MuscleMeat

Stop de spam via PM's! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo stel jezelf even voor :)
 
edit: hier stond een 'ik heb een verstuikte penis' grap, maar sinlath was me voor... :(

@ TheNose: wat doe je voor een werk dan? fysiotherapeut ofzo?
 
En zijn neus wordt ook elke keer langer nadat hij weer een Pm heeft beantwoord :grinny:
 
Verstuikte penis ? :D

Weet je zeker dat ie niet gebroken is? Laat eerst even een scan maken..
 
gewoon niet reageren op die pm's... met 1 druk op de knop verwijder je ze.
 
het is allemaal mijn schuld! is et niet? :(


:p
 
gewoon niet reageren op die pm's... met 1 druk op de knop verwijder je ze.

Nou lekker dan, ik alle moed bij elkaar verzameld om jou een PM te sturen voor een date.. verwijder je ze gewoon :(
 
Nou lekker dan, ik alle moed bij elkaar verzameld om jou een PM te sturen voor een date.. verwijder je ze gewoon :(

Proberen kan altijd... maar ja kansloze poging he... haha :cool:

:D
 
The Nose beantwoord mijn vraag ook even, aub.

Btw als je jezelf zo belangerijk vindt, dat je hier een topic over opent, kan je iedere dag enkele van me verwachten.
 
Beste board members,

Bij deze wil ik iedereen oproepen mij GEEN vragen te stellen over blessures via PM. Ik kan geen dag dit forum opstarten of ik heb weer 1 of andere PM van een member met last van schouder/knie/rug/nek/hoofd/etc.
Soms is het onvermijdelijk dat je beroep bekent wordt bij mensen als je ergens wat langer rond hangt, maar ik zit hier nog steeds voor mijn ontspanning. Ik zie 40-50u per week patienten en ik heb geen zin om de rest van de week via andere wegen alsnog met mijn werk geconfronteerd te worden.

Ik hoop dat iedereen dit wil respecteren en mij niet meer met hun kwalen willen lastigvallen. Als ik iemand hier wil helpen kies ik daar zelf voor en zal ik gewoon in het aangemaakte topic antwoorden.


Ja ja, gewoon een verkapte advertentie om meer betalende patienten te krijgen .. Bannen die gast ... :)
 
De boodschap lijkt me duidelijk, locked. Ik heb trouwens last van mijn nek, kan ik je even een PM sturen? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven