XXL Nutrition

stomme lying ez extension :)

Bezoekers in dit topic

delguy

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
3.552
Waardering
1
Gister lying ez extension gedaan. En nu voel ik mijn lats. Heb ik nu een soort van pullover gedaan ofzo? Wie heeft dit ook weleens?

Ik denk dat ik de lat pull down maar oversla. Moet vandaag rug doen.
 
LOL! nee dat heb ik nou nooit, waarschijnlijk omdat de hamstrings en lats 2 totaal verschillende spieren zijn :cool:
 
Hmm, heb je je bovenarmen stil gehouden, want als ik het zo lees heb je precies nogal liggen zwaaien ;)
 
(Soulfly) zei:
LOL! nee dat heb ik nou nooit, waarschijnlijk omdat de hamstrings en lats 2 totaal verschillende spieren zijn :cool:

lol, ik denk dat hij lying tricep extensions met een ez-bar heeft gedaan, of althans, geprobeerd.

Het is wel de bedoeling dat je je bovenarmen stil houd natuurlijk :)
 
Ja het was nog maar de 2e keer dat ik hem deed.

Volgende keer ga ik wel wat beter op de uitvoering letten.

Maar hoe zorgen jullie dat de stang in de startpositie komt?

Want als ik hem omhoog haal moet je toch wel een soort van pullover doen, toch?
 
Inderdaad, je hebt er een pullover van gemaakt. Best effectief, maar dat was vast niet de bedoeling. Volgende keer je bovenarmen stil houden.
 
saint zei:
Inderdaad, je hebt er een pullover van gemaakt. Best effectief, maar dat was vast niet de bedoeling. Volgende keer je bovenarmen stil houden.

Ja ik heb mijn armen bewogen tijdens de oefening omdat dat ook op dat filmpje van exrx gebeurd. Vlak voor je hoofd gaat die naar achter.

Maar goed. Volgende keer armen 100% stil houden.
 
goeie oefening trouwens, evenals de French Press
 
FrederX zei:
goeie oefening trouwens, evenals de French Press

Eens. Deze oefening voel ik echt supergoed in mijn tris tijdens de oefening.
 
The Rock zei:
lol, ik denk dat hij lying tricep extensions met een ez-bar heeft gedaan, of althans, geprobeerd.

Het is wel de bedoeling dat je je bovenarmen stil houd natuurlijk :)
K*t veels te snel gelezen :o :o :o
 
Ok. Volgende vraag.

Ik ga wel gewoon mijn rugtraining doen. Alleen niks speciaals voor lats. Rows kunnen gewoon he? Ik wil mijn rugtraining niet overslaan :o
 
Back
Naar boven