MuscleMeat

Stop reading, start building! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kledingkast

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
50
Waardering
0
Stats:

Leeftijd: 16
Lengte: 1 meter 85
Gewicht: 70.5kg
Vetpercentage: schat maar? (zie foto)

Record:

Bench Press: 6 x 40kg

Voedingsschema:

07:30 - 2 boterhammen met ei en een bakje brinta
10:35 - 4 boterhammen met pindakaas
12:15 - 6 boterhammen met kipfilet
14:05 - een banaan, een appel en 2 boterhammen kipfilet
16:00 - 4 boterhammen met pindakaas
18:30 - warme maaltijd tot failure :p
22:00 - 500 gram kwark
22:30 - slapen

Trainingsschema:

Maandag 100%:
squat: 5 x 5
bench press: 5 x 5
deadlift: 5 x 5

Woensdag, 80%:
squat: 5 x 5
bench press: 5 x 5
deadlift: 5 x 5

Vrijdag, 90%:
squat: 5 x 5
bench press: 5 x 5
deadlift: 5 x 5

Foto huidig fysiek:
http://i44.tinypic.com/34nr85e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou je niet wat broodjes verplaatsen naar de tijd tussen avond eten en kwark? want je eet nu tussen de middag wel erg veel brood vind ik..

Drink je er ook genoeg (water) bij?
 
Ik drink zo'n 2 liter water per dag, voor de rest niks. Is dit beter?

07:30 - 2 boterhammen met ei en een bakje brinta
10:35 - 2 boterhammen met pindakaas
12:15 - 2 boterhammen met kipfilet
14:05 - een banaan, een appel en 2 boterhammen kipfilet
16:00 - 4 boterhammen met pindakaas
18:30 - warme maaltijd tot failure :p
19:30 - 6 boterhammen met kipfilet/pindakaas
22:00 - 500 gram kwark
22:30 - slapen
 
Ik ben benieuwd naar je krachten, is daar al iets over bekend... trainschema ziet er leuk uit zeg ik je!
Ik blijf je log volgen!!
 
Nja ik weet zelf niet wat de limiet is voor het aantal broodjes is per dag.. Ik mag hopen dat je volkoren brood eet, want anders heeft je maag echt een taaie aan je.. (als je dus witbrood eet)
En gezien de hoeveelheid brood die je eet moet je eerder denken aan 2,5 a 3 liter water per dag denk ik zo..

Tip: koop een bidon van 1 liter water en houd die gedurende de dag bij je en vul hem als hij leeg is.. Gaat erg makkelijk om zo die drie liter water te halen;) Je zal alleen wel veel moeten zeiken:P
 
@KoekieMonster

Hoe bedoel je? Ik train nu zo'n 2 maanden, alleen niet zo serieus. Mijn record bench pressen is 1 x 45kg, belachelijk weinig - maar daar komt verandering in!

@Ice_leovince

Ik eet volkoren brood ja! :p 3 liter moet wel lukken, ik drink altijd zo'n barleduc 2 liter pak leeg tijdens mijn training.

Bedankt allemaal, ik ben erg gemotiveerd en kan niet wachten tot maandag!
 
Oke, ik weet dan ook weer niet hoe lang je training is, maar ik zeg alleen wel dat je moet oppassen met heel veel dingen tegelijk doen zeg maar.. Stel dat jij maar een half uurtje traint, maar je drinkt dan wel 2 liter water op in de uurtje.. dat is dus wat een normaal mensen nodig heeft op een hele dag drink jij weg in een uurtje, dat kan nooit goed zijn:P
Ik zeg niet dat je nu fout zit, maar let wel op en ga niet alles klakkeloos/zonder na te denken doen:)

En ik weet ook niet of je in een keer zo veel bent gaan eten? Want de hoeveelheid eten zou je eigenlijk ook moeten opbouwen, net als het gewicht voor de training;)
 
Nee ik was zeker wel 2 uur in de gym ;) Ik deed maar wat, en deed ook helaas aan cardio (vandaar zoveel water). Echter wil ik mij nu focussen op kracht en, als het even kan, massa! :D

Ik ben inderdaad mijn eten langzaam gaan opbouwen. Eerst alleen het ontbijt veranderd (bakje brinta toegevoegd), na een paar dagen de kwark, steeds meer gaan eten bij het avond eten, gaan letten op 2 stuks fruit per dag en nu veel brood toegevoegd. Ik at voorheen 10 boterhammen per dag, nu 18 - dat moet wel lukken toch?

Echt bedankt voor jullie adviezen, geeft me alleen maar meer motivatie!
 
Ik volg je niet, dus ik weet niet of je het al hebt..

Maar wat ook extra motiverend is.. is omtrekken bij houden, foto's maken van progressie, doelen stellen en eventueel een Logje bijhouden;)

Allemaal manieren om jezelf gemotiveerd te houden;)
 
Ik ga zeker doelen stellen, ik wil echter wel dat deze reëel blijven (bijvoorbeeld 80kg drukken vóór 2010). Ook ga ik elke eerste maandag van de maand foto's maken!

Wat ik vergeten ben te zeggen, is dat ik voor mijn training één eetlepel dextrose neem voor energie.

Wil iemand een schatting doen over mijn BF%??
 
Ik heb zelf van XXL nutrition dextrose en whey proteïn instant..
neem 1,5 schep tijdens en na training van dextrose
en 2 scheppen proteïn na de training en de ochtend erna..

Heb jij ook nog suplementen die je bent vergeten te vertellen?
 
Nee, ik weet niet waar je goedkope proteïne shakes kan vinden. Ik beschik over zo'n 10 euro per week, en zou het zonde vinden om dit allemaal uit te geven aan supplementen. Is dit erg veel verschil trouwens?
 
Dat ligt eraan, je kan best naturel trainen hoor, dan moet je alleen wel erg goed op je voeding letten.. Ik vond het zelf heel erg moeilijk om voldoende eiwitten binnen te krijgen.. en de proteïne shake na de training is ideaal om je eiwitten toe te voegen z.s.m.

Misschien een bijbaantje? want BB is nou eenmaal een dure hobby..
 
Ik werk nu twee maal per week op de markt (kramen opzetten en afbouwen). Dit levert mij 30 euro per week op, maar dit spaar ik voor een scooter en eventueel voor het uitgaan (is ook zo'n 30 euro per avond, eens in de twee á drie weken).

Ik kan desnoods nog meer voedsel toevoegen, maar ik ga eerst maar is kijken hoeveel ik aan kan komen in de komende 2 maanden - als dat meer dan 3kg is ben ik tevreden en koop ik geen sups.
 
Vandaag voor het eerst getraint. Squat rack was bezet door 9 mensen, dus helaas overgeslagen... voor de rest ging het super naar mijn gevoel! Deadlift geoefent met 20kg weerszijde +10kg van de stang = 50kg. Heb nu de techniek goed onder de knie, en ga woensdag dus mijn maximum opzoeken!

Ik kwam een vriend van mijn vader tegen en vertelde hem over mijn schemaatje, hij raadde mij aan om te "incline benchen", dus dat heb ik maar gedaan.

5 x 10kg
5 x 20kg
5 x 30kg
5 x 40kg
5 x 45kg --> record!

Ook heb ik mijn voedingsschema gevolgd, kreeg mijn 4e maaltijd écht niet weg - voor de rest is alles goed gegaan. Ik moet alleen nog ff een bak kwark opeten.
 
Back
Naar boven