. Cutten is volgens mij niet nodig, tenzij je dit zelf wil. Minder ontwikkelde lichaamsdelen zie je pas als je groter wordt.
Thanks voor de tip over het cutten
Wat voor beginners schema raad je aan?
Doe op dit moment push/pull/legs en dat bevalt me redelijk goed
Heb fullbody geprobeerd maar vond dat persoonlijk zelf niet fijn, voelde amper een pomp.
 
Goed resultaat op zo een korte tijd met beperkte trainings mogelijkheden, ik zou Gwn nog even verder doen zoals nu want het gaat goed, cutten lijkt me ook nog niet nodig.
Pas op met die steken in je onder arm want bij mij is dat uitgemond in een soort carpaal tunnel syndroom met operatie als gevolg. Curls met een rechte BB zou ik er zeker uitlaten en geen overdreven zware gewichten pakken met curls
 
Tijdens bicep curls, voornamelijk met ez curl stang & straight barbell bar voel ik een shock van pijn dat ongeveer 0.2-0.5 seconden duurt aan de buitenkant van me pols als ik het gewicht neerleg.
Curl je met gebogen polsen? Zo ja, wen jezelf dan aan dat je ze recht houdt
 
Pas op met die steken in je onder arm want bij mij is dat uitgemond in een soort carpaal tunnel syndroom met operatie als gevolg. Curls met een rechte BB zou ik er zeker uitlaten en geen overdreven zware gewichten pakken met curls
Ja voor biceps pak ik nu voornamelijk hammercurls met dumbbells en reverse grip curls op de cable machine
Pijn shock komt ook alleen bij een onderhandse grip dus bij reverse grip curls heb ik er 0.0 last van
Heb er verder geen last van bij andere oefeningen
Wel als ik iemand spot bij de bench pak ik hem bovenhands beet als het moet. (ziet eruit alsof ik hem beetpak als een upright row)
Onderhands wat de meeste doen, voelt enorm kut aan en dan heb ik zelf tijdens het moment last ervan.
 
Curl je met gebogen polsen? Zo ja, wen jezelf dan aan dat je ze recht houdt
Weet ik eigenlijk niet uit me hoofd maar zou er de volgende keer op letten!
thx voor de tip
 
Back
Naar boven