XXL Nutrition

Stop de spam via PM's!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNose

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
7.307
Waardering
9
Beste board members,

Bij deze wil ik iedereen oproepen mij GEEN vragen te stellen over blessures via PM. Ik kan geen dag dit forum opstarten of ik heb weer 1 of andere PM van een member met last van schouder/knie/rug/nek/hoofd/etc.
Soms is het onvermijdelijk dat je beroep bekent wordt bij mensen als je ergens wat langer rond hangt, maar ik zit hier nog steeds voor mijn ontspanning. Ik zie 40-50u per week patienten en ik heb geen zin om de rest van de week via andere wegen alsnog met mijn werk geconfronteerd te worden.

Ik hoop dat iedereen dit wil respecteren en mij niet meer met hun kwalen willen lastigvallen. Als ik iemand hier wil helpen kies ik daar zelf voor en zal ik gewoon in het aangemaakte topic antwoorden.
 
:thumbup:
Ik heb dat met voedingschema's :D
 
Wat is je beroep dan?:p
Misschien moet je "Ask TheNose" topic starten :D

Ik heb dat trouwens soms met beginnertrainingsschema's, vraag me niet waarom :dunno:
 
Trouwens ook de laatste tijd enooorm veel vragen over AAS ..
Damn vraag dat soort dingen lekker op het forum zelf. Daar is een forum voor.
 
Wat voor werk doe je dan Nose? blijkbaar heb je veel verstand van zaken! ik heb nog wel wat vraagjes... hmnn, PM?

hehe :D
 
Ik met supplementen :D

En eigenlijk heb ik er nog nooit 1 gebruikt.

Je hebt wel gelijk Nose, na enige tijd begint het echt vervelend te worden, steeds diezelfde vragen.
 
"De Neus" is de assistent van Jomanda. Wisten jullie dat niet?
 
Ik heb opeens heel erg last van mn knie, ff pm'en
 
Hoezo klote baan ?? Gast, ik wil zo met je ruilen hoor. Lekker jomanda soppen in de pauzes.
 
Het komt gewoon door jullie status! knipperende sterretjes, elite balk, groene staaf.. tja, wat wil je...

Voor een nieuweling ziet dat er heel indrukwekkend uit!
 
zou je wel mijn vraag nog even willen beantwoorden over mijn erectionele disfunctie ? ik vermoede toch dat het een Krachttraining blessure is.
 
zou je wel mijn vraag nog even willen beantwoorden over mijn erectionele disfunctie ? ik vermoede toch dat het een Krachttraining blessure is.

2x daags een 30kg dumbbell aan je lul hangen. Static holds van 30sec. :thumb:

@Kale: het is zeker een geile heks, maar ze stinkt zo! :sad:
 
Beste board members,

Bij deze wil ik iedereen oproepen mij GEEN vragen te stellen over blessures via PM. Ik kan geen dag dit forum opstarten of ik heb weer 1 of andere PM van een member met last van schouder/knie/rug/nek/hoofd/etc.
Soms is het onvermijdelijk dat je beroep bekent wordt bij mensen als je ergens wat langer rond hangt, maar ik zit hier nog steeds voor mijn ontspanning. Ik zie 40-50u per week patienten en ik heb geen zin om de rest van de week via andere wegen alsnog met mijn werk geconfronteerd te worden.

Ik hoop dat iedereen dit wil respecteren en mij niet meer met hun kwalen willen lastigvallen. Als ik iemand hier wil helpen kies ik daar zelf voor en zal ik gewoon in het aangemaakte topic antwoorden.

Wat je zaait zul je oogsten ...

Internetboards zijn zo opgesteld dat je anoniem kan blijven. Doe je dat niet dan geef je je bloot aan een heel groot publiek.

"Suck it up" zou ik zo zeggen.
 
Is het niet ook een tikkeltje vleiend?:)
 
TheNose je hebt een nieuwe pm ontvangen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven