XXL Nutrition

[Stopgezet] Nieuwe sponsor: Voordelige PC's, Laptops en Software

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik vandaag bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik 'em binnen heb?
 
Nu weet iedereen het :)
 
Wordt het in toekomst ook mogelijk om aparte componenten te kopen of blijft het bij volledige systemen?
 
lekker, mijn computer is al een tijdje geleden gecrasht en mss dat ik na mijn vakantiejob in juli-aug een nieuwe kan kopen. Maar ik ben meer iemand die zelf zijn computer wil samenstellen en het huidige aanbod is dus helaas nix voor mij.
 
Ik heb er net 1 gekocht zit nog op de onderdelen te wachten, maar dan weet ik in ieder geval waar ik mijn volgend pc moet kopen;)
 
lekker, mijn computer is al een tijdje geleden gecrasht en mss dat ik na mijn vakantiejob in juli-aug een nieuwe kan kopen. Maar ik ben meer iemand die zelf zijn computer wil samenstellen en het huidige aanbod is dus helaas nix voor mij.

Wordt het in toekomst ook mogelijk om aparte componenten te kopen of blijft het bij volledige systemen?

Dit zal jullie vragen beantwoorden:

Systemen samenstellen kan zonder probleem, echter zal de prijs ietsje hoger liggen dan. De prijs is zo laag omdat we enkele tientallen van deze systemen bouwen en daardoor betere prijzen krijgen.
Wat ook bijvoorbeeld kan is een systeem kiezen en daar een andere processor in laten bouwen. Dan gaat de prijs ook nog meevallen.

TFT monitors kunnen zonder probleem geleverd worden. Ik plaats straks de prijzen hiervoor.

mvg
 
Wat kost systeem 3 met een goede gamers videokaart?
 
Laatst bewerkt:
Wordt het in toekomst ook mogelijk om aparte componenten te kopen of blijft het bij volledige systemen?

Het word in de toekomst ook mogelijk om componenten te bestellen. We zijn volop in opstart voor een webshop met meer dan 60.000 artikelen die toegangkelijk zal zijn voor zowel forumleden uit België als Nederland.

lekker, mijn computer is al een tijdje geleden gecrasht en mss dat ik na mijn vakantiejob in juli-aug een nieuwe kan kopen. Maar ik ben meer iemand die zelf zijn computer wil samenstellen en het huidige aanbod is dus helaas nix voor mij.

Indien je onderdelen wil kan je steeds al een mailtje verzenden dan maak ik je een scherpe offerte

Ik heb er net 1 gekocht zit nog op de onderdelen te wachten, maar dan weet ik in ieder geval waar ik mijn volgend pc moet kopen;)

inderdaad

Dit zal jullie vragen beantwoorden:

inderdaad bedankt voor de hulp ;)

Verdere vragen shoot !!!
 
komt die webshop er nog voor augustus?
ik ben namelijk wel benieuwd naar wat er allemaal leverbaar is en wat niet
en dat maakt het samenstellen van een pc wel wat eenvoudiger aangezien je dan al wat meer inzicht hebt in de prijzen.
 
komt die webshop er nog voor augustus?
ik ben namelijk wel benieuwd naar wat er allemaal leverbaar is en wat niet
en dat maakt het samenstellen van een pc wel wat eenvoudiger aangezien je dan al wat meer inzicht hebt in de prijzen.

Deze komt er inderdaad nog voor Augustus, normaal eind April, begin mei zal deze live komen.

We houden jullie op de hoogte.

mvg
 
Ik heb alles verstuurd, maar heb al 3 dagen niets gehoord?
 
Ben benieuwd wanneer die komt.
 
Ik wacht al vier dagen op een e-mail ja. Laat het anders maar zitten, want dit is helemaal k*t zo :roflol:
 
Volgens mij gaat er dan iets mis, ik lees hier dat ie werd verzonden? Spambox gechecked?
 
Ja, en m'n brievenbus ook, haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven