Altijd weer dat gezeik over cholesterol. Zonder cholesterol ga je echt DOOD! En je lichaam bepaalt ZELF hoeveel het aanmaakt, dat hangt nauwelijks af van hoeveel cholesterol je inneemt. Sterker nog, het maakt er minder van als je er veel van eet.. De grootste hoeveelheid chol krijg je van te veel KH.
Blijf liever van de koolhydraten af zoals dat stomme brood.
Ik heb het ook niet over zuiver opdrinken maar ERBIJ doen..
Je moet hier ook echt alles uitspellen! Wie had het hier over volvette kwark, of niet dan?
Er zit 35% vet in slagroom per 100 ml. Als je dan op 25 gram vet wilt uitkomen heb je 70 ml slagroom nodig. Da's al gelijk 1/4 van het flesje.
Voor 12,5 gram vet is 35 ml slagroom genoeg. Volvette kwark zit iha op rond 5% vet. Voor een 500 g pot kwark is dat ook 25 gram vet, slimpie! Dus als je op 5% vet wilt uitkomen heb je 70 ml slagroom nodig. En dat is NIET achterlijk veel..
Ik heb 4 maanden op slechts 20-30 gram KH per dag geleefd en heb me prima geamuseerd met bijna uitsluitend eiwit en vet.. (plus groenten voor de anti-oxydanten).
Ik wil best stomme vragen beantwoorden, maar over die vet-fobie, daar ga ik van over de rooie.
Espi, in prikkelbare bui... omdat sommige mensen niet kunnen rekenen en zich hebben laten inpakken door de anti-vet maffia.