MuscleMeat

[Stopgezet] Nieuwe sponsor: Voordelige PC's, Laptops en Software

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Samenwerking met deze sponsor is stopgezet vanwege geen levering.

Voor het "Allerlei" subforum stel ik jullie graag voor aan onze nieuwe sponsor: VDF Solutions. VDF biedt PC's, laptops en software aan tegen voordelige prijzen. Ze kunnen interessante kortingen aanbieden via geselecteerde fora, die onder de winkelprijzen liggen. VDF handelt nu nog niet via een shop, maar bestellingen voor desktops kunnen al afgehandeld worden via e-mail.

* Hoe bestellen?

  1. Kies het gewenste systeem (naam + actiecode)
  2. Kies de HKC casing (zwart of zilver) en het type (zie bijlagen)
  3. Kies eventueel nog andere opties (besturingssysteem, extra grafische kaart, extra garantie)
  4. Stuur een e-mail met jouw voorkeuren naar info@vdfsolutions.be
De verzendingskosten zijn steeds 10 euro voor zowel België als Nederland.

- Voor dringende vragen kan je steeds bellen naar: +32 (0)472/35.20.11
- Niet-dringende vragen kan je steeds plaatsen in dit topic, of je kan een [Link niet meer beschikbaar].

* Bulkaankopen

Bij aankoop vanaf 5 PC's is er een extra korting mogelijk. Eventueel kan je met andere forumleden afspreken om een groepsaankoop te doen. Dit kan je dan ook vermelden in je e-mail om de extra korting te vragen. Als je een KVK nummer hebt wordt het nóg interessanter op deze manier.

* Desktop systemen

Volgende systemen worden op dit moment aangeboden:

Systeem 1

Systeem met snelle Intel Dual Core processor, 4GB geheugen, en 500GB harddisk. Supersnel internetten, e-mailen, muziek downloaden, cd's en DVD's branden. Een stabiel basissysteem aan een zeer voordelige prijs. Dit systeem wordt nu tijdelijk geleverd met extra veel geheugen.


Case:Miditower zwart of zilver (400W silent voeding)
Processor:Intel Dual Core type E5200
Processorsnelheid:2 x 2.5 GHz, 2mb cache, 800 MHz FSB
RAM:4096mb DDR2 800
Harddisk:500 GB S-ATA 2
Video:Intel Graphics onboard 256mb, Direct-X 9 ondersteuning
Geluid:Geïntegreerde High Definition audio chip.
DVD station(s):DVD brander +/-RW Lite-On 20 speed Dual Layer
MoederbordMSI/ Foxconn/ Gigabyte G31MV
Aansluitingen:Seriële poortParallelle poortPCI-Express slotLAN 10/100/1000 mb/s (Supersnelle "Gigabit Ethernet" netwerk/internet aansluiting tot 1000mb/s)6x USB 2.0 aansluitingen
Meegeleverd:Drivers voor geluid, video, en LAN, NERO Express
Service:12 maanden carry-in basisgarantie en support.
Snelle, stille, en stabiele systemen voor een zeer betaalbare prijs. Exclusief monitor
Normale VDF prijs:370 € incl. btw.
DBB prijs:320 incl. btw. (Voor leden met een kvknummer: 270 € excl btw.)
Kortingscode:DBBSYS1


Systeem 2

Systeem met snelle Intel Dual Core processor, 3GB geheugen, en 500GB harddisk. Supersnel internetten, e-mailen, muziek downloaden, cd's en DVD's branden. Een stabiel systeem aan een zeer voordelige prijs. Bij dit systeem wordt een Yusmart 22 inch breedbeeld TFT monitor geleverd. Dit is een compleet systeem met toetsenbord, muis en monitor.


Case:Miditower zwart (420W silent voeding)
ProcessorIntel Dual Core type E5200
Processorsnelheid2x 2.5GHz MultiCore technologie, 2mb cache, 800Mhz FSB
RAM3072mb DDR2 800
Harddisk500 GB S-ATA 7200RPM
Video:Intel GMA 3100 Graphics onboard 256mb
Geluid:Geïntegreerde High Definition audio chip, 5.1 channel sound
DVD station(s):DVD brander +/-RW Dual Layer 20x Lite-On
MoederbordFoxconn G31MV LGA775 Conroe Ready mATX 1333MHz FSB
Aansluitingen:Seriële poortParallelle poortPCI-Express slotLAN 10/100 mb/s
(Supersnelle "Fast Ethernet" netwerk/internet aansluiting)6 x USB 2.0 HighSpeed aansluitingen
Meegeleverd:22 inch TFT monitor JT229RP met 1 x VGA aansluiting.(Responstijd: 5ms. Max., resolutie: 1680 x 1050, 2 x 2 watt sound).Inclusief drivers voor video, geluid, en LAN.
Service:12 maanden carry-in basisgarantie en support.
Snelle, stille, en stabiele systemen voor een zeer betaalbare prijs. Inclusief 22 inch monitor met ingebouwde luidsprekers, toetsenbord en muisset. Exclusief besturingssysteem.
Normale VDF prijs:500 € incl. btw.
DBB prijs:450 incl. btw. (Voor leden met een kvknummer: 377 € excl btw.)
Kortingscode:DBBSYS2


Systeem 3

Systeem met snelle Intel Core 2 Quad (nieuwste type) processor, 4 GB geheugen, en 500 GB harddisk. Dit systeem is geschikt voor alle doeleinden.


Case:Miditower zwart of zilver (400W silent voeding)
Processor:Intel Core 2 Quad Q8200
Processorsnelheid:4x 2.3GHz, 2x2MB cache, 1333MHz FSB
RAM:4096mb DDR2 800
Harddisk:500 GB S-ATA 2 Seagate 7200rpm
Video:Intel Extreme Graphics geïntegreerd X3100 384mb
Geluid:Geïntegreerde High Definition audio chip
DVD station(s):DVD brander +/-RW Lite-On 20 speed Dual Layer
Moederbord:Foxconn / Gigabyte Intel G31 Chipset waar maximaal 4 gb geheugen op kan.
Aansluitingen:Seriële poortParallelle poortPCI-Express slotLAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "Fast Ethernet" netwerk/internet aansluiting)6x USB 2.0 aansluitingenMultimedia cardreader met T-Flash voor alle typen geheugencards.
Meegeleverd:Drivers voor geluid, video, en LAN
Service:12 maanden carry-in basisgarantie en support.
Snelle, stille, en stabiele systemen voor een zeer betaalbare prijs.
Normale VDF prijs:445 € incl. btw.
DBB prijs:395 incl. btw. (Voor leden met een kvknummer: 345 € excl btw.)
Kortingscode:DBBSYS3


Systeem 4: Gaming desktop

Systeem met snelle Intel Core i7 processor welke werkt volgens de nieuwste technologie, zeer veel werkgeheugen: 6GB DDR3, 500GB harddisk en zware NVIDIA 9800GT 1GB videokaart. Dit systeem is geschikt voor alle doeleinden, waaronder videobewerking en de nieuwste games.

Het nieuwste type processor en moederbord!

De Intel® Core i7-920 CPU, codenaam "Bloomfield", is een van de eerste New-Generation "Nehalem" processoren en beschikt over vier verwerkingseenheden en is geschikt om op een moederbord met Socket 1366 te plaatsen. De processor beschikt over 4x 256 KB Level 2 cache en werkt op een snelheid van 2666 MHz met een "Intel® QuickPath Interconect" bussnelheid van 4800 MHz. Door het gebruik van Simultaneous Multi-Threading worden 'dubbele' threads gebruikt en wordt de i7-920 virtueel een 8-core processor. De i7-920 heeft een Level 3 Cach van 8MB en een ingebouwde DDR3 geheugen controller.


Case:Miditower zwart of zilver (550W silent voeding)
ProcessorIntel Core i7 920 "Bloomfield"
Processorsnelheid:4 x 2.66GHz 8MB bussnelheid 4800 MT/s
RAM:6 GB / 6144mb DDR3 1066 3x 2048mb Transcend Triple Channel
Harddisk:500 GB S-ATA 2 7200rpm Samsung Spinpoint / Seagate 32mb cache
Video:GigaByte NVIDIA 9800GT 1024mb / 1GB DDR3. Microsoft DirectX 10 en OpenGL 2.1 supportSupports SLI and PureVideo HD technologyFeatures dual DVI-I / D-sub/ HDMI
GeluidGeïntegreerde High Definition audio chip, Realtek ALC888
DVD station(s)DVD brander +/-RW LG 20 speed Dual Layer met LightScribe technology
MoederbordDe EX58-UD3R van GigaByte ondersteunt één Intel® Socket 1366 processor samen met maximaal 16 GB aan geheugen. Verder zijn er twee PCIe x16 2.0 sloten aanwezig voor een videokaart en kunnen er SATA apparaten worden aangesloten. Uiteraard ontbreken ook onboard geluid en netwerk niet.
Aansluitingen:2x PCI express slotFirewire controllerLAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "GigaBit Ethernet" netwerk/internet aansluiting)6x USB 2.0 aansluitingen2 x DVI-I Uitgang1 x S-Video Uitgang
Meegeleverd:Drivers voor geluid, video, en LAN
Service:12 maanden carry-in basisgarantie en support.
Snelle, stille, en stabiele systemen voor een zeer betaalbare prijs.
Normale VDF prijs:975 €.
DBB prijs:925 incl. btw. (Voor leden met een kvknummer: 766 € excl btw.)
Kortingscode:DBBSYS4


Optioneel: besturingssysteem (toeslag)

  • XP home: 92 €
  • XP prof: 139 €
  • Vista Ul: 180 €
  • Vista Ho Pr: 114 €
  • Vista Home bas: 90 €
  • Vista Business: 139 €

Optioneel: ingebouwde videokaarten

  • Geforce 9400GT 512MB Actief: 51 €
  • Geforce 9500GT 512MB DDR3: 74 €
  • Geforce 9600GT 512MB PCI-E: 109 €
  • Geforce 9800GT 1024MB PCI-E: 142 €
  • Geforce 9500GT 512MB HDMI/HDCP PCI-E: 64 €
(Prijzen incl. installatie en btw).

Optioneel: extra garantie

  • 1 jaar extra garantie: 25 € (KVK keden 21 €)

Afbeeldingen van scherm en cases

scherm_22_inch.jpg


HKCcase.jpg


HKCcase2.jpg


HKCcase3.jpg
 
Nice :D

Zo'n groepsaankoop is niet eens zo'n slecht idee!
 
Inderdaad. Ik wil systeem 3 hebben. Meer mensen die gaan inkopen? Als we samen kopen is het goedkoper. En ik heb een kvk nummer.
 
Goed bezig T, dit is zeker een meerwaarde voor het board.
 
De verzendingskosten zijn steeds 10 euro voor zowel België als Nederland.

oeii, lijkt me wel dus.
 
oeii, lijkt me wel dus.
Ok.

Alleen deze systemen zijn op het moment beschikbaar? Kun je in de toekomst ook systemen samenstellen?! De processoren zijn namelijk niet wat ik zoek.

Leuke sponsor T. Kunnen er ook TFT monitoren geleverd worden?
 
Reacties op de samenstelling van de systemen mag gestuurd worden naar info@vdfsolutions.be of via [Link niet meer beschikbaar]. Dit topic is vooral bedoeld om vragen te stellen of groepsaankopen te bespreken.

De sponsor zal de overige vragen beantwoorden :)
 
Ok.

Alleen deze systemen zijn op het moment beschikbaar? Kun je in de toekomst ook systemen samenstellen?! De processoren zijn namelijk niet wat ik zoek.

Leuke sponsor T. Kunnen er ook TFT monitoren geleverd worden?
Systemen samenstellen kan zonder probleem, echter zal de prijs ietsje hoger liggen dan. De prijs is zo laag omdat we enkele tientallen van deze systemen bouwen en daardoor betere prijzen krijgen.
Wat ook bijvoorbeeld kan is een systeem kiezen en daar een andere processor in laten bouwen. Dan gaat de prijs ook nog meevallen.

TFT monitors kunnen zonder probleem geleverd worden. Ik plaats straks de prijzen hiervoor.

mvg
 
heb wel interesse in leuk samsung schermpje 24"
 
Inderdaad. Ik wil systeem 3 hebben. Meer mensen die gaan inkopen? Als we samen kopen is het goedkoper. En ik heb een kvk nummer.

Moest je nog bijkomende vragen hebben dan hoor ik ze graag, ik kan alvast bevestigen dat je een leuk systeem kiest, dit is één van onze meest verkochte systemen op dit moment.
 
Systemen samenstellen kan zoder probleem, echter zal de prijs ietsje hoger liggen dan. De prijs is zo goedkoop omdat we enkele tientallen van deze systemen bouwen en daardoor betere prijzen krijgen.
Wat ook bijvoorbeeld kan is een systeem kiezen en daar een andere processor in laten bouwen. Dan gaat de prijs ook nog meevallen.

TFT monitors kunnen zonder probleem geleverd worden. Ik plaats straks de prijzen hiervoor.

mvg


Mooi werk! Dat snap ik inderdaad.

T, je hebt de prijzen best goed gefixt hoor. Ik kan de systemen enkel voor 1 à 2 procent goedkoper krijgen, op de voorwaarde dat ik ze zelf bouw. Doe je leuk dus!
 
Moest je nog bijkomende vragen hebben dan hoor ik ze graag, ik kan alvast bevestigen dat je een leuk systeem kiest, dit is één van onze meest verkochte systemen op dit moment

Mochten jullie nog hulp bij het bouwen van een webshop e.d. nodig hebben, wil ik mijn diensten wel ruilen voor producten hoor! :D
 
Overigens heb ik nog een vraagje. Ik heb een ATA harddisk met een hoop belangrijke spullen erop die ik graag in dit systeem wil zetten. Is dat gewoon mogelijk?
 
Zeker en vast, dit vormt geen probleem, indien je over een KVK nummer beschikt wordt het nog leuker want dan betaal je geen btw.

mvg

Je kunt niet zomaar je hele levensonderhoud ex-btw kopen onder de noemer van 'voor je bedrijf' lijkt me?
 
Een computer wel. Voor elke zaak en altijd dunkt me. Zelfs een kaasboer heeft een computer nodig.
 
Overigens heb ik nog een vraagje. Ik heb een ATA harddisk met een hoop belangrijke spullen erop die ik graag in dit systeem wil zetten. Is dat gewoon mogelijk?

Kan perfect, wel zeker vermelden bij een eventuele bestelling. Dan zorgen we voor een extra verbinding met moederbord.

mvg
 
Mochten jullie nog hulp bij het bouwen van een webshop e.d. nodig hebben, wil ik mijn diensten wel ruilen voor producten hoor! :D

Ik hou het in gedachten, voorlopig niet daar we goed vorderen. Binnenkort gaat deze live met meer dan 60.000 artikelen met een korting voor jullie natuurlijk :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven