AndroidHealthClinic

Stomach vacuüm veilig? (vrouwen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alexsophia

Novice
Lid geworden
21 okt 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
53kg
Vetpercentage
24%
Hi allen!

Vroeger deed ik weleens stomach vacuüms (elke dag, 3x 20 sec per dag achter elkaar). Toendertijd kreeg ik wat buikpijn en ben ik ermee gestopt.
Nu ben ik 2 dagen geleden weer begonnen met de vacuüms en heb ik weer een soort menstruatiepijn en heb ik zelfs een doorbraakbloeding gekregen, wat ik vrijwel nooit heb.

Omdat ik het toch erg toevallig vind en ik hier niets over op internet kan vinden, vraag ik me af of andere vrouwen hier ook last van hebben? Of misschien weten waar het aan ligt?

Ik hoor het graag!
 
Hi,

Dat is echt wel vreemd, en zou natuurlijk niet zo moeten zijn. Ik doe mijn vacuums al 2 jaar en heb er nog nooit last van gehad. Natuurlijk wel van spierpijn zo nu en dan (maar echt heel zelden). Wat voor buikpijn heb je dan?

Heb je natuurlijk niks aan, maar het lijkt me absoluut niet normaal. Het kan natuurlijk gewoon toeval zijn, maar lijkt me wel iets om in de gaten te houden en evt. verder onderzoek naar te laten doen, want het lijkt me duidelijk dat (als het niet gewoon stom toeval is) er ergens iets niet okay zit.
 
Back
Naar boven