Fitness Seller

Stop de spam via PM's

Users who are viewing this thread

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Beste board members,

Bij deze wil ik iedereen oproepen mij GEEN vragen te stellen over mannen coïtus via PM. Ik kan geen dag dit forum opstarten of ik heb weer 1 of andere PM van een member met last van anus, penis enz..
Soms is het onvermijdelijk dat je beroep bekent wordt bij mensen als je ergens wat langer rond hangt, maar ik zit hier nog steeds voor mijn ontspanning. Ik zie 40-50u per week patienten en ik heb geen zin om de rest van de week via andere wegen alsnog met mijn werk geconfronteerd te worden.

Ik hoop dat iedereen dit wil respecteren en mij niet meer met hun kwalen willen lastigvallen. Als ik iemand hier wil helpen kies ik daar zelf voor en zal ik gewoon in het aangemaakte topic antwoorden.

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
[afbeelding niet meer beschikbaar]

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
zat jij niet op school???

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 sep 2003
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Aandacht nodig schatje?

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%

SiRoj

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 okt 2005
Hhahahaha, hij is goed hoor! Nice topic!

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
@ Bascross: TheNose heeft een zelfde topic gestart. Hij doet iets medisch ofzo en krijgt daarom de hele tijd pm's over blessure leed van DBB leden.

Als jij de hele tijd pm's krijgt over 'mannen coïtus', wat voor een beroep doe jij dan?

De bal lag er zo mooi voor. :D

edit: **** masallah is me voor, hetzelfde grap met 90% minder tekst. :(

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Dit vraagt uiteraard om PB's. De mijne is al verstuurd. :D

OP
bascross

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
@ Bascross: TheNose heeft een zelfde topic gestart. Hij doet iets medisch ofzo en krijgt daarom de hele tijd pm's over blessure leed van DBB leden.

Als jij de hele tijd pm's krijgt over 'mannen coïtus', wat voor een beroep doe jij dan?

De bal lag er zo mooi voor. :D

edit: **** masallah is me voor, hetzelfde grap met 90% minder tekst. :(

Ik ben homo-coïtusuoloog. Zal spiertje me vermoorden denk je????

Om op masallahs vraag terug te komen, patienten, ik ben geen homofiel! Daarvoor verwijs ik je door naar mijn goede vriend en collega coïtusuoloog, roxxe, met als bijbaan homo gigolo.

Akira

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 aug 2005
Ik ben homo-coïtusuoloog. Zal spiertje me vermoorden denk je????

Om op masallahs vraag terug te komen, patienten, ik ben geen homofiel! Daarvoor verwijs ik je door naar mijn goede vriend en collega coïtusuoloog, roxxe, met als bijbaan homo gigolo.

Bedoel je 18fitie?

:roflol:

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Spiertje is nog niet bij het bomgordel stadium aangeland hoop ik.

je bent homo-coïtusuoloog? juist ja...

OP
bascross

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Spiertje is nog niet bij het bomgordel stadium aangeland hoop ik.

je bent homo-coïtusuoloog? juist ja...

Ah oke, gelukkig.

Niet bekent? Veel jongeren hebben problemen, ze weten niet hoe ze het vertellen moeten, enz. Dat valt ook onder mijn functie.

Ik heb al enkele leden van dit board met succes geholpen, denk aan jonko, pk, 18fitie, flying fox, enz...

MarcJ

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2006
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
20%
Ah oke, gelukkig.

Niet bekent? Veel jongeren hebben problemen, ze weten niet hoe ze het vertellen moeten, enz. Dat valt ook onder mijn functie.

Ik heb al enkele leden van dit board met succes geholpen, denk aan jonko, pk, 18fitie, flying fox, enz...

ik doe psychologie... als je over je benauwde bruinkleurige verstikkingen wil praten ben ik er voor je :rolleyes:

Flying Fox

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
30 dec 2005
Ah oke, gelukkig.

What happens in Vegas, stays in Vegas, kerel:mad:

AdHoc

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2007
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Beste board members,

Bij deze wil ik iedereen oproepen mij GEEN vragen te stellen over mannen coïtus via PM. Ik kan geen dag dit forum opstarten of ik heb weer 1 of andere PM van een member met last van anus, penis enz..
Soms is het onvermijdelijk dat je beroep bekent wordt bij mensen als je ergens wat langer rond hangt, maar ik zit hier nog steeds voor mijn ontspanning. Ik zie 40-50u per week patienten en ik heb geen zin om de rest van de week via andere wegen alsnog met mijn werk geconfronteerd te worden.

Ik hoop dat iedereen dit wil respecteren en mij niet meer met hun kwalen willen lastigvallen. Als ik iemand hier wil helpen kies ik daar zelf voor en zal ik gewoon in het aangemaakte topic antwoorden.

Ik vind dit gelijk aan dienstweigering , anale vernedering voor jou bassie :cool:

Naar boven